Hoi, ben nieuw hier en zou graag inlichtingen willen over hoe je een auto zou moeten importeren van usa naar belgië. (weet ook niet waar ik dit topic moet plaatsen)
Vragen zijn :
- kan je dit zelf doen (heeft hier iemand ervaring mee of is het beter via transporteur of zo, en wat zou dit me kosten, ik had gehoord van 1300 dollar ophalen in usa garage, brengen tot bepaalde haven ginder en dan tot antwerpen.
- wat met homologatie van een jag xj6 van 1987, geeft dit problemen?
- wat betreft de kosten :
stel ik koop eentje 1000 dollar (vb hé), dat er eerst 10% betaald moet worden aan invoerrechten = 1100 en dan 21% btw = 1331 dollar, homologatie kosten ??, transport en handling kosten of zoiets.
Please wie kan me hierbij helpen want heb er een mooie op het oog
Vragen zijn :
- kan je dit zelf doen (heeft hier iemand ervaring mee of is het beter via transporteur of zo, en wat zou dit me kosten, ik had gehoord van 1300 dollar ophalen in usa garage, brengen tot bepaalde haven ginder en dan tot antwerpen.
- wat met homologatie van een jag xj6 van 1987, geeft dit problemen?
- wat betreft de kosten :
stel ik koop eentje 1000 dollar (vb hé), dat er eerst 10% betaald moet worden aan invoerrechten = 1100 en dan 21% btw = 1331 dollar, homologatie kosten ??, transport en handling kosten of zoiets.
Please wie kan me hierbij helpen want heb er een mooie op het oog
Comment