Ja... maar ik bekijk het op wereldvlak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Calibra 25jaar
Collapse
X
-
Haha, laatst nog een Calibra tegengekomen, gans opgerot en die eigenaar/chauffeur dacht dat hij met 'de' kar reed...
Een blaarpijp erop en wschl luchtfilter kelk...
Lawaai tot en met maar vooruitgaan ... ? :-) Hij dacht nochtans dat hij snel was, tja!
Ik moet zeggen, altijd super bakske gevonden, op m'n 16de droomde ik van een Calibra Turbo ;-)
(toen een aantal jaar op de markt al)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenHaha, laatst nog een Calibra tegengekomen, gans opgerot en die eigenaar/chauffeur dacht dat hij met 'de' kar reed...
Een blaarpijp erop en wschl luchtfilter kelk...
Lawaai tot en met maar vooruitgaan ... ? :-) Hij dacht nochtans dat hij snel was, tja!
Ik moet zeggen, altijd super bakske gevonden, op m'n 16de droomde ik van een Calibra Turbo ;-)
(toen een aantal jaar op de markt al)
Comment
-
De 2.0 16v had standaard 195/55/15 dacht ik en daar hebben die echt super veel grip mee.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Vandaag gespot, deze heeft zijn beste tijd ook gehad, leuke nummerplaat voor een niet nader genoemd forumlid
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment