Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen LT 35 1979 heeft hulp nodig!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Volkswagen LT 35 1979 heeft hulp nodig!

    Beste,

    Ik ben al 6 jaar in het bezit van een oude volkswagen LT 35 camper bouwjaar 1979. Ik heb de wagen in perfecte conditie gekocht en nooit problemen mee gehad tot dat de winter hem de das heeft om gedaan. De wagen deed niets meer, batterij vervangen, alle vloeistoffen vervangen maar niets hielp. Volgens een bevriende garagist waren de kleppen verbogen van zijn 2.4 6 cylinder diesel motor. Op aanraden van de garagist hebben we toen de culas binnen gedaan bij een gespecialiseerde garage voor revisies om de culas te laten reviseren met nieuwe kleppen. culas was klaar en dus terug gemonteerd maar de motor gaf geen kik. Vanaf dan is de lijdensweg begonnen, blijkbaar had de garage er verkeerde kleppen op gezet dus na veel geruzie culas opnieuw laten doen en terug gemonteerd maar geen kik van de motor. Toen zijn we begonnen met alles maar dan ook alles te laten na kijken ( door verschillende garagisten ) de ene zij het is de dieselpomp, laten reviseren de andere zij het is de afstelling, motor laten afstellen, een andere zij het is de uitlaat, uitlaat laten checken, om een lang verhaal kort te maken is heel de motor binnenste buiten gekeerd en ondertussen draait hij maar produceert hij gigantisch veel rook en haalt hij met HEEL VEEL moeite 60 km/h. Nu zeggen ze dat we er een nieuwe motor voor moeten kopen omdat het de pistons zijn. Ik ben ondertussen ten einde raad en blut, de herstellingen hebben me in totaal al €3400 gekost en de wagen draait nog niet zoals het hoort en geraakt nooit door de keuring. Mijn vraag is of er iemand op dit forum een DEFTIGE volkswagen specialist kent die mij kan helpen. Ik ben zeer gehecht aan de wagen en wil hem graag terug op de baan krijgen.
    Ik dank jullie alvast heel erg!!

    groeten Eren

  • #2
    Ik ken er absoluut niet veel van maar toch: te veel/weinig luchttoevoer waardoor je een slechte verbranding krijgt?
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

    1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

    Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

    Comment


    • #3
      ik zou nu zeggen dat de pompafstelling totaal fout is.
      ik ken een VW garage die gespecialiseerd is in oude VW's. t staat er vol kevers, golf I en II, oude jettas, scirocco's ...

      garage antoine in nazareth. niet de goedkoopste in onderdelen, maar volgens mij echt een kenners in oude VW's
      Last edited by ; 11/09/2014, 20:01.

      Comment


      • #4
        Garage Tom Laureyns - T3 busjes Welkom op onze website. BLACK FRIDAY KORTING van €1000.- tot €1500,- (bij aankoop van een T3 busje van 25/11 tem 11/12) De garage is open op maandag, dinsdag en woensdag van 9 - 18uur. Donderdag en vrijdag zijn we ENKEL OP AFSPRAAK bereikbaar !! Onze garage is gespecialiseerd in VW T3 busjes en

        Comment


        • #5
          en fcapri zelf?

          Comment


          • #6
            ik ken geen diesels, en ook heel weinig van VW. ben vorige week zelf ook naar de garage gegaan voor een lekkende injector.

            Comment


            • #7
              en andere zij het is de uitlaat, uitlaat laten checken, om een lang verhaal kort te maken is heel de motor binnenste buiten gekeerd en ondertussen draait hij maar produceert hij gigantisch veel rook en haalt hij met HEEL VEEL moeite 60 km/h. Nu zeggen ze dat we er een nieuwe motor voor moeten kopen omdat het de pistons zijn. Ik ben ondertussen ten einde raad en blut, de herstellingen hebben me in totaal al €3400 gekost en de wagen draait nog niet zoals het hoort en geraakt nooit door de keuring. Mijn vraag is of er iemand op dit forum een DEFTIGE volkswagen specialist kent die mij kan helpen. Ik ben zeer gehecht aan de wagen en wil hem graag terug op de baan krijgen.
              Ik dank jullie alvast heel erg!!

              Comment


              • #8
                ik weet niet vanwaar ge zijt, maar hoor anders eens bij garage robaert in denderwindeke (daar ga ik met de golf ook heen), bel die ff op maandag en vraag of ze goeie kennis hebben van die oude diesels (ik vermoed van wel). het is geen officiele VW garage en die werken daar zowat aan alles. ben er al met de capri en de dodge ook geweest.
                voor men oude golf diesel hebben die zowat alles nog op stock. ik wil anders ook wel es ff bellen voor je, ken die daar HEEEEEEEL goed.

                Comment


                • #9
                  Er is 1 specialist die je kan helpen in Mechelen. Vanasch! Die man krijgt je auto er gegarandeerd terug boven op. Die man wordt gevraagd om aan motoren te sluiten waarbij de officieel dealers het niet meer weten. Die sleutelt aan auto's en aan kranen en... Die wordt van België tot Nederland gevraagd. Wel een speciale kerel maar geloof me, die moet je bellen! En hem vooral niet tegenspreken
                  The shark is BACK! BMW 635csi

                  BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017


                  2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                  Comment

                  Working...
                  X