Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer evenementenkalender 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• merci.
    tis natuurlijk niet echt belangrijk hier. maar vorig jaar waren er toch zo'n 200luchtgekoelden en dit jaar hebben ze ook de steun van de belgische mini club.
    Lijkt me wel tof te zijn, om zoveel kevertjes en mini's te zien.

Comment

• Nog een leuk evenement dit weekend !!! Ik nog niet gezien dat ie nog niet op de lijst stond

Meer info : http://www.rekup.net/link/ABCC/citroenjumble/

Comment

• Werk voor Kristal:

Deze link, van de "Limburgia Trophaeum" bij te voegen in de kalender.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
          Werk voor Kristal:

Deze link, van de "Limburgia Trophaeum" bij te voegen in de kalender.

http://www.limburgia-troph.org/
          Niet veel werk , want het stond er al .

Ik heb nu wel de link toegevoegd .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• In ons eigenste Beverlo.

Vanuit heel België inschrijvingen, elk jaar 'n groot succes met mooie rondrit en veel randanimatie (Halfoogstfeesten)

Je mag mij altijd PM'en, dan kan ik het ook aan de organisatie doorgeven

Comment

• Oldtimer show 19/08/2007

Beste Oldtimer liefhebbers ,

Tijdens onze kermis als viering van ' Halfoogst ' organiseren wij dit jaar een oldtimer show .
              Deze zal plaatsvinden op Zondag 19/08/2007 vanaf 11 uur in de Smidsestraat in Grembergen bij Dendermonde.
              Het is een tentoonstelling van alle oldtimers , zowel auto's als tractors en motoren.
              Er is plaats voorzien voor een 100-tal oldtimers

Voel je je geroepen op zelf je auto te showen ?
              wij zoeken nog geintereseerde die hun wagen willen showen !!
              Er zijn nog plaatsen vrij dus als je je oldtimer wil tentoon of te koop zetten kan dit gerust.
              Inkom en Standplaatsen zijn gratis !!

Anders hoop ik dat jullie met of zonder auto zeker eens afzakken tot daar.

Hieronder vindt u onze flyer terug .

Hebben jullie nog vragen en/of inlichtingen , neem gerust contact op met ons.

Je kan ons bereiken via :
              Nobels Mario Nobels Luc
              Smidsestraat 82 Smidsestraat 82
              9200 Dendermonde 9200 Dendermonde
              0486/07.15.06 O479/25.69.63
              nobels_mario@hotmail.com luc.nobels@telenet.be

Comment

• dan zal ik eens de straat moeten oversteken he

Comment

• ms kevertreffen 19 augustus roeselare

meer info op www.mskevertreffen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario1 Bekijk Berichten
                    Beste Oldtimer liefhebbers ,

Tijdens onze kermis als viering van ' Halfoogst ' organiseren wij dit jaar een oldtimer show .
                    Deze zal plaatsvinden op Zondag 19/08/2007 vanaf 11 uur in de Smidsestraat in Grembergen bij Dendermonde.
                    Het is een tentoonstelling van alle oldtimers , zowel auto's als tractors en motoren.
                    Er is plaats voorzien voor een 100-tal oldtimers

Voel je je geroepen op zelf je auto te showen ?
                    wij zoeken nog geintereseerde die hun wagen willen showen !!
                    Er zijn nog plaatsen vrij dus als je je oldtimer wil tentoon of te koop zetten kan dit gerust.
                    Inkom en Standplaatsen zijn gratis !!

Anders hoop ik dat jullie met of zonder auto zeker eens afzakken tot daar.

Hieronder vindt u onze flyer terug .

Hebben jullie nog vragen en/of inlichtingen , neem gerust contact op met ons.

Je kan ons bereiken via :
                    Nobels Mario Nobels Luc
                    Smidsestraat 82 Smidsestraat 82
                    9200 Dendermonde 9200 Dendermonde
                    0486/07.15.06 O479/25.69.63
                    nobels_mario@hotmail.com luc.nobels@telenet.be
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    dan zal ik eens de straat moeten oversteken he
                    als het goed weer is kom ik misschien af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      als het goed weer is kom ik misschien af.
                      dan zal ik de straat eens moeten oversteken he

Comment

• Indien er nog mensen zijn die hun verzameling wensen tentoon te stellen, dan kunnen die me steeds bereiken via pb voor meer informatie.

