Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer evenementenkalender 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jazeker, hou deze site maar in het oog, er komen nog evenementen gedurende het jaar bij te staan.
    Maar er zijn nog dergelijke sites.
    Oldtimerweb biedt steeds de meest complete agenda met oldtimer meetings, rondritten en beurzen.

Deze is ook een mooie kalender, is wel voor en van het US-geweld, hier staan er ook tussen van België :

Wat telkens ook heel mooi is om naartoe te komen en zeker op zondag is de Fly in te Schaffen ( naast Diest ) op 16 aug 09
    Hier heb je echt vanalles staan, van vliegtuigen, traktoren, auto's, legervoertuigen, enz ....
    Echt een aanrader om eens af te komen, hier heb je geen spijt van.

Hier ben ik ook elk jaar terug te vinden met de rode Mustang 65, als je komt zoek me dan maar eens op daar.

See ya.
    Last edited by ; 28/12/2008, 12:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
      is er de komende weken/maanden ergens iets te doen, liefst oost vlaanderen of a'pen?
      Er wordt aan gewerkt .

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk Berichten
      Jazeker, hou deze site maar in het oog, er komen nog evenementen gedurende het jaar bij te staan.
      Oldtimerweb biedt steeds de meest complete agenda met oldtimer meetings, rondritten en beurzen.

Deze is ook een mooie kalender, is wel voor en van het US-geweld, hier staan er ook tussen van België :

Wat telkens ook heel mooi is om naartoe te komen en zeker op zondag is de Fly in te Schaffen ( naast Diest ) op 16 aug 09
      Hier heb je echt vanalles staan, van vliegtuigen, traktoren, auto's, legervoertuigen, enz ....

Hier ben ik ook elk jaar terug te vinden met de rode Mustang 65, als je komt zoek me dan maar eens op daar.

See ya.
      Bedankt voor de linken .
      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Via deze link kan je een vrij complete autosportkalender 2009 downloaden.

Ondertussen zitten we al aan versie 13.

Met dank aan 'de Frits' voor het bijhouden van deze kalender.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk Berichten
          Jazeker, hou deze site maar in het oog, er komen nog evenementen gedurende het jaar bij te staan.

See ya.
          die van oldtimerweb bekijk ik regelmatig, maar 't is allemaal nog redelijk ver weg. 'k zal dan ondertussen maar ruim voldoende proefritten maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
            die van oldtimerweb bekijk ik regelmatig, maar 't is allemaal nog redelijk ver weg. 'k zal dan ondertussen maar ruim voldoende proefritten maken.
            als ik zo indiscreet mag zijn, vanwaar bent u ergens bucky ?

Comment

Dan heb ik die - zonder het goed en wel te beseffen - gezien

Post eens een foto, zodat ik hem tegen volgend seizoen herken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                als ik zo indiscreet mag zijn, vanwaar bent u ergens bucky ?
                ik resideer voorlopig in de buurt van stinkniklaas, binnenkort in het omhooggevallen provincienest zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Dan heb ik die - zonder het goed en wel te beseffen - gezien

Post eens een foto, zodat ik hem tegen volgend seizoen herken ?
                  AUB, u vraagt, wij draaien
                  Foto's van Schaffen 2008

Comment

• Nog forumgeweld op Fly-Inn dit jaar

Vlnr:

-Ikke, General Lee en Tigra

Btw, ne maat van mij is webbeheerder van BMCC zijt gij daar lid van?

www.opelklassiek.be

Comment

See ya.
                      Hier kijk ik ook regelmatig naar de kalender : http://users.telenet.be/oldtimer/kalender.html
                      Richt zich wel meer op W-Vlaanderen en natuurlijk Noord Frankrijk waar er ongelooflijk mooie evenementen zijn ! zoals dit : http://oldtimers2.110mb.com/2008/cassel/index.html

En natuurlijk niet te vergeten de Maandelijkse meeting in Rijsel : http://esplanade.lille.free.fr/

Comment

• Je kan ook altijd op de CTS-kalender eens gaan kijken. Deze wordt ook regelmatig geupdate: www.carsthestars.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Btw, ne maat van mij is webbeheerder van BMCC zijt gij daar lid van?

