Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk Berichten
    GEEN HANDELAAR !!! COLLECTIONEUR !!!! Dit om het duidelijk te stellen, ik heb dat Forum hier veel te laat leren kennen, teveel met het reële bezig dan met het virtuele
    Je gaat de tijd van je leven hebben hier, welkom!
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ja, zo eens een 6 liter + treffen alleen met Sterren zou niet slecht zijn, een goede vriend heeft 2 600 ers, een korte en een lange.

Dan eens stoppen bij Nearly New Car en daar de verkoperkes eens kwaliteit tonen!!

Direct akkoord!!

Ben van Gent maar woon in Duitsland en Belgie en veel in Port Barcares in France.

Comment

Vraagprijs voor die 107 staat wel hoog

En de 6.9 heb je teveel betaald, en hebben ze nog te koop staan

De Grifo is wel een goede prijs

Learn more about Restored 1967 ISO Grifo Coupe… on Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online.

Comment

tja, zo zijn ze , het plakkaatje " sold " komt er pas bij afhaling, de 107 is de prijs meer dan correct.

Ik ben er ook niet altijd mee akkoord dat nog iets te koop aangeboden wordt terwijl het reeds lang verkocht is, voor mij is een deftig voorschot iets als een woord is een woord.

maar ja, Zaterdag wordt hij geleverd aan huis incl de prijs en voor de nieuwsgierigheid, geen 59.000 maar 48.000!

Comment

boter bij de vis...al genoeg meegemaakt, en zelf ook al kazak gedraaid

Comment

Welkom op dit forum!

Comment

GEEN HANDELAAR !!! COLLECTIONEUR !!!! Dit om het duidelijk te stellen, ik heb dat Forum hier veel te laat leren kennen, teveel met het reële bezig dan met het virtuele
                De 107 is een 280 , 1e hand nl mijn moeder en in nieuwstaat, vandaag nog mee gereden en de lust om te verkopen alweer kwijt.....

Zal langzaam stoppen met kopen en verzamelen daar het langzaam een obsessie en full time bezigheid is maar door terminale ziekte is het een leuke aangename hobby, op mijn vrouw na, natuurlijk !!!

En neen, ik hoef geen televisie reportages, ik heb ooit één van die gasten op een party voor schut gezet, die dacht dat mijn Iso een Aston Martin was....was fun!
                Zou die 107 zeker nog niet weg doen dan.. Indien ik de centen had, nam ik hem graag van je over, droomwagen, alles klopt.. de kleur, de motor.. Maar helaas heb ik geen centen dus 't zal bij dromen blijven.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Welkom! Vette bakken!

Dat interieur van die 107 en W116, machtig!

C43.

Comment

De 107 is een 280 , 1e hand nl mijn moeder en in nieuwstaat, vandaag nog mee gereden en de lust om te verkopen alweer kwijt.....

Zal langzaam stoppen met kopen en verzamelen daar het langzaam een obsessie en full time bezigheid is maar door terminale ziekte is het een leuke aangename hobby, op mijn vrouw na, natuurlijk !!!

En neen, ik hoef geen televisie reportages, ik heb ooit één van die gasten op een party voor schut gezet, die dacht dat mijn Iso een Aston Martin was....was fun!

Wat een collectie
                    Zijn die ook te bezichtigen voor forumleden ? anders een leuke stopplaats tijdens een roadtrip.

Comment

Ja hoor, als ik eens wat langer in België ben en ze allemaal definitief hier staan, had een gesprek met gasten van Oldtimerfarm of zoiets maar die verkopen alleen maar en mijn indruk is dat ze alleen maar willen stallen als reclame of eyecatcher.
                      heb ik een gloeiende hekel aan, een auto die helemaal niet te koop is gebruiken om mensen te lokken.

Binnenkort gesprek met Willy Naessens voor nieuwbouw hal.

Maar ik blijf hier wel actief.

Comment

mooie collectie waar je in de eerste plaats zelf van moet genieten, proficiat met de nieuwkomer, ziet er echt af uit en die Iso
                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Vind het ook een beetje gek.
                          Al die auto's staan een beetje overal ter wereld te koop ?

Ik kan me vergissen, maar ik geloof niet veel van dit verhaal.
                          Last edited by ; 31/03/2015, 14:34.

Comment

Oltimerfarm? In Sint-Truiden?

Zijn buren van mij

edit: In Aalst zie ik. Hier in mijn buren zitten er ook maar ben de naam vergeten.

Comment

Is toch in Aalter?
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                                Vind het ook een beetje gek.
                                Al die auto's staan een beetje overal ter wereld te koop ?

Ik kan me vergissen, maar ik geloof niet veel van dit verhaal.

Was te denken dat de eerste jaloerse reactie vrij snel ging komen.

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                  Was te denken dat de eerste jaloerse reactie vrij snel ging komen.

Ik vind het gewoon vreemd dat de enige foto's die we te zien krijgen allemaal rechtstreeks van dealer/verkoopsites komen. De Iso staat zelfs in de USA te koop.
                                  Je zou verwachten dat hij (met uitz. van de W116 ) eigen foto's zou hebben.

Maar als ze inderdaad allemaal van hem zijn, gun ik het hem van harte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                                    Maar als ze inderdaad allemaal van hem zijn, gun ik het hem van harte.
                                    't Was maar een grapje hoor (zie de drie groene lachende gezichtjes).

Héél vreemd inderdaad dat er enkel foto's getoond worden die van het net geplukt zijn. En 't zou niet de eerste keer zijn dat er hier iemand auto's komt voorstellen die eigenlijk niet van hem zijn ...
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                      't Was maar een grapje hoor (zie de drie groene lachende gezichtjes).

Héél vreemd inderdaad dat er enkel foto's getoond worden die van het net geplukt zijn. En 't zou niet de eerste keer zijn dat er hier iemand auto's komt voorstellen die eigenlijk niet van hem zijn ...
                                      Oeps, had de lachende gezichtjes gemