Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vemu car classics

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vemu car classics

Heeft iemand van het forum al eens iets gehoord van dit bedrijf ?

Het idee speelt al langer in mijn hoofd om me eventueel een R 107 aan te schaffen.
    Mijn budget is ongeveer een (beperkte) 12000 euro.
    Deze gasten hebben Amerikaanse exemplaren staan die qua carrosserie er redelijk 'hard' uitzien, dus bijna geen roest !

Nu nog een vraag ivm het 'inschrijven' van zo'n SL in Belgie....
    Wat zou er nog verandert moeten worden om hiermee door de keuring te geraken ?

Iemand een idee ?

Je kan best eerst eens naar wat Amerikaanse SL's gaan kijken die te koop staan.
    Je moet dat een beetje keren kennen zo Amerikaanse 107's. Die auto's zijn niet roest da's waar nee. Maar vaak zijn ze compleet te herspuiten en zijn alle rubbers aan ramen en deuren stuk of zijn stukken van het interieur te vervangen. Zo'n V8 zuipt ook extreem veel voor wat je er maar van krijgt.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik kijk regelmatig op hun site voor de 911's. Wat Gere hierboven zegt klopt wel. Vaak zijn die auto's volledig te herspuiten, moet het interieur opnieuw gedaan worden omdat het dashboard/stoelen gescheurd zijn enz. Maar over het algemeen zijn hun auto's wel vrij goedkoop geprijsd dus dat compenseert en je weet waaraan je begint.
      Voor de rest geen ervaring mee dus ik spreek noch positief noch negatief over hun zaak.

En als laatste zou ik er niet vanuit gaan omdat het een US import is, dat ze roestvrij zijn. Als ze uit Florida komen, kunnen ze even rot zijn als hier.

Comment

ik volg mee !

Comment

Je moet dat toch geval per geval bekijken. Maar bij een 107 kan je beter wat meer uitgeven bij aankoop, herstellingen zijn belachelijk duur

Comment

Vemu Cars is een slechte garage in alle aspecten van dverkopen tot customer service en after sales......;de eigenaars zijn enkel maar uit op geld. Hij belooft veel met praatjes maar hij komt niks na. De meeste klanten komen terug vanwege mankementen of verborgen gebreken met een gekochte auto. As je problemen hebt dan wordt je als klant genegeerd door de eigenaar in de hoop dat je het opgeeft en je heil ergens anders gaat zoeken. Zeer slechte zaak Vemu cars. Voorkom teleurstelling en laat u niet hetzelfde overkomen als ik. Ga aub naar een andere garage die erkend is en waar je keurig een factuur ontvangt. Mijn Mercedes SL staat inmiddels op de sloop. gr. P-J van Ende (Antwerpen)

Comment

Zo da's ook direct een goeie binnenkomer hé. Weer iemand die speciaal een account maakt om een bedrijf zwart te maken?
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

40.000 euros voor een 356 die in se een grote puzzel roest is, met een lik verf op
                ook de rode P1800 is de moeite
                bezin voor je begint !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten

Het idee speelt al langer in mijn hoofd om me eventueel een R 107 aan te schaffen.
                  Deze gasten hebben Amerikaanse exemplaren staan die qua carrosserie er redelijk 'hard' uitzien, dus bijna geen roest !

Iemand een idee ?
                  Gewoon eens kijken, eventueel met garagist erbij.
                  Overal wat voelen en tegenaan tikken, hoor je of het plamuur is of niet. Of een klein magneetje meenemen helpt soms ook (leg er dan wel een papiertje tussen zodat de lak niet krast).
                  Auto's zien er algemeen goed uit.

Je zult weinig moeten veranderen. Lichten en pinklichten en dat zal het zijn denk ik.
                  Auto is hier ook verkocht dus zal niet zo moeilijk zijn.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Blijf weg bij VEMU cars...

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten

Iemand een idee ?
                    Deze heren van VEMU cars zijn niet correct en de wagens vertonen ook gebreken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carenthousiast Bekijk Berichten
                      Deze heren van VEMU cars zijn niet correct en de wagens vertonen ook gebreken.
                      Wie ben jij?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Een concurrent
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Wie ben jij?

Een tevreden klant.....
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Die zich weer speciaal aanmeldt voor deze ene post... Zucht!

Comment

Hebben wel schoon gerief... Die V90 en die E38's

Comment

Hallo iedereen, als forumlid dat hier al meerdere jaren actief is zou ik het volgende willen melden over Vemu Cars:

ik heb er geen ervaring mee. Ik kan dus niet zeggen dat ze goed of slecht zijn. Ik post dit gewoon om jullie te ambeteren.

Comment

Working...
                                X