Uitgesteld tot morgen, wegens familiale redenen (sterfgeval in de familie)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste oldtimer aanschaffen, beetje hulp bij keuze, enkele vraagjes, tips welkom :)
Collapse
X
-
Veel sterkte .The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dimi_nr1 Bekijk BerichtenOk dank u om te informeren.
Vanavond eens gaan kijken naar die Thunderbird
reken ongeveer 250 a 300 euro aan vervoer van kosten om die thunderbird van helmond naar Gent te krijgen btw.
dat is dus voor het volledige pakket.
enkel verhuur van de aanhanger doet hij NIET. je moet ook alle risicos zien. stel dat jij met die remorque iets voorhebt, denk dat je meer kwijt bent dan die 300 euro.
verder mag je niet vergeten dat je een remorque + een auto van meer dan 2 ton gaat trekken. dat betekent ook dat je daar een stevig machien moet voorzetten.
en de gemiddelde europese auto ( zelfs een mercedes E klasse ) is gewoon te licht op alle vlakken.
met die reden dus hij rijd zelf, met zijn silverado en zijn trekker. ( kerel zelf heeft ook MEER dan genoeg ervaring met amerikanen.) en de kans is er zelfs dat hij mss nog iets moois heeft staan voor u indien die thunderbird niks wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtennog een tip.
een eerste oldtimer zou ik nu niet direct in het buitenland kopen.
Goed informeren qua papierwerk op voorhand, eens gaan kijken etc en ik zie er geen probleem in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canadian Bekijk BerichtenWaarom niet? Mijn 1e ook gehaald uit NL... Heeft me dik een 2-3k EUR gescheelt (in mijn voordeel).
Goed informeren qua papierwerk op voorhand, eens gaan kijken etc en ik zie er geen probleem in
buitenland zoals in far far away buitenland waar je niet eens de taal machtig bent,....
of de verkoper ver buiten u bereik zit. <- vooral dit laatste is belangrijk.
Comment
-
en, ga je hem rijden over de grens of hoe ga je het doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenen de brandblusser mag ook een ander plaatsje krijgen vind ik.
Verder, dikke ketel! DAS BOOT!
En ja das een dikke ketel zoals je zegt.
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenen, ga je hem rijden over de grens of hoe ga je het doen ?
Comment
-
Addie is toch een toffe jonge he. Doe hem de groetjes van mij.
Btw voor hoeveel is die nu gegaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee Bekijk BerichtenProficiat, veel plezier ermee!
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenAddie is toch een toffe jonge he. Doe hem de groetjes van mij.
Btw voor hoeveel is die nu gegaan?
Prijs was heel goed en hij gaat een ander stuur opzetten en nieuwe benzine pomp erop en hij brengt hem persoonlijk tot aan de deur
Comment
-
Veel plezier ermee! Wel goed dat het marginale stuur eruit gaat . Heb je ruimte om hem te parkeren?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenVeel plezier ermee! Wel goed dat het marginale stuur eruit gaat . Heb je ruimte om hem te parkeren?
Ja hoor heb plaats voor hem te parkeren, wel niet direct aan mijn deur mja... beter ietsje verder en veilig dan aan de deur en op een dag geen Thunderbird meer he :p
Comment
-
ondertussen opgevangen dat je al ligt te dreigen met een advokaat omdat er een paar lichten het niet doen en dat de banden iet goed zijn.
dit terwijl ik u altijd al heb gewaarschuwd dat je zowiezo geld opzij moet zetten voor dingen zoals banden en andere kleine prullen....
verder heb je ook een oldtimer gekocht, geen nieuwe auto.
dus van mij mag je dit eens beter toelichten, maar ik ken addie en weet da hij over dit soort dingen niet liegt, dus whats up ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenondertussen opgevangen dat je al ligt te dreigen met een advokaat omdat er een paar lichten het niet doen en dat de banden iet goed zijn.
dit terwijl ik u altijd al heb gewaarschuwd dat je zowiezo geld opzij moet zetten voor dingen zoals banden en andere kleine prullen....
verder heb je ook een oldtimer gekocht, geen nieuwe auto.
dus van mij mag je dit eens beter toelichten, maar ik ken addie en weet da hij over dit soort dingen niet liegt, dus whats up ?
Trouwens had ik je een uitgebreide uitleg gestuurd via PM maar geen reactie gekregen spijtig genoeg.
Als iemand zegt dat hij gaat tussenkomen in bepaalde kosten dan vind ik dat je u woord moet houden!!!
En niet achteraf met een ander voorstel moet afkomen, en dan weer wat anders en dan uiteindelijk foert zeggen omdat we niet overeen komen....
Deze uitleg is kort en beknopt! Ik spreek dan zeker over 8 of 9 keer veranderd of zoiets in die aard...
Uiteindelijk heeft hij mij toch 4 nieuwe banden bezorgd, dus ik denk dat dit ook wel blijk geeft dat ik in mijn recht was!!!
Anyway, ik weet heel goed dat dit een oldtimer is en dat ik er kosten aan heb en nog veel kosten aan zal hebben... Daar ben ik mij heel bewust van hoor jongens... heb ondertussen al in verschillende onderwerpen gelezen dat sommige mensen dit feit naar boven halen om aan te tonen dat sommige mensen de kosten onderschatten... Daar zitten jullie dus fout he, mij gaat het niet om de kosten maar om u woord te houden!!!
Bij deze genoeg gezeverd over dit onderwerp!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Tony Mb Bekijk BerichtenZo je hebt "Das Boot" dan toch aangekocht, veel plezier met je nieuwe aanwinst. En wat prullen hier en daar, daar zul je toch mee moeten leren leven. Het stopt nooit hoor, de intervallen worden groter (in het beste geval dan hé) Succes ermee.
Ik ben er zeker van dat ik er nog heel veel plezier aan zal beleven en niet alleen aan de ritten maar ook aan de opknap beurten
Comment
-
Is dezelfde dag gepost vroeg me af waarom het stil was geworden. Ook niet vergeten ik heb tegen addie geEgd dat jij te vertrouwen bent en omgekeerd ook.... dus snap niet wat er ineens allemaal is misgelopen.
Comment
Comment