Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw hier en me even voorstellen
Collapse
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
Ja, zo eens een 6 liter + treffen alleen met Sterren zou niet slecht zijn, een goede vriend heeft 2 600 ers, een korte en een lange.
Dan eens stoppen bij Nearly New Car en daar de verkoperkes eens kwaliteit tonen!!
Direct akkoord!!
Ben van Gent maar woon in Duitsland en Belgie en veel in Port Barcares in France.
Comment
-
tja, zo zijn ze , het plakkaatje " sold " komt er pas bij afhaling, de 107 is de prijs meer dan correct.
Ik ben er ook niet altijd mee akkoord dat nog iets te koop aangeboden wordt terwijl het reeds lang verkocht is, voor mij is een deftig voorschot iets als een woord is een woord.
maar ja, Zaterdag wordt hij geleverd aan huis incl de prijs en voor de nieuwsgierigheid, geen 59.000 maar 48.000!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk BerichtenGEEN HANDELAAR !!! COLLECTIONEUR !!!! Dit om het duidelijk te stellen, ik heb dat Forum hier veel te laat leren kennen, teveel met het reële bezig dan met het virtuele
De 107 is een 280 , 1e hand nl mijn moeder en in nieuwstaat, vandaag nog mee gereden en de lust om te verkopen alweer kwijt.....
Zal langzaam stoppen met kopen en verzamelen daar het langzaam een obsessie en full time bezigheid is maar door terminale ziekte is het een leuke aangename hobby, op mijn vrouw na, natuurlijk !!!
En neen, ik hoef geen televisie reportages, ik heb ooit één van die gasten op een party voor schut gezet, die dacht dat mijn Iso een Aston Martin was....was fun!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk BerichtenGEEN HANDELAAR !!! COLLECTIONEUR !!!! Dit om het duidelijk te stellen, ik heb dat Forum hier veel te laat leren kennen, teveel met het reële bezig dan met het virtuele
De 107 is een 280 , 1e hand nl mijn moeder en in nieuwstaat, vandaag nog mee gereden en de lust om te verkopen alweer kwijt.....
Zal langzaam stoppen met kopen en verzamelen daar het langzaam een obsessie en full time bezigheid is maar door terminale ziekte is het een leuke aangename hobby, op mijn vrouw na, natuurlijk !!!
En neen, ik hoef geen televisie reportages, ik heb ooit één van die gasten op een party voor schut gezet, die dacht dat mijn Iso een Aston Martin was....was fun!
Wat een collectie
Zijn die ook te bezichtigen voor forumleden ? anders een leuke stopplaats tijdens een roadtrip.
Comment
-
Ja hoor, als ik eens wat langer in België ben en ze allemaal definitief hier staan, had een gesprek met gasten van Oldtimerfarm of zoiets maar die verkopen alleen maar en mijn indruk is dat ze alleen maar willen stallen als reclame of eyecatcher.
heb ik een gloeiende hekel aan, een auto die helemaal niet te koop is gebruiken om mensen te lokken.
Binnenkort gesprek met Willy Naessens voor nieuwbouw hal.
Maar ik blijf hier wel actief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVraagprijs voor die 107 staat wel hoog
En de 6.9 heb je teveel betaald, en hebben ze nog te koop staan
De Grifo is wel een goede prijs
http://bringatrailer.com/2007/02/23/...pe-in-seattle/
Al die auto's staan een beetje overal ter wereld te koop ?
Ik kan me vergissen, maar ik geloof niet veel van dit verhaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk BerichtenVind het ook een beetje gek.
Al die auto's staan een beetje overal ter wereld te koop ?
Ik kan me vergissen, maar ik geloof niet veel van dit verhaal.
Was te denken dat de eerste jaloerse reactie vrij snel ging komen.
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenWas te denken dat de eerste jaloerse reactie vrij snel ging komen.
Je zou verwachten dat hij (met uitz. van de W116 ) eigen foto's zou hebben.
Maar als ze inderdaad allemaal van hem zijn, gun ik het hem van harte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk BerichtenMaar als ze inderdaad allemaal van hem zijn, gun ik het hem van harte.
Héél vreemd inderdaad dat er enkel foto's getoond worden die van het net geplukt zijn. En 't zou niet de eerste keer zijn dat er hier iemand auto's komt voorstellen die eigenlijk niet van hem zijn ...Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten't Was maar een grapje hoor (zie de drie groene lachende gezichtjes).
Héél vreemd inderdaad dat er enkel foto's getoond worden die van het net geplukt zijn. En 't zou niet de eerste keer zijn dat er hier iemand auto's komt voorstellen die eigenlijk niet van hem zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIs toch in Aalter?
Comment
-
Tenzij de topicstarter eveneens het bedrijf DTL heeft, lijkt zijn verhaal steeds onwaarschijnlijker :
A special one-off piece! Not very well known in the SL scene! And now it’s the best SL R107 from DTL for their own use, built to sell! This is an SL36 AMG of the DTL company, only one built! The basic vehicle is a 280SL and has been serviced regularly and used only as a summer vehicle! The vehicle was approximately six years when the company DTL completed it! Therefore, a perfect MB SL 3.6 liter AMG engine was used. It was then a completely new AMG 3.6 engine with the right parts used. The axles/brakes/exhaust system and all other parts were adapted to the vehicle to achieve perfect driving dynamics! Since the build, approximately 3,000 km have been covered. The interior looks new!
http://germancarsforsaleblog.com/1984-mercedes-benz-sl36-amg/
Comment
Comment