Nee daar ben ik geen lid van, ik ben nergens lid van. Free-Rider.
                          Maar ik ga wel elk jaar naar hun event in Borsbeek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                            Je kan ook altijd op de CTS-kalender eens gaan kijken. Deze wordt ook regelmatig geupdate: www.carsthestars.be

Deze man ken ik dus ook, de Jonny van deze site carsthestars, mooie site !
                            Veel en mooie foto's.
                            Eeeeehhhh.......... trouwens, Jonny, ben jij dat hier ? ( Dus Jonny van Carsthestars )

Ik zie het nu pas in je handtekening : ja dus
                            Jij kent me dus ook hé

See ya !
                            Last edited by ; 31/12/2008, 12:27.

Comment

• Zeker dat ik je Ken. We komen elkaar regelmatig tegen op de meetings.

Ik zit hier al een tijdje op aanraden van enkele Corvette-liefhebbers

Comment

• volgend weekend is er ook een oldtimerbeurs in frankrijk niet ver van rijsel juiste info moet ik eens vragen aan schoonbroer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GERTJ3 Bekijk Berichten
                                  volgend weekend is er ook een oldtimerbeurs in frankrijk niet ver van rijsel juiste info moet ik eens vragen aan schoonbroer
                                  Graag .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Acro's oldtimerhappening

In samenwerking met MAKhcc wordt er in Putte ( nabij Mechelen) een oldtimerhappening georganiseerd voor auto's , moto's en brommers .

Met roadbook ( bol-pijl systeem) start vanaf 9h30 en in 2 delen ( 40km & 50km )

Voor meer info check out de site van MAKhcc

Comment

• belOTTOclassic 2009

Een nieuw elan voor belOTTOclassic op de Leunen.

Met zijn 7de editie verhuisde belOTTOclassic dit jaar naar een nieuwe locatie op de terreinen van voetbalclub Verbroedering Geel aan de Leunen naast de Ring in Geel.

Een schot in de roos, zo is gebleken.

Niet alleen namen een record aantal oldtimers, méér dan 350, deel aan het evenement, maar ook de bezoekers stroomden massaal toe. En gelijk hadden ze!
                                      BelOTTOclassic is een heus Oldtimer-FEEST.

Er was vanalles te beleven! In de eerste plaats natuurlijk de oldtimers zelf: heerlijk om de mobiele geschiedenis zo voorbij te zien rijden, waarna op de parkings deze pareltjes van primitieve techniek en vervlogen design nog eens uitgebreid statisch konden bewonderd worden. De bezoekers keken hun ogen uit, terwijl de eigenaars stonden te glimmen van trots en maar al te graag het verhaal van hun gekoesterde Oudje vertelden. Velen zouden een boek kunnen schrijven over de levensloop of de restauratiewerkzaamheden van hun oogappel.
                                      Van de blitse Alfa Romeo tot het bescheiden Fordje: op belOTTOclassic vind je ze allemaal broederlijk naast elkaar.

Het dynamische gedeelte bestond uit een toeristische rit langs de mooiste plekjes van Geel en omstreken en werd door de deelnemende equipes zeer gesmaakt: de motoren werden de sporen gegeven en lieten hun stemgeluid weerklinken over het landschap. De ene hoestend, kuchend en pruttelend, de andere roffelend, brullend en gierend: om kippenvel van te krijgen. De geur van smeervetten, hete olie en benzine-aroma’s maakte de zintuiglijke waarneming compleet.

Heel wat oldtimers waren in clubverband komen afgezakt: zoals o.a. de RAM, de Opel GT club, de Opel Veteran Club, enkele MG clubs, de Datsun vrienden en de Alfa Romeo-club, die alleen al een 30-tal klassieke sportieve bolides kon showen.

Tijdens de toertocht ging voor de bezoekers op de Leunen het feest gewoon door: er was nog voor allerhande animatie gezorgd.

Zo kon je voor heel democratische prijzen een luchtdoop in de helikopter beleven: je moest de verrukte gezichten zien van de mensen als ze uitstapten. Iedereen vond het een sensationele ervaring en dat was ook te merken aan de lange rij wachtenden: de hele middag ging de helikopter op en neer en de Geelse omgeving is zeker honderden keren in vogelperspectief gefotografeerd!

