Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
    Tis wreed, ik gaf hem graag het voordeel van den twijfel....dacht dat het een beetje ging zijn als dat gastje met de Lambo.

Alleen bleek dat lambo verhaal wel te kloppen
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Triestig dat ge dat nog zelf moet doen.
      Inderdaad, een echte Lamborghini eigenaar doet dat zo

Comment

• Het huis ziet er op het eerste zicht niet uit als dat van een lambo eigenaar

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
          Het huis ziet er op het eerste zicht niet uit als dat van een lambo eigenaar

Is een mens die z'n prioriteiten weet te stellen, eerst sjieke wagen kopen erna mss.een mooi huis.

Zou iederéén in feite moeten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            langs de andere kant, beste virtuele vrienden...welke auto je hebt is ni belangrijk, als't verhaal leuk om lezen is, is't ook al goe
            Da's gesproken zie.

Ik zie er niet van af van wat hier gebeurt en wat ik niet wil weten lees ik niet. De rest wil ik weten dus is leuk

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Is een mens die z'n prioriteiten weet te stellen, eerst sjieke wagen kopen erna mss.een mooi huis.

Zou iederéén in feite moeten doen.
              Ik ken iemand die een aventador heeft en in een simpele rijhuis woont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                Ik ken er enen die tientallen appartemetsgebouwen heeft en met een simpele otto rijdt.

Comment

deze week op Vier, bij komen eten, een race-bike + nog een andere moto in living + een 911 GT3 (een echte ?) in garage, in een rijhuis in Edegem
                  niets abnormaal denk ik dan, niet iedereen wil een villa ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    deze week op Vier, bij komen eten, een race-bike + nog een andere moto in living + een 911 GT3 (een echte ?) in garage, in een rijhuis in Edegem
                    @Beeimwee3 ook niks mis mee

Precies, niks abnormaal. Dat was mijn antwoord op iemand die zei dat het huis op dat foto ziet er niet uit als een huis van iemand die een lambo heeft.

Dit
                    Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
                    Het huis ziet er op het eerste zicht niet uit als dat van een lambo eigenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      En hij had ook een perso plaat (911-POR), de perso plaat zal wel echt zijn:
                      De kentekenplaat is actief en heeft als inschrijvingsdatum 01-04-2009
                      1967 Volvo Amazon P130 B18A
                      1978 Volvo 244 DL B21A
                      1990 Volvo 740 GL B200E
                      1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
                      1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
                      1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
                      1998 Volvo S40 2.0T
                      1998 Volvo S70 2.0 10V
                      2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Die GT3 is fake, is gewoon een kit erop
                        Zal een Carrera S zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Die GT3 is fake, is gewoon een kit erop
                          Zal een Carrera S zijn.
                          Yeps.

Of zelfs een gewone Carrera met sportuitlaat kan ook.
                          BMW X5 45e

Comment

Triestig dat ge dat nog zelf moet doen.
                            Ja ivm diefstal durf ik dat niet uitbesteden :-) ik probeer dat geheim te houden, vandaar dat ik dat hier post... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Ik ook, triestig, wat moet je hier nog geloven eigenlijk? En dat van die terminale ziekte zal ook wel niet waar zijn, dat zou er dan echt helemaal over zijn

Ik wist wel dat hier en daar een fantast rondliep, maar dit...
                              Als je erin slaagt om jezelf voor te stellen als iemand waar anderen naar opkijken dan voel je je daar beter door. Als anderen geloven in je fantasie wordt ze een beetje werkelijker voor jezelf.

Helaas is zoiets als dit een indicator voor allerhande problemen.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Bij mij ook, een oranje :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  Ik ken er enen die tientallen appartemetsgebouwen heeft en met een simpele otto rijdt.
                                  Ik ken iemand die in een simpel huis woont en een simpele auto heeft.....en toch is die ook gelukkig.

Sent from here
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Wat ik me afvraag... wat win je erbij om mensen op een forum wijs te maken dat je super veel vette bakken hebt staan?

Los daarvan blijven het vette bakken natuurlijk, of hij ze nu echt bezit of niet..
                                    Buiten die SL vind ik uw e30 vetter dan al dien andere brol.

Wel zeikelijk om zo iets als en terminale ziekte te gebruien in een leugen.
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                      zeikelijk
                                      'k Zou er geen beter woord voor kunnen gebruiken.
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Wat een topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          Ik ken iemand die in een simpel huis woont en een simpele auto heeft.....en toch is die ook gelukkig.

Sent from here
                                          Hoe doe je dat? Of spreek je over iemand anders?
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X