Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inschrijven BMW 325 E30 cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ik overweeg toch ernstig om mijn BMW op o-platen in te schrijven. Mijn auto staat technisch in orde zoals het hoort maar toch is het elk jaar een grote rompslomp voor de jaarlijkse keuring. De grote beperkingen van de O platen zijn verdwenen... En voor woon-werkverkeer heb je ongetwijfeld nog ander speelgoed ter beschikking. Het bedrag voor de verzekering kost 2 keer niks in beide gevallen.
    Ik zou niet twijfelen
    Profiteer ervan zolang het nog kan.

Comment

De E30 zal als oldtimer worden ingeschreven aangezien ik er nooit in de week ga mee rijden, tenzij tijdens vakanties en dus nooit te maken zal krijgen met de beperkingen. Belangrijk voordeel: geen keuring meer, maar dat wil inderdaad niet zeggen geen onderhoud. En als het in hun hoofd halen om de leeftijd op te trekken of het statuut af te schaffen heb je de kans niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
        De E30 zal als oldtimer worden ingeschreven aangezien ik er nooit in de week ga mee rijden, tenzij tijdens vakanties en dus nooit te maken zal krijgen met de beperkingen. Belangrijk voordeel: geen keuring meer, maar dat wil inderdaad niet zeggen geen onderhoud. En als het in hun hoofd halen om de leeftijd op te trekken of het statuut af te schaffen heb je de kans niet meer.
        De regels voor het oldtimerstatuut zijn pas sinds half 2013 versoepeld, zo snel gaan ze dit niet ongedaan maken. Vele jaren geleden was er ook al sprake om het lichte vracht statuut voor particulieren af te schaffen, intussen kan iedereen nog steeds goedkoop met zware pick up trucks en oude 4x4´s met zware diesels rondrijden ingeschreven als lichte vracht.
        Er zijn nog zekerheden in het leven.

Comment

Working...
        X