Na een lange stilte...
Veel zorgen gehad, privéproblemen...
Update betreft Corvette. Wat de ene garage had verteld bleek leugens te zijn. Er is helemaal geen stang of as gebroken.
De schok die men ervaart wanneer men wat sneller of veel trager gaat rijden, komt van één van de bussen die speling geeft (versleten dus).- Men heeft ooit reeds geprobeerd deze te vervangen blijkbaar en men is er niet in geslaagd. Je kan zien dat men geprobeerd heeft.
Dit betekent dat het dus moet afgeslepen worden. Dit betekent veel meer werk.
Ik ben nu aan het uitkijken naar een andere 'tijdelijke' woonplaats in Vlaanderen, dus dat komt er ook nog eens bij. Dit betekent dat ik dan hoogstwaarschijnlijk een garage van 100 € zal moeten betalen per maand enkel voor de Corvette. Niet leuk om te weten !
Verder is er nog veel prutswerk te doen, zoals een nieuwe motor voor het raamwerk plaatsen, handrem vernieuwen (500 €), bedrading voor luidsprekers achteraan plaatsen, uitzoeken waar de stroomkabel is voor de radio op aan te sluiten en waar de draad is van de antenne om op de radio aan te sluiten. Enz.
Veel prutswerk binnen want het is enkel één bus dat moet veranderd worden. De rubbertjes worden wel overal vernieuwd dacht ik.
Als ik er mee zal rijden zal er nog werk binnen te doen zijn. In die staat is het niets voor een meeting hoor.
Veel zorgen gehad, privéproblemen...
Update betreft Corvette. Wat de ene garage had verteld bleek leugens te zijn. Er is helemaal geen stang of as gebroken.
De schok die men ervaart wanneer men wat sneller of veel trager gaat rijden, komt van één van de bussen die speling geeft (versleten dus).- Men heeft ooit reeds geprobeerd deze te vervangen blijkbaar en men is er niet in geslaagd. Je kan zien dat men geprobeerd heeft.
Dit betekent dat het dus moet afgeslepen worden. Dit betekent veel meer werk.
Ik ben nu aan het uitkijken naar een andere 'tijdelijke' woonplaats in Vlaanderen, dus dat komt er ook nog eens bij. Dit betekent dat ik dan hoogstwaarschijnlijk een garage van 100 € zal moeten betalen per maand enkel voor de Corvette. Niet leuk om te weten !
Verder is er nog veel prutswerk te doen, zoals een nieuwe motor voor het raamwerk plaatsen, handrem vernieuwen (500 €), bedrading voor luidsprekers achteraan plaatsen, uitzoeken waar de stroomkabel is voor de radio op aan te sluiten en waar de draad is van de antenne om op de radio aan te sluiten. Enz.
Veel prutswerk binnen want het is enkel één bus dat moet veranderd worden. De rubbertjes worden wel overal vernieuwd dacht ik.
Als ik er mee zal rijden zal er nog werk binnen te doen zijn. In die staat is het niets voor een meeting hoor.
Comment