Wie niet vies was van wat acceleratie, maar toch met beide voeten op de grond wou blijven, kon als bijrijder in de Ferrari stappen: een droom die velen die dag werkelijkheid maakten.
                                      Als een katapult wordt je gelanceerd, met brullende muziek in je oren, badend in het zweet door de hitte van de achtcilinder in de cockpit. Hoe moeilijk was het om de snelheden legaal te houden!

Ondertussen trad ’The Wallace Pipe Band’ op, ze marcheerden in hun Schotse outfit over de terreinen met hun trommels en doedelzakken, een genot voor zowel het oor als het oog.
                                      Zij werden afgewisseld door de performance van de Rockabilly groep ‘Runnin’ Wild’ en de klarinetten en saxofoons van de Dixieland band ‘The Dixie Jazz Mane’.

De Clown Charel amuseerde de kleintjes met zijn grappen en ballonplooi-technieken, maar ook de ‘groten’ bleven er graag even bij stilstaan. Heel wat tot ‘beertjes’ en ‘poesjes’ gegrimeerde kindersnoetjes waren niet uit ‘De Charel’ zijn buurt weg te slaan! En het springkasteel zat er ook al vol mee!

De ruilbeurs- en onderdelenmarktstandjes konden ook op een ruime belangstelling rekenen:
                                      het was er prettig snuisteren tussen de reserve-stukken, de miniaturen en de automobilia en menigeen voelde spontane verzamel- en koopdrang in zich opwellen.

Ook dit jaar liet de zon belOTTOclassic niet in de steek en de terrasjes zaten dan ook afgeladen vol. Het was een gezellige drukte, waar ieder aan zijn natje en droogje kon komen
                                      aan zeer democratiche prijzen: ook dat is eigen aan belOTTOclassic. Er wordt niet alleen gemikt op de oldtimer-liefhebbers, maar ook op het hele gezin, zowel vader, moeder als de kinderen en de hele familie. Iedereen kan er zich de hele dag ruimschoots amuseren.
                                      Dus volgend jaar opnieuw op de afspraak: 21 juni 2009!

belOTTOclassic:

PROGRAMMA 2009

OLDTIMER

 Exclusieve NSU motoren
                                       100 jaar BUGATTI
                                       Onderdelenmarkt binnen & buiten
                                       En natuurlijk ook de rondrit!

EXCLUSIEF

 Helikoptervluchten
                                       Ferrari ritten

MUZIKAAL

The Wallace Pipe Band
                                      Boogie Phil & The Rhythm Devils
                                      The Dixie Jazz Mane

KINDERANIMATIE

Clown Charel
                                       Het grootste springkasteel van de Benelux “ALCATRAZ”
                                      Last edited by ; 17/04/2009, 14:45.

Comment

• belOTTOclassic 2009

BelOTTOclassic is in enkele jaren tijd uitgegroeid tot het aantrekkelijkste oldtimer-festival van de hele regio Kempen.
                                        En dat is vooral te danken aan zijn familiale karakter: Er is voor iedereen wat te beleven.
                                        Het hele gezin kan er aangenaam een dagje verpozen in een nostalgische “zo was het vroeger”-atmosfeer.
                                        Overtuig jezelf met een blik op het uitgebreide animatieprogramma!
                                        Voor de kinderen: Alcatraz: het grootste springkasteel van heel Europa en wegens groot succes wederom “De Charel”.
                                        Voor de sensatie-avonturiers: helicopter en Ferrari!
                                        Voor de genieters: de terrasjes, de muziek en de sfeer!
                                        De techniek-minners kunnen vol-continu hun hart ophalen: de oldtimers, de rit, de onderdelen- en automobiliamarkt.
                                        En als exclusieve attracties: een prachtige BUGATTI, het merk dat dit jaar zijn 100-jarige bestaan viert en de fantastische Dick Teunissen NSU-motoren collectie!

Comment

• Last edited by Atenza; 17/04/2009, 15:20.

Comment

Working...
                                          X