Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dreamcar Kortrijk dit weekend, De moeite om te gaan ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dreamcar Kortrijk dit weekend, De moeite om te gaan ?

Hallo, gaan er hier van het forum dit weekend naar dreamcar international in Kortrijk? Is dat eigenlijk de moeite die beurs? Ik ben relatief nieuw in het oldtimer gebeuren maar in hoever is dat een koop of een show beurs ?

Bestaat toch al enkele jaren (maar had er ook nog nooit van gehoord) en is dit jaar terug in Kortrijk, vroeger in Mechelen blijkbaar.
    Denk dat het wel de moeite zal zijn, allez niet vergelijken met de oldtimerbeurs in Essen waarschijnlijk... Voor mij is het 5min rijden dus ik zal zeker gaan
    Verder heb ik mij voorgenomen om niet teveel Belgische oldtimerbeurzen te doen, omdat het veelal dezelfde wagens zijn en de inkom te duur is voor wat het maar is. Ik wil in 2015 voor de eerste keer naar de oldtimerbeurs in Essen gaan, echt de moeite naar 't schijnt

Comment

Ben dit jaar ook naar Essen geweest. Was mijn eerste oldtimerbeurs en er in eens bal op. Ga volgend jaar zeker terug opnieuw. Echt een aanrader.

Comment

Het probleem van essen is dat er daarna amper iets te zien is.

Als het om te kijken is toch. Essen, Parijs, Stuttgart, Birmingham zijn mijn aanraders.

Maastricht en Bremen vallen ook niet tegen

Comment

Ik ga waarschijnlijk zaterdag ...
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Ik ga de zondag. Eerste keer dat ik ga dus kan nog niet meteen zeggen of het de moeite is of niet.

Hoop wel dat het meer de moeite is dan Flanders Collection Car in Gent.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

ik wist nog niet van deze beurs, ff overwegen dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                Bestaat toch al enkele jaren (maar had er ook nog nooit van gehoord) en is dit jaar terug in Kortrijk, vroeger in Mechelen blijkbaar.
                Denk dat het wel de moeite zal zijn, allez niet vergelijken met de oldtimerbeurs in Essen waarschijnlijk... Voor mij is het 5min rijden dus ik zal zeker gaan
                Verder heb ik mij voorgenomen om niet teveel Belgische oldtimerbeurzen te doen, omdat het veelal dezelfde wagens zijn en de inkom te duur is voor wat het maar is. Ik wil in 2015 voor de eerste keer naar de oldtimerbeurs in Essen gaan, echt de moeite naar 't schijnt
                Parijs lijkt mij ook een aanrader, niet zo ver rijden voor ons! Trouwens een zeer gemakkelijke verbinding, je hoeft eigelijk de stad zelf niet binnen te rijden.
                Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                  Parijs lijkt mij ook een aanrader, niet zo ver rijden voor ons! Trouwens een zeer gemakkelijke verbinding, je hoeft eigelijk de stad zelf niet binnen te rijden.
                  Stad hoef je inderdaad niet in, maar je staat toch steevast minstens een uur in de file. Van waar ik woon is Essen handiger, en als je recht naar parking 10 rijdt nagenoeg niets van file en je moet de stad ook niet door. Rij je naar de Messe op GPS heb je een probleel

Comment

Heb de fiat nog moeten brengen om op dreamcar te staan in mechelen. Toen stonden er zowel auto's tentoon als onderdelen die je er kon kopen.
                    Ik zou graag zaterdag eens gaan zien.
                    Is essen meer pure show of kan je er ook parts kopen?

Comment

Als je de onderdelen die je zoekt niet op essen vindt, ga je ze nergens op een beurs vinden. Tenzij je echt in een niche zit, maar Essen is de who is who van de beurzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Als je de onderdelen die je zoekt niet op essen vindt, ga je ze nergens op een beurs vinden. Tenzij je echt in een niche zit, maar Essen is de who is who van de beurzen
                        Ook op vlak van moto's? want voor mijn MV agusta is het moeilijk aan parts te raken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                          Hier ben ik vorig jaar voor de eerste keer naartoe geweest, dit was voor mij persoonlijk de max. Was daar toen voor 3 dagen en zeker aan te raden tijdens de week te gaan wegens in het WE te druk.
                          Zeer sfeervolle standen, ruim aanbod van onderdelen en auto's (hogere prijsklasse). Allemaal heel makkelijk te bereiken via de metro en aparte ingangen ah salon voor wie vooraf tickets online kocht of ter plaatse betaald.
                          Retromobile : l'évènement qui fait de Paris la capitale de l'automobile de collection. Le salon des passionnés, curieux ou amateurs de voitures de collection.

Zeer voordelige kerstprijzen voor een ritje Thalys trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                            Ook op vlak van moto's? want voor mijn MV agusta is het moeilijk aan parts te raken.
                            Moto's ligt wat moeilijker, dan zou ik eerder Bremen doen. Oftewel specifieke motosalons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                              En de MV Agusta dealer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                En de MV Agusta dealer?
                                Voor eentje van 1960, die zullen me niet kunnen helpen vrees ik.

Comment

Ik ben net terug van dreamcar Kortrijk en ik ben niet bepaald onder de indruk.
                                  Totaal geen sfeer, en niet bepaald veel originele auto's te zien.
                                  Flanders collection car is misschien geen topper, maar beter dan Kortrijk.

Geert
                                  1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gvy Bekijk Berichten
                                    Ik ben net terug van dreamcar Kortrijk en ik ben niet bepaald onder de indruk.
                                    Totaal geen sfeer, en niet bepaald veel originele auto's te zien.
                                    Flanders collection car is misschien geen topper, maar beter dan Kortrijk.

Geert
                                    Goed om weten . Dan kan ik beter door leren voor de exames .

Comment

Merci voor de tip en feedback geert, ging enkel voor de elfjes. Maar twijfel nu voor te gaan, ik zie wel wat de dag morgen brengt.

Comment

Christof,

Voor 911's is het wel de moeite. Er staan nogal wat 911 op de beurs, dus in jouw geval kan het best leuk zijn om eens te passeren. Alhoewel , om nu bepaald 14€ uit te geven enkel daarvoor.... Eigenlijk is een bezoek in aalter bij oldtimerfarm dan nog interessanter (en gratis), daar staan er doorgaans een pak meer.

Geert
                                        1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2

Comment

Working...
                                        X