Hallo, gaan er hier van het forum dit weekend naar dreamcar international in Kortrijk? Is dat eigenlijk de moeite die beurs? Ik ben relatief nieuw in het oldtimer gebeuren maar in hoever is dat een koop of een show beurs ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dreamcar Kortrijk dit weekend, De moeite om te gaan ?
Collapse
X
-
Bestaat toch al enkele jaren (maar had er ook nog nooit van gehoord) en is dit jaar terug in Kortrijk, vroeger in Mechelen blijkbaar.
Denk dat het wel de moeite zal zijn, allez niet vergelijken met de oldtimerbeurs in Essen waarschijnlijk...Voor mij is het 5min rijden dus ik zal zeker gaan
Verder heb ik mij voorgenomen om niet teveel Belgische oldtimerbeurzen te doen, omdat het veelal dezelfde wagens zijn en de inkom te duur is voor wat het maar is. Ik wil in 2015 voor de eerste keer naar de oldtimerbeurs in Essen gaan, echt de moeite naar 't schijnt
-
Ik ga de zondag. Eerste keer dat ik ga dus kan nog niet meteen zeggen of het de moeite is of niet.
Hoop wel dat het meer de moeite is dan Flanders Collection Car in Gent.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenBestaat toch al enkele jaren (maar had er ook nog nooit van gehoord) en is dit jaar terug in Kortrijk, vroeger in Mechelen blijkbaar.
Denk dat het wel de moeite zal zijn, allez niet vergelijken met de oldtimerbeurs in Essen waarschijnlijk...Voor mij is het 5min rijden dus ik zal zeker gaan
Verder heb ik mij voorgenomen om niet teveel Belgische oldtimerbeurzen te doen, omdat het veelal dezelfde wagens zijn en de inkom te duur is voor wat het maar is. Ik wil in 2015 voor de eerste keer naar de oldtimerbeurs in Essen gaan, echt de moeite naar 't schijntMercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenParijs lijkt mij ook een aanrader, niet zo ver rijden voor ons! Trouwens een zeer gemakkelijke verbinding, je hoeft eigelijk de stad zelf niet binnen te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je de onderdelen die je zoekt niet op essen vindt, ga je ze nergens op een beurs vinden. Tenzij je echt in een niche zit, maar Essen is de who is who van de beurzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenParijs lijkt mij ook een aanrader, niet zo ver rijden voor ons! Trouwens een zeer gemakkelijke verbinding, je hoeft eigelijk de stad zelf niet binnen te rijden.
Zeer sfeervolle standen, ruim aanbod van onderdelen en auto's (hogere prijsklasse). Allemaal heel makkelijk te bereiken via de metro en aparte ingangen ah salon voor wie vooraf tickets online kocht of ter plaatse betaald.
Retromobile : l'évènement qui fait de Paris la capitale de l'automobile de collection. Le salon des passionnés, curieux ou amateurs de voitures de collection.
Zeer voordelige kerstprijzen voor een ritje Thalys trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenOok op vlak van moto's? want voor mijn MV agusta is het moeilijk aan parts te raken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenOok op vlak van moto's? want voor mijn MV agusta is het moeilijk aan parts te raken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn de MV Agusta dealer?
Comment
-
Ik ben net terug van dreamcar Kortrijk en ik ben niet bepaald onder de indruk.
Totaal geen sfeer, en niet bepaald veel originele auto's te zien.
Flanders collection car is misschien geen topper, maar beter dan Kortrijk.
Geert1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gvy Bekijk BerichtenIk ben net terug van dreamcar Kortrijk en ik ben niet bepaald onder de indruk.
Totaal geen sfeer, en niet bepaald veel originele auto's te zien.
Flanders collection car is misschien geen topper, maar beter dan Kortrijk.
Geert
Comment
-
Christof,
Voor 911's is het wel de moeite. Er staan nogal wat 911 op de beurs, dus in jouw geval kan het best leuk zijn om eens te passeren. Alhoewel , om nu bepaald 14€ uit te geven enkel daarvoor.... Eigenlijk is een bezoek in aalter bij oldtimerfarm dan nog interessanter (en gratis), daar staan er doorgaans een pak meer.
Geert1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2
Comment
Comment