Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën DS/ Peugeot 404 uit 1965 gezocht voor film Eyeworks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Citroën DS/ Peugeot 404 uit 1965 gezocht voor film Eyeworks

Beste,

Eyeworks, het productiehuis achter succesvolle films als Het Vonnis, Marina en De Behandeling, is voor haar nieuwste film ‘Achter De Wolken’ op zoek naar een Citroën DS of Peugeot 404 uit 1965.

"Achter De Wolken" is het langspeelfilmdebuut van Cecilia Verheyden, gebaseerd op het theaterstuk van Michael De Cock met in de hoofdrol 2 van de meest fantastische acteurs die Vlaanderen ooit gekend heeft: Jo De Meyere en Chris Lomme.
    De draaidag vindt plaats op dinsdag 21 april 2015 en we filmen op een landweg in Noord-Frankrijk, meer specifiek op de D940. Bij voorkeur een oldtimer met een grijze-bruine-beige tint.

Indien er iemand deze mooie wagen bezit en interesse heeft, aarzel niet om mij te contacteren op onderstaande gegevens.

Alvast hartelijk bedankt.

Vriendelijke groeten,

Jozefien Voet
    Stagiaire productie ‘Achter De Wolken’
    0491 11 73 73
    Jozefien.voet@ugent.be

Ik neem aan dat de scene zich afspeelt in 1965 en dat de wagen van dat jaar of ouder moet zijn? Of mag het enkel dat jaar zijn? Ik denk dat ge moet zoeken naar een DS19, geen Pallas. En te huur of te koop? Op deze site zie ik een exemplaar uit 66 te huur staan. Net niet, maar volgens mij visueel hetzelfde. Een plan b dus.
    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ik weet wel iemand met een DS in die tint ....als ik zijn e-mail adres kan vinden, stuur ik hem dit bericht door
      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

Beste,

Bedankt voor de reactie! De scène speelt zich inderdaad af in 1965 maar de auto mag jonger of ouder zijn.
        Het is de bedoeling om deze wagen voor één dag te huren.

Bedankt voor de link.

Groeten,
        Jozefien

Comment

Top, bedankt!

Comment

Je kan eventueel ook www.locadream.be contacteren. Die hebben al eens een Citroën DS uitgeleend voor VRT serie met Karl Vannieuwkerke (God in Frankrijk). Dat was een rode uit begin jaren '70, maar bij mijn weten hebben ze ook deze witte uit 1965:

Comment

voor een peugeot moet je de belgische oldtimer club voor peugeots contacteren ofwel BCOP
              www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Je kan eventueel ook www.locadream.be contacteren. Die hebben al eens een Citroën DS uitgeleend voor VRT serie met Karl Vannieuwkerke (God in Frankrijk). Dat was een rode uit begin jaren '70, maar bij mijn weten hebben ze ook deze witte uit 1965:

Bedankt voor de informatie, helpt me zeker verder op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  voor een peugeot moet je de belgische oldtimer club voor peugeots contacteren ofwel BCOP
                  Merci voor de info!

Comment

Hou wel rekening met de dubbele koplampen vanaf model 1968, dus moet je op zoek gaan naar wit model zoals hierboven afgebeeld.

Dit foutje hebben ze ook gemaakt in de film 'Catch me if you can' toen Tom Hanks met de gendarmerie kwam aangereden in een model DS dat toen nog niet bestond, om de gelddrukker Di Caprio te snappen..

Comment

Hm, correctie de DS19 Pallas kwam eind 64 uit en had dubbele koplampen, niet achter glas(Ik dacht eind 65). Dus een Pallas kan toch. Maar vooral niet achter glas, da's later.
                      [edit] een vroege Pallas is toevallig mijn favoriete DS. Nooit zo zot geweest van lampen achter glas .
                      Last edited by Den Paarse Capri; 27/02/2015, 13:32.
                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                      X