Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw hier en me even voorstellen

Als zoon van een Duitse ingenieur bij MB heb ik reeds jaren de microbe te pakken.....
    Alleen zijn de microbes ( de goede gezonde exemplaren aan het uitsterven ) jammer genoeg, zeker tot bepaalde bouwjaren.

Maar goed, het is niet alleen Benz, ik heb er ondertussen al een paar andere " deserteurs" tussen staan en heb nu voorlopig deze als laatste bij de collectie erbij gekocht.

Ik ben hier nieuw en moet hier nog mijn draai vinden maar dat zal wel lukken zekers.

Op deze 450 SEL 6.9 ben ik heel bijzonder trots daar het oneindige km,s en telefoons gekost heeft een deal te maken.
    1e Eigenaar, 118.000 kms en complete documentatie, is ex wagen van Zwitserse prominent.
    Waardeschatting +/- 60000 €.
    Gekocht, een beetje minder, gelukkig maar is reeds de 4e Benz die ik daar koop en nog een Iso Griffo. Dus na al die jaren kennen ze me al en weten dat ik onderhandel
    Grts
    Carl
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 30/03/2015, 06:37.

doe zo voort en welkom !

ooit zo een basisversie gehad, een 280s...ook met pullman...dit zal nog wat anders zijn

Comment

thanks, deze gaat er binnenkort uit, maar ik ben nog niet zo zeker, ex wagen van mijn moeder, is een AMG
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

c 36 motor, krijg je dat op de baan in be ?

Comment

Ja hoor, toen wel via,via. Of het nu nog gaat zal wat anders zijn. PVG nr heeft hij, gelukkig.

Comment

Welkom, prachtig wagenpark heb je!
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Prachtig!

Is die kever ook van jullie?
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Die telefoonconsole is wel te gek . Welkom op het forum!

Comment

Schitterende wagens! Persoonlijk geen Benz liefhebber, maar dit kan ik echt appreciëren!

Comment

Een Iso Grifo!
                    De 6.9L heb ik leren kennen door het filmpje 'c'etait un rendez vous' van Lelouch. Bleek dat terwijl het geluid van een Ferrari kwam, ze toch maar de Mercedes gebruikt hebben om de camera op te monteren.
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Hmm, ja, eerlijk gezegd alles wat er staat. Een klein deel is niet te zien, de BMW,s en een Bentley. 2 Lincolns en een Daf variomatic!

Comment

6.9

Net bij mijn 300 SEL 6.3 heb ik tot nu toe een 18 tal maanden gewacht en gezocht voor de W116 6.9.

Er zijn er nog te vinden maar.......

Comment

Oprecht bedankt voor de complimentjes.........Veel willen er kopen maar het is heel uitzonderlijk dat ik eens een auto verkoop en dan nog, het is dan werkelijk uit zottigheid om iets anders te kopen, en soms zonder winst maar om een echte liefhebber plezier te doen.

Comment

Prachtig!

En uiteraard welkom!
                            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk Berichten
                              thanks, deze gaat er binnenkort uit, maar ik ben nog niet zo zeker, ex wagen van mijn moeder, is een AMG
                              Prachtig De 107 begint ook hoger en hoger te klimmen op het lijstje van m'n favoriete Benzen..

Ben je een handelaar of eerder verzamelaar?

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                              Die telefoonconsole is wel te gek . Welkom op het forum!
                              Idd, zo heerlijk seventies/eighties gadget prullaria.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Fak, die W116.
                                Welkom hier! Wil die W116 eens in het echt zien.
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

GEEN HANDELAAR !!! COLLECTIONEUR !!!! Dit om het duidelijk te stellen, ik heb dat Forum hier veel te laat leren kennen, teveel met het reële bezig dan met het virtuele
                                  De 107 is een 280 , 1e hand nl mijn moeder en in nieuwstaat, vandaag nog mee gereden en de lust om te verkopen alweer kwijt.....

Zal langzaam stoppen met kopen en verzamelen daar het langzaam een obsessie en full time bezigheid is maar door terminale ziekte is het een leuke aangename hobby, op mijn vrouw na, natuurlijk !!!

En neen, ik hoef geen televisie reportages, ik heb ooit één van die gasten op een party voor schut gezet, die dacht dat mijn Iso een Aston Martin was....was fun!
                                  Last edited by ; 30/03/2015, 18:46.

Comment

ja die staat gelijk nieuw, kan me voorstellen dat dit wel wat waard is

heb toevallig al heel veel ritjes gedaan in zo'n 6.9! vriend van mij heeft er zo 1 (van zijn grootvader), een zilveren met zwart leder, staat niet zo perfect als deze he, maar was een genot om mee te rijden, vanaf 100 trekt dat echt door

ge zijt van Gent? als ge een 6.9 meet wilt houden, die andere 6.9 bevindt zich ongeveer tussen Eeklo en Gent

Comment

Working...
                                    X