Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer verzekeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oldtimer verzekeren

Hallo

Ik zou graag eens weten hoeveel ik ongeveer zou moeten betalen aan verzekering voor een oldtimer met 220KW/5000CC? Ik ben zelf 25j en heb een auto voor dagelijks gebruik als dat iets uitmaakt.

Grtz.

bij typische maatschappijen (erard, march,...) is dit een 100€ ongeveer / jaar
    of da nu een 1.0 of 5.0 is maakt niet uit

Comment

bij typische maatschappijen (erard, march,...) is dit een 100€ ongeveer / jaar
      of da nu een 1.0 of 5.0 is maakt niet uit

Comment

iemand ervaring met de verzekering via de bfov? Via mijn huidige verzekering zou ik de auto op O-plaat moeten laten zetten en zou ik ook nog lid moeten worden van een oldtimerclub om oldtimertarief te krijgen. Op de moment word de r5 als tweede auto aanzien en betaal ik ongeveer €300 per jaar. Vind ik toch iets te veel van het goede.
        1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
        1987 volvo 340 GL (daily oldie)
        2006 seat altea (daily)

Comment

via BFOV is geloof ik bij marsch verzekerd.
          moet je dus bij een club zitten die ook aangesloten is via bfov. komt dan op een 100€/jaar

of je gaat gewoon eens bij erard horen, hoef je niet voor in een club te zitten

Comment

maar dan moet ik mijn dagelijkse auto daar ook verzekeren dacht ik hé, of niet?
            1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
            1987 volvo 340 GL (daily oldie)
            2006 seat altea (daily)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
              maar dan moet ik mijn dagelijkse auto daar ook verzekeren dacht ik hé, of niet?
              logischer wijze wel he. ze nemen hetzelfde tarief wel over hoor duurder gaan ze niet zijn
              Polo 6n 1.4

Comment

bij erard had ik geen andere wagen daar bij zitten. ondertussen heb ik men andere autos ook al bij erard ongebracht. de moto ging 100€ omlaag, de dodge was ook een pak goedkoper. en door mijn golf daar als eerste auto te zetten, kwam men dodge nog eens 150€ goedkoper uit

als je via een club verzekerd, hoef je volgens mij ook geen daily bij marsch te hebben
                Last edited by ; 23/09/2013, 13:28.

Comment

Erard wil mij wel niet verzekeren omdat ik nog geen 28 ben....(dus geen oldtimertarief voor mij tenzij ik die platen op mijn pa zou zetten)
                  Polo 6n 1.4

Comment

dan hebben ze toch de regels veranderd, want heb mijn capri nu al een jaar of 8-9 en ben er nu pas 34

Comment

Working...
                    X