Alle info is welkom !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oldtimer evenementenkalender 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Interessante on-line kalenders :
- Kalender Oldtimerweb
- V8 meetings
- Kalender BFOV
- VAS kalender
Januari
Februari
Maart
April
Mei
Juni
Juli
Augustus
September
Oktober
November
DecemberLast edited by SPIDERVELOCE1750; 30/12/2010, 19:43.
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk ben dus van plan alles wat mij interessant lijkt hier te plaatsen . Massale suggesties zijn dus meer dan welkom als jullie niet enkel met Alfagerelateerde evenementen gebombardeerd willen worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwordt het poetsen van een van mijn auto's als meerdaags evenement aanzien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenAls we mogen komen kijken wel ja .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten16-25 februari: rétromobile Parijs
27-28 januari: Flanders Collection Cars Gent
dit zijn de eerstvolgende vermoed ik, ik probeer beiden te doen maar ben nog op zoek naar vervoer voor rétromobile
Merci , wordt toegevoegd met linkjes .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMerci , wordt toegevoegd met linkjes .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhttp://www.retromobile.fr/ de links van Gent staan in dat topic dacht ik
Als je nog iets weet , alle hulp is welkom .
Comment
-
edit: was van vorig jaar
7 - 09 - 2007 : European Elegant Car Meeting (niet zo heel bekend, maar zeker een aanrader).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMag die van de VVK er ook bij? Aangezien Froggie hier ook actief is?
Ik stem ook in voor een sticky.
Ik ga nog veel werk hebben .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenAlles mag erbij , als het maar een oldtimerevenement is .
Ik ga nog veel werk hebben .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichtenedit: was van vorig jaar
7 - 09 - 2007 : European Elegant Car Meeting (niet zo heel bekend, maar zeker een aanrader).
Edith heeft me ook de datum van de Antwerp Classic ingefluisterd ...Last edited by SPIDERVELOCE1750; 28/12/2006, 23:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenToegevoegd en dankuwel want weer iets dat ik niet kenden .
02 - 03 - 2007 tot 04 - 03 - 2007:
Antwerp Classic Salon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDat is dat ene waar jullie niet bij waren omdat jullie ergens een rit waren gaan verkennen, en waar o.a. deze prachtige Alfa kwam opdagen:
02 - 03 - 2007 tot 04 - 03 - 2007:
Antwerp Classic Salon
Heb de link van de Classic van 't Stad dus ook al toegevoegd .
Comment
-
-
Vooruit ik zal Kristal eens wat werk geven.
Eigen organisatie:
3 juni 2007: Classic Haspengouw
Organisaties waar ik mee aan werk (achter de schermen):
30 maart – 1 april 2007: 3° Coppa d'Europa
24-26 augustus 2007: 15° Classic Scheveningen-Luxemburg-Scheveningen
9 & 10 maart 2007: 10e Horneland Rally
zet alvast in de agenda 14 & 15 november 2025 De 27e editie van de Horneland Rally zal worden verreden op 14 & 15 november 2025. De inschrijving opent op 19 maart om 19:00. Laatste Nieuws & Media Alle Nieuws & Media Onze deelnemers Alle Deelnemers
27/28 oktober 2007: Limburgia Trophaeum (Nieuwe wedstrijd)
Comment
Comment