Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Italiaanse klassiekers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
1983, ik was elf, in een mitsubischi galant achteraan de peage in frankrijk, naast ons een superslee...de quattroporte, een groene met twee ranke voetjes van het knapste meisje ter wereld die door het raam staken
dat beeld zit vast in mijn geheugen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
328
Was de eerste sportwagen waar ik heb mee mogen rijden, op mijn 19de verjaardag. Ne rode GTS met beige leer...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten328
Was de eerste sportwagen waar ik heb mee mogen rijden, op mijn 19de verjaardag. Ne rode GTS met beige leer...2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Giulietta inderdaad, prachtig met die duikende lijn, vind ik.
Bestond ook in TurboDelta versie, tweeliter turbo met 170 pk:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Volgende poging om weer recht te krabbelen, ik ben benieuwd... (bron: www.autoedizione.nl)
Opnieuw hoop voor De Tomaso na verkoop
26 maart 2015 13:42 Geen reacties
Het is de lokale overheid in Turijn gelukt om een koper te vinden voor De Tomaso. Het Italiaanse sportwagenmerk hield begin deze eeuw op te bestaan en beleefde een herstart dat uitdraaide op een spectaculair fiasco vol drama. De Zwitsers-Luxemburgse holding L3 Holding is voor 2,5 miljoen euro de nieuwe eigenaar van het merk en de productielocaties in Grugliasco en Livorno. De beste keuze uit alle aanbiedingen volgens iedereen, aangezien verder niemand interesse had in de bijbehorende industrie en de 900 man personeel (800 in Turijn, voorheen Pininfarina en 100 in Livorno, voorheen Delphi). L3 Holding is al actief in de autowereld en is aandeelhouder in Lotus F1.
De nieuwe eigenaar koppelt aan de aanschaf zelfs een hoopgevend plan waarin staat dat tussen 2017 en 2021 zelfs 360 extra werknemers aangetrokken zullen worden. Primair doel; een jaarlijkse productie van 4500 auto’s. Een sportwagen met middenmotor vormt het eerste project. Een ambitieus en hoopgevend plan dus, dat hopelijk voor de werknemers niet weer in een nachtmerrie zal uitlopen. Het plan zal binnen enkele maanden van start gaan met als streven om tegen 2020 de productie volledig op stoom te hebben. Het zou een geweldige wending zijn sinds het debacle met Rossignolo en mooi nieuws bovendien voor de hele Italiaanse auto-industrie.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Comment