Oldies hebben vaak nog geen gordels op de achterbank... ben je met die kinderstoel ook niets hé (een hekel punt, die van ons wil ook amper meerijden met de kinderen in de Kadett wegens... onveilig )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Houden of verkopen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenSaab 900 classic cabrio niets als vervanger?
Denk dat de twijfel van te verkopen gaat blijven.
Comment
-
Ik zou hem bijhouden, en van de babydrukte profiteren om hem in orde te laten brengen.
Binnen een paar jaar ga je in die wagen fantastische vader-zoon momenten kunnen meemaken.
Als ik met de Spider ga toeren, staan de jongens in de rij om te mogen meerijden, meestal moet ik dan een paar keer rijden om iedereen content te stellen.
Als je toch naar een vierzitter zou zoeken, de tweede generatie Alfa Spider had een klein achterbankje (wel zonder gordels dus veilig is anders), eventueel een jaren '80 Porsche ofzo? De Saab hierboven is ook een fijne kar maar natuurlijk nog geen oldtimer...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenMerci alvast voor de vele meningen, antwoorden en voorstellen.
Om op een paar te antwoorden;
*Financieel betekent deze wagen niets, als ik hem verkoop heb ik misschien toch mijn aankoopprijs terug... Onderhoud en verzekeringen zijn ook peanuts. Tenzij iemand weet of deze wagen binnen 5jaar een fortuin kn waard zijn?
*Wagen staat bijlange niet in de weg, in de garage kan toch geen (dagelijkse) andere auto, daarvoor is ze te klein . Dus een wagen erbij zal niet lukken, dan heb ik toch plaats tekort...
*Ik hou van wagens met een ziel en een mooie, tijdloze lijn. punt. De voorstellen die hier gepasseerd zijn zeggen mij niet veel omwille van deze redenen (maar zoals DHL aanhaalde: dit hangt af van ieders situatie) Ik heb zelfs nog nooit de radio aangestoken, deze is eigenlijk totaal overbodig. De andere 'luxezaken' zoals airco en stuurbekrachtiging zijn volgens mij dan ook totaal niet nodig in deze 'spit'.
Mensen die weten of er plaats achteraan is in een mercedes SL R107 en een VW karmann ghia? vooral dan om een kinderzitje kwijt te kunnen.
Groeten!
Alex
Anderzijds, is het ook niet omdat je stiekem zin hebt in iets anders?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Deze morgen gaan toeren met deze... onder een zalig waterzonnetje!
Mijne maat kwam deze week ook toe met een MGB die hij gekocht heeft, deze morgen samen met hem naar Ieper / espanademeeting geweest en op de grote markt ene gaan drinken: Ik denk dat deze nog even gaat blijvenMercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Als je deze wagen met je hart en ziel gekocht en onderhouden hebt, mag je deze niet wegdoen ; je zal er altijd spijt van hebben! Ikzelf heb nu een zoontje van 17 maanden rondcrossen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de DeLorean te verkopen (je kan er ook maar met z'n tweeën in en geen achterbank). De kleine is wel al een paar keer meegegaan naast mij (in de kinderstoel) en oftewel blijft mijn vrouw dan thuis oftewel rijd ze mee in een andere auto ... maar verkopen? NO WAY!
10538622_10204511035839058_1030457203408034907_n.jpgThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Triumph Spitfire MkIII en zeker nog de GT6 Mk III, IMHO de mooist gelijnde budgetsportwagens ooit. Ik heb er als 14-jarige eentje gehad maar was nog te jong en te arm, en daar is toen niks van gekomen. Nu, met mijn 1m87 en >100kg is het ijdele hoop.
Als je mijn mening wil: zeker eeuwig houden en perfect restaureren.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenAls je deze wagen met je hart en ziel gekocht en onderhouden hebt, mag je deze niet wegdoen ; je zal er altijd spijt van hebben! Ikzelf heb nu een zoontje van 17 maanden rondcrossen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de DeLorean te verkopen (je kan er ook maar met z'n tweeën in en geen achterbank). De kleine is wel al een paar keer meegegaan naast mij (in de kinderstoel) en oftewel blijft mijn vrouw dan thuis oftewel rijd ze mee in een andere auto ... maar verkopen? NO WAY!
[ATTACH=CONFIG]105490[/ATTACH]Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenAls die een jaar of 12 is en je zet hem aan de schoolpoort af met de DeLorean, dan is hij gegarandeerd de coolste van de klas.
10460452_10204511035239043_8745436555509737358_n.jpg
10342496_10204208110106104_5528694975692938603_n.jpg
't Is ne rappe voor zijn 17 maanden ...The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
Comment