Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invoeren oldtimer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Invoeren oldtimer.

Hallo,
    Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken naar een BMW E30 en heb er nu een gevonden in Nederland. Ik ben al bij verschillende personen gaan vragen wat ik juist moet doen om hem in België in te schrijven. Heeft iemand hier een idee van? En wat het me ongeveer gaat kosten?
    Met Vriendelijke Groeten,
    Lowie

Kijk eens een beetje naar beneden in het overzicht, daar staat exact dezelfde vraag.

Comment

Wat chris zegt. Kort gezegd: naar RDW gaan om transitplaat aan te vragen, langs douane, keuren en inschrijven.

Comment

AW: PC mit USV: Wie Software korrekt beenden?

Eyeworks, het productiehuis achter succesvolle films als Het Vonnis, Marina en De Behandeling, is voor haar nieuwste film ‘Achter De Wolken’ op zoek naar een Citroën DS of Peugeot 404 uit 1965.

Comment

AW: PC mit USV: Wie Software korrekt beenden?

Ik neem aan dat de scene zich afspeelt in 1965 en dat de wagen van dat jaar of ouder moet zijn? Of mag het enkel dat jaar zijn? Ik denk dat ge moet zoeken naar een DS19, geen Pallas. En te huur of te koop? Op deze sitezie ik een exemplaar uit 66 te huur staan. Net niet, maar volgens mij visueel hetzelfde. Een plan b dus.

Comment

Working...
          X