Comment

• Comment

• zijn er hier mensen die naar de spa six hours gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                              zijn er hier mensen die naar de spa six hours gaan?
                              Wij .
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

zijn er hier mensen die naar de spa six hours gaan?
                                Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                Wij .
                                Wij ook, op zaterdag.

Gaan jullie ook mee het circuit op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                  Wij .
                                  van mij is 't nog niet helemaal zeker dat ik ga, hangt een beetje van Dirk af, maar ik doe m'n best! accreditatie is alleszins al in orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Wij ook, op zaterdag.

Gaan jullie ook mee het circuit op?
                                    ik ga er dan mss ook zijn (ik doe m'n best om beide dagen te gaan), kzal hier nog wel wat posten als 't definitief is

Comment

ik ga er dan mss ook zijn (ik doe m'n best om beide dagen te gaan), kzal hier nog wel wat posten als 't definitief is

Zondag hebben we normaal een rit van de VVK, als het zaterdag meevalt ben ik er misschien zondag toch

Comment

• Om op de kalender voor 2008 te plaatsen.

COPPA D´EUROPA 2008
                                        3 APRIL – 6 APRIL 2008

START:
                                        DORNBIRN (Oostenrijk)
                                        Liechtenstein
                                        Zwitserland
                                        Duitsland
                                        STUTTGART (Duitsland)
                                        Frankrijk
                                        Luxembourg
                                        LUXEMBOURG (Luxembourg)
                                        Belgie
                                        Nederland
                                        FINISH:
                                        VAALS (Nederland)

Vooruitblik naar de 4e Int. Coppa d’Europa 2008.
                                        4e jaargang, 4 dagen, 4 Drielandenpunten, 4 verschillende dagspecialiteiten, 4 totaal verschillende wedstrijdgebieden, 4x4 verschillende soorten landkaarten, 4+4 landen.

De vierde editie van de “Coppa” zal, zoals men ’t inmiddels van ons gewend is, weer een “nieuw gezicht” hebben. 2008 betekent gedurende 4 dagen voor zowel bestuurder als navigator weer flink het stuurwiel te bewegen en competitief bezig zijn.
                                        In het gezellige Oostenrijkse stadje Dornbirn zal op donderdagmiddag 3 april 2008 het daverende startschot klinken voor alweer een TOP-Coppa d’Europa.
                                        De eerste etappe voert van en naar de ons toevertrouwde hoogwaardige hotels door het Oostenrijkse deel van de Alpen en ook Liechtenstein wordt hierbij aangedaan, waarbij met sneeuw bedekte wegen over bergpassen met hoogten van meer dan 1.500 meter geen rariteit zullen zijn. Het aansluitende diner heeft u dán al ruimschoots verdient!
                                        Vrijdags rijden we via St. Gallen zuidelijk van de Bodensee door Zwitserland, om nabij Konstanz Duitsland te bereiken. In Porschestad Stuttgart dineren en overnachten we in het hoogwaardige Mercure Fontana Hotel.
                                        Op zaterdagochtend wordt vertrokken in westelijke richting langs plaatsen als Calw (die geen enkele Duitser zelf goed kan uitspreken) en Baden-Baden, om tegen de middag middels een Rijn-oversteek Frankrijk binnen te rijden in de buurt van Haguenau.
                                        Vervolgens via het geweldige rallyland dat Vogezen heet langs plaatsen als Bitche, Sarre-Union, Sarralbe, Saint-Avold en de Duitse grens via Drielandenpunt Schengen het zesde Coppaland Luxemburg in naar het diner in het gerenommeerde Novotel op het Plateau de Kirchberg, bekend van het Centre Européen.
                                        Zondag: Omdat er nog veel op het programma staat en we niet te laat de finish wensen te bereiken, gaan we zeer vroeg beginnen.
                                        We verlaten Luxemburg in noordoostelijke richting en zien plaatsnamen als Echternach, Trier, Bitburg en Wittlich, om in de buurt van Eifelstadjes Daun en Gerolstein het rallydomein van Motor Sport Club Oberehe e.V. im ADAC binnen te rijden.
                                        Dichtbij de Nürburgring dient u dan enkele zeer selectieve en attractieve tests af te werken, alvorens de laatste sectie begonnen wordt door de Duitstalige Kantons van België, nog even een uitstapje langs het Duitse Monschau, de “Highway to Hell” door natuurpark de Hoge Venen naar Eupen, diverse stuwdammen en nog even door een stukje Franstalig België alvorens het eindpunt te bereiken naast het Drielandenpunt op de Vaalserberg.
                                        In het inmiddels traditionele restaurant De Bokkerijder zullen aansluitend het slotdiner en prijsuitreikingen plaatsvinden.

