Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mooi ja, maar een 520 eet mijn 280E op.
Ookal ligt er een 525 in.
Hoe bedoel je?
Dan eet die 280 die 520/25 toch op ivp omgekeerd? Maar had het eerder over de kleur..
Leuke 600! Zou me wel verbazen als je de APK zou kunnen overzetten.
En Ian, krijg je die gekeurd met die motor?
Als oldie wel wss.. Gezien de ori motor ook 6-cilinder is. (toen had je ook nog 4 cilinder 520's en 320's).
Neen, eigenlijk valt dat goed mee. Een prachtexemplaar vind je wel voor een 3.500 a 4.000, in perfecte staat zeg maar.
Het zijn ook gemakkelijke en eenvoudige wagens.
Als er iets stuk is, probeer ik dat zelf te maken, ook al heb ik er totaal geen verstand van, zo overlaatst de chokekabel vervangen van mijn 500, was zo geflikt. Deze was afgeknapt. Gewoon uiteenhalen, en kijken waar het misgaat, dat is het zalige aan deze wagentjes Stukken zijn ook goedkoop, omdat ze zeer veel geproduceerd zijn, zoals bv. de VW Kever.
Je gaat nog taks moeten betalen voor de periode 1/6/15 tot 31/5/16 . Wil je dit niet, dien je de auto uit te schrijven in de maand mei.
Op 17/7 kan je hem dan oldtimer laten keuren en ook direct inschrijven. Je moet geen schrik hebben voor het eventuele BIV want dat hoef je toch niet meer te betalen aangezien je er reeds eigenaar van bent.
Nog eventjes terug inhaken hierop.. Moet ik om m'n S124 als auto voor 'gewoon gebruik' te laten keuren, eigenlijk een keuring vvk doen, of is dit niet nodig aangezien hij bij mij blijft?
Comment