Eyeworks, het productiehuis achter succesvolle films als 'Het Vonnis', 'Marina' en 'De Behandeling', is voor haar nieuwste film ‘Achter De Wolken’ op zoek naar een Peugeot 204 uit de jaren 1990.
'Achter De Wolken' is het langspeelfilmdebuut van Cecilia Verheyden, gebaseerd op het theaterstuk van Michael De Cock met in de hoofdrol twee van de meest fantastische acteurs die Vlaanderen ooit gekend heeft: Jo De Meyere en Chris Lomme.
De Peugeot 205 zal aan bod komen in 5 scènes, meer specifiek op:
- 18/03 (8u30- 17u30 in Desteldonk)
- 25/03 (14u- 18u in Antwerpen)
- 7/04 (12u- 16u in Kessel-Lo)
- 20/04 & 21/04 (volledige dagen in Noord-Frankrijk)
De auto dient niet alleen als beeldopvulling, er zal ook effectief mee gereden worden.
Indien er iemand interesse heeft om zijn wagen op bovenstaande dagen te verhuren, kan me contacteren op onderstaande gegevens. Indien er iemand een club, garage of andere persoon kent die mij verder kan helpen, reageer gerust.
Alvast hartelijk bedankt.
Vriendelijke groeten,
Jozefien Voet
Stagiaire productie ‘Achter De Wolken’
0491 11 73 73
jozefien.voet@ugent.be
'Achter De Wolken' is het langspeelfilmdebuut van Cecilia Verheyden, gebaseerd op het theaterstuk van Michael De Cock met in de hoofdrol twee van de meest fantastische acteurs die Vlaanderen ooit gekend heeft: Jo De Meyere en Chris Lomme.
De Peugeot 205 zal aan bod komen in 5 scènes, meer specifiek op:
- 18/03 (8u30- 17u30 in Desteldonk)
- 25/03 (14u- 18u in Antwerpen)
- 7/04 (12u- 16u in Kessel-Lo)
- 20/04 & 21/04 (volledige dagen in Noord-Frankrijk)
De auto dient niet alleen als beeldopvulling, er zal ook effectief mee gereden worden.
Indien er iemand interesse heeft om zijn wagen op bovenstaande dagen te verhuren, kan me contacteren op onderstaande gegevens. Indien er iemand een club, garage of andere persoon kent die mij verder kan helpen, reageer gerust.
Alvast hartelijk bedankt.
Vriendelijke groeten,
Jozefien Voet
Stagiaire productie ‘Achter De Wolken’
0491 11 73 73
jozefien.voet@ugent.be
Comment