Net zoals bij alle voorgaande edities kunt u kiezen uit 3 wedstrijdklassen.
                                        CoppaSuper voor ervaren équipes en deelnemers aan de categorie Sport van het Nederlands Historisch Rally Kampioenschap (NHRK) van de Dutch Historic Rally Club (DHRC), waarvoor een voertuigpas (identity card) vereist is.
                                        CoppaSport voor minder ervaren équipes en deelnemers aan de categorie Toer van het NHRK van de DHRC.
                                        CoppaTouring met eenvoudigere kaartleesopdrachten en minder zwaar parcours.
                                        Diverse navigeersystemen, route- en tijdcontroles, behendigheidstests en regelmatigheidsproeven wachten op u. De totale lengte zal ca. 1.400 km. bedragen.
                                        Buiten het NHRK telt de Coppa ook weer mee voor het Duits Historisch Rally Kampioenschap “Classic Masters”.
                                        In het inschrijfgeld zijn o.a. begrepen landkaarten, routeboeken, rallyschilden, 3 overnachtingen in luxueuze viersterrenhotels incl. ontbijt, 4 diners, 3 lunches en vele waardevolle prijzen voor de best presterende teams.
                                        En uiteraard enkele technische service teams, de gratis bagageservice alsmede mogelijk autotransport.

Het inschrijfgeld bedraagt voor alle klassen per équipe bestaande uit twee personen:
                                        - bij inschrijving (én betaling) vóór 31.10.2007 : € 1.250,-
                                        - bij inschrijving (én betaling) vóór 31.12.2007 : € 1.375,-
                                        - bij inschrijving (én betaling) vóór 28.02.2008 : € 1.500,-

Website: http://www.coppa-europa.org

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Het word inderdaad tijd voor een 2008 topic
                                          Dit kan er alvast in.

Oldtimerbeurzen:
                                          Maastricht NL 11-13/1
                                          Brugge 19-20/1
                                          Flanders collection cars Gent 2-3/2
                                          Retromobile parijs F 8-17/2
                                          Autotron Rosmalen NL 9-10/2
                                          Retro moto wieze 9-10/2
                                          Roeselare 16-17/2
                                          Antwerp Classic Salon 1-2/3
                                          British car & lifestyle Autotron Rosmalen NL 8-9/3
                                          Reims F 8-9/3
                                          Moto Retro Leuven 9/3
                                          Tongeren 22-24/3
                                          Essen classic D 27-30/3
                                          Vie en France Autotron Rosmalen NL 19-20/4
                                          Dreamcar Mechelen 26-27/4
                                          Rock around the jukebox Autotron Rosmalen NL 18/5
                                          Autotron Rosmalen NL 16-17/8
                                          Vehikel Utrecht NL 22-24/8
                                          Int autojumble Beaulieu UK 13-14/9
                                          European Car Meet Wijnegem 14/9
                                          Rock around the jukebox Autotron Rosmalen NL 4-5/10
                                          Autotron Rosmalen NL 8-9/11
                                          Vehikel Utrecht NL 12-14/12

Miniatuur ruilbeurzen:
                                          Houten NL 9/2
                                          Erpent (Namen) 24/2
                                          Houten NL 5/4
                                          Houten NL 24/5
                                          Houten NL 19/7
                                          Houten NL 6/9
                                          Houten NL 22/11

Comment

Working...