Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gerechtelijke verkoping van oldtimers en randmateriaal
de nrs die goed in beeld komen, is het intressante dat ik eventueel toch eens ga volgen. op de veilig ga ik eens horen. wordt er niet geboden op toch intressant spul, ga ik een bod uitbrengen
2de deel was wel heel klein en moeilijk door te geraken met de kleine
de nrs die goed in beeld komen, is het intressante dat ik eventueel toch eens ga volgen. op de veilig ga ik eens horen. wordt er niet geboden op toch intressant spul, ga ik een bod uitbrengen
2de deel was wel heel klein en moeilijk door te geraken met de kleine
Hoe zag die Capri eruit? En enig idee welke motor erin hangt?
Ben naar de 2de locatie ook geweest,Capri was een 1600cc,stond nog een simca 1000ook,van de 2de generatie ..verder die heel oude pug's spreken me wel aan..
roest aan wielrand achteraan, roest aan het achterhoekje waar de uitlaat zit.
voorvleugels redelijk hard, motorruimte en veerpoten keihard, beige leder (geen echt?) interieur zonder kopsteunen, standaard bakeliet stuur van mk2
chassisbalk achteraan waar de bladveren aangesloten zijn leek mij keihard. ik ben op de knieen gaan zitten om te kijken maar was te donker. heb ff gevoeld en voelde geen verdikking of bladerroest
ik was er van 14h15 tot 14:45 (2 adressen). t was makkelijk te vinden. t stond er VOL autos op straat.
autos met Z platen, oldtimers, ... iedereen kwam kijken. k denk eerder dat het een meeting was
Op de meeste van die veilingen zijn er qua auto's zelden of nooit koopjes te doen, zeker niet als er veel particulieren meebieden. Soms moet je voor bepaalde auto's professioneel handelaar zijn.
ik was er van 14h15 tot 14:45 (2 adressen). t was makkelijk te vinden. t stond er VOL autos op straat.
autos met Z platen, oldtimers, ... iedereen kwam kijken. k denk eerder dat het een meeting was
Net terug Heeeeel veel volk. De zaal zat stampvol. Heb jammer genoeg niks meer kunnen bezichtigen. Net vandaag moeten op interventie gaan in Hannuit, dus kon niet op tijd teruggeraken.
Iemand geïnteresseerd in wat voor hoeveel is gegaan?
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Net terug Heeeeel veel volk. De zaal zat stampvol. Heb jammer genoeg niks meer kunnen bezichtigen. Net vandaag moeten op interventie gaan in Hannuit, dus kon niet op tijd teruggeraken.
Iemand geïnteresseerd in wat voor hoeveel is gegaan?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Alles is verkocht. Het goedkoopste lot aan €1, het duurste lot aan €11000. Ik zal één dezer eens een lijst van de gewonnen biedingen plaatsen en bijhorende foto.
Maar ga nu eerst eens mijn nest opzoeken, ben al van 5u30 deze morgen op
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Ah, heb je gemist dan BlueSkyraider, was daar ook!
Was dan ook superveel volk hé. Ben pas om 19u30 gearriveerd. Stond heel de tijd achteraan met knaloranje sweater aan
NB: Heb wel even rondgehoord wat de reden was van de openbare verkoop. Alles komt dus van een eigenaar die overleden is, en de erfgenamen zijn in "onverdeeldheid" geraakt. Vandaar dus de openbare verkoop. Voorts werden - in tegenstelling tot wat er in de cataloog stond - de meeste auto's toch met papieren verkocht. Soms gewoon douanepapieren van import, soms wel met Belgische papieren.
Allright, op deze doorweekte dag eens de tijd gevonden om de resultaten van de veiling eens op te sommen:
Opgegeven prijzen zijn dus de effectieve gewonnen biedingen zonder de taksen. (17% opgeld + 21% btw op het opgeld). Reken dus nog eens ca 20% percent bovenop het bod.
Blijkbaar heb ik niet van alle wagens een foto.
Comment