Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Houden of verkopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oldies hebben vaak nog geen gordels op de achterbank... ben je met die kinderstoel ook niets hé (een hekel punt, die van ons wil ook amper meerijden met de kinderen in de Kadett wegens... onveilig )

Comment

Oldtimer mag je alleen verkopen wanneer die perfect staat, anders krijg je er geen geld voor.
      Koper zal altijd focussen op de mankementen (in dit geval roest) om zo weinig mogelijk te moeten betalen.
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Saab 900 classic cabrio niets als vervanger?
        Denk dat de twijfel van te verkopen gaat blijven.
        Een classic 900 zou ik niet nemen in cabrio-versie, dat zijn echte rammelkasten. Ik heb een classic 900 turbo16 heel lang gehad, ik weet uit ervaring dat dat geen goedkope wagens zijn. Dan liever een recente cabrio 9.3, het zijn is geen oldtimers maar zij zijn veel in waarde gedaald met de failliet van het merk. In se zijn dat Vectra's, maar het is een mooi model en ze cruisen zeer aangenaam. Noch de mijne, noch mijn Spit zijn te koop ;-)), ze bollen samen geen 3000km per jaar...

Comment

Klopt wel
          Een 9-3 cabrio vind je al vanaf 3000€ , geen geld voor een leuke cabrio.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik zit een beetje met hezelfde.

Bijhouden en een 9-3 cabrio voor moeder de vrouw
            Last edited by ; 31/08/2014, 16:49.

Comment

Ik zou hem bijhouden, en van de babydrukte profiteren om hem in orde te laten brengen.
              Binnen een paar jaar ga je in die wagen fantastische vader-zoon momenten kunnen meemaken.
              Als ik met de Spider ga toeren, staan de jongens in de rij om te mogen meerijden, meestal moet ik dan een paar keer rijden om iedereen content te stellen.
              Als je toch naar een vierzitter zou zoeken, de tweede generatie Alfa Spider had een klein achterbankje (wel zonder gordels dus veilig is anders), eventueel een jaren '80 Porsche ofzo? De Saab hierboven is ook een fijne kar maar natuurlijk nog geen oldtimer...
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                Merci alvast voor de vele meningen, antwoorden en voorstellen.
                Om op een paar te antwoorden;

*Financieel betekent deze wagen niets, als ik hem verkoop heb ik misschien toch mijn aankoopprijs terug... Onderhoud en verzekeringen zijn ook peanuts. Tenzij iemand weet of deze wagen binnen 5jaar een fortuin kn waard zijn?
                *Wagen staat bijlange niet in de weg, in de garage kan toch geen (dagelijkse) andere auto, daarvoor is ze te klein . Dus een wagen erbij zal niet lukken, dan heb ik toch plaats tekort...
                *Ik hou van wagens met een ziel en een mooie, tijdloze lijn. punt. De voorstellen die hier gepasseerd zijn zeggen mij niet veel omwille van deze redenen (maar zoals DHL aanhaalde: dit hangt af van ieders situatie) Ik heb zelfs nog nooit de radio aangestoken, deze is eigenlijk totaal overbodig. De andere 'luxezaken' zoals airco en stuurbekrachtiging zijn volgens mij dan ook totaal niet nodig in deze 'spit'.

Mensen die weten of er plaats achteraan is in een mercedes SL R107 en een VW karmann ghia? vooral dan om een kinderzitje kwijt te kunnen.

Groeten!

Alex
                Als ik je tekst lees denk ik; houden

Anderzijds, is het ook niet omdat je stiekem zin hebt in iets anders?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Deze morgen gaan toeren met deze... onder een zalig waterzonnetje!
                  Mijne maat kwam deze week ook toe met een MGB die hij gekocht heeft, deze morgen samen met hem naar Ieper / espanademeeting geweest en op de grote markt ene gaan drinken: Ik denk dat deze nog even gaat blijven
                  Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                  Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                  Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                  Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Als je deze wagen met je hart en ziel gekocht en onderhouden hebt, mag je deze niet wegdoen ; je zal er altijd spijt van hebben! Ikzelf heb nu een zoontje van 17 maanden rondcrossen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de DeLorean te verkopen (je kan er ook maar met z'n tweeën in en geen achterbank). De kleine is wel al een paar keer meegegaan naast mij (in de kinderstoel) en oftewel blijft mijn vrouw dan thuis oftewel rijd ze mee in een andere auto ... maar verkopen? NO WAY!

10538622_10204511035839058_1030457203408034907_n.jpg
                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Triumph Spitfire MkIII en zeker nog de GT6 Mk III, IMHO de mooist gelijnde budgetsportwagens ooit. Ik heb er als 14-jarige eentje gehad maar was nog te jong en te arm, en daar is toen niks van gekomen. Nu, met mijn 1m87 en >100kg is het ijdele hoop.
                      Als je mijn mening wil: zeker eeuwig houden en perfect restaureren.
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                        Als je deze wagen met je hart en ziel gekocht en onderhouden hebt, mag je deze niet wegdoen ; je zal er altijd spijt van hebben! Ikzelf heb nu een zoontje van 17 maanden rondcrossen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de DeLorean te verkopen (je kan er ook maar met z'n tweeën in en geen achterbank). De kleine is wel al een paar keer meegegaan naast mij (in de kinderstoel) en oftewel blijft mijn vrouw dan thuis oftewel rijd ze mee in een andere auto ... maar verkopen? NO WAY!

[ATTACH=CONFIG]105490[/ATTACH]
                        Als die een jaar of 12 is en je zet hem aan de schoolpoort af met de DeLorean, dan is hij gegarandeerd de coolste van de klas.