Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Bertone 2000 GT Veloce 1972 - waarde?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo Bertone 2000 GT Veloce 1972 - waarde?

Beste,

Op vraag van een vriend van mij, wat zou de waarde zijn van een Alfa Romeo Bertone 2000 GT Veloce (rood) van 1972 zijn?

Motor draait top, de wagen werd in 1995 compleet gerestaureerd, heeft sindsdien altijd in een garage geslapen en werd max. 2000-3000km per jaar mee gereden.

De carrosserie begint wel wat lakschade te vertonen. Lichte blaasjes etc...

Foto's heb ik helaas niet.

Op internet staan er niet veel voorbeelden om te vergelijken, ik schat zelf iets tussen de 11-13K in?

Groeten,

Nico

Uw schatting is correct, voor een exemplaar zonder blaasjes. Waar begint de wagen precies te roesten?

Comment

Het zijn niet echt blaasjes maar hier en daar is de carrosserie niet perfect egaal, soms een puntje/deukje die wat bijgeschilderd werd over de jaren heen, een raamomlijsting (aluminium?) die niet perfect meer aansluit, passagiersdeur die je enkel vanuit de binnenkant kunt openen... Enkele lichte zaken waar aandacht aan besteed moet worden maar niks dat een hobbyist met meer tijd niet zou kunnen oplossen.

Comment

Ik ben wel benieuwd naar foto's! De zwakke plekken zijn oa de bodem, dorpels, onderkant deuren, en carrosserie rond de ramen. Vooral de dorpels zijn nogal lastig (= duur) om "goed" te herstellen, ze bestaan uit een binnen-, midden- en buitendorpel, en roesten meestal van binnen naar buiten...
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

image-1.jpgimage-2.jpgimage-3.jpgimage.jpg

Comment

Hierbij een paar foto's die ik doorgestuurd kreeg, op foto 1 zie je bijv. dat aan de passagiersdeurs er ooit een klein deukje was die herschilderd werd... Op foto 3 zie je dat er aan de achterste raamomlijsting iets scheelt (sluit niet perfect aan), op de foto van het interieur zie je (alhoewel niet duidelijk) dat er een scheur is in het bovenste gedeelte van het dashboard...

Comment

Lijkt me inderdaad een goede schatting dan!
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Zal deze wagen te koop worden aangeboden?

Comment

Echt prachtige wagen!

Mocht ik het budget hebben

Comment

Zal het zoekertje hier posten eens deze online word gezet... Beslissing volgt komende dagen...

Comment

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Mooi!

Succes met de verkoop!

Comment

Bij Gallery Brummen staat er ook een, met gelijkaardige kmstand.

Daar vragen ze 18k.

Succes met de verkoop, zijn echte pareltjes!

Comment

Verkocht na 2 dagen voor 13900 EUR... Topic mag gesloten worden. Dank voor jullie meningen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                              Verkocht na 2 dagen voor 13900 EUR... Topic mag gesloten worden. Dank voor jullie meningen!
                              Ging vlot, proficiat!

Hopelijk bij een liefhebber

Comment

Working...
                              X