Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Calibra 25jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja... maar ik bekijk het op wereldvlak.

Comment

Haha, laatst nog een Calibra tegengekomen, gans opgerot en die eigenaar/chauffeur dacht dat hij met 'de' kar reed...
      Een blaarpijp erop en wschl luchtfilter kelk...
      Lawaai tot en met maar vooruitgaan ... ? :-) Hij dacht nochtans dat hij snel was, tja!

Ik moet zeggen, altijd super bakske gevonden, op m'n 16de droomde ik van een Calibra Turbo ;-)
      (toen een aantal jaar op de markt al)

Comment

Uit de originele folders van Juli 1990 en Maart 1994

Comment

cool, ook bij de calibra was 25 jaar geleden de automaat al zuiniger als de manuele

Comment

De turbo-brochure heb ik ook nog liggen.
            Jammer dat er zoveel Calibra's verbouwd of als motordonor gebruikt werden.
            Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
            Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Leuk

Sent from here
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                Haha, laatst nog een Calibra tegengekomen, gans opgerot en die eigenaar/chauffeur dacht dat hij met 'de' kar reed...
                Een blaarpijp erop en wschl luchtfilter kelk...
                Lawaai tot en met maar vooruitgaan ... ? :-) Hij dacht nochtans dat hij snel was, tja!

Ik moet zeggen, altijd super bakske gevonden, op m'n 16de droomde ik van een Calibra Turbo ;-)
                (toen een aantal jaar op de markt al)
                Mijn vader reed indertijd met een Manta 1.8 GT. Die mens zag toen de Calibra uitkomen, de opvolger van de Manta, en was direct verkocht! Het spijtige was dat hij er in die tijd het budget niet voor had.
                Last edited by ; 28/02/2015, 21:48.

Comment

Standaard met 14 of 15' velgen.

Nu is 17 of 18 de kleinste maat.

Comment

De 2.0 16v had standaard 195/55/15 dacht ik en daar hebben die echt super veel grip mee.
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

de turbo had 16" en die leken gigantisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        de turbo had 16" en die leken gigantisch

Ik heb precies dezelfde in mijn garage staan
                        Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                        Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

proficiat, je bezit 1 der prachtigste automobiele creaturen

Comment

Calibra is inderdaad prachtig en qua design ver voor op z'n tijd. Collega van me had destijds toen de Calibra net uit was, zo'n rode met de gewone 2 liter motor met 115 Pk. Fameus op zitten geilen toen.

Comment

Is idd en zalige wagen ik passer er elke dag een en een die nog niet verprutst is zal morgen al ik er aan denk een fototje pakken.
                              RIP Den borre!

Comment

Spijtig genoeg nooit uitgebracht! Opel Calibra Cabrio

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Vandaag gespot, deze heeft zijn beste tijd ook gehad, leuke nummerplaat voor een niet nader genoemd forumlid

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Plots staat iedereen zot van een voorwielaandrijver .

Comment

Je hebt ze ook in 4 x 4

B

Comment

Working...
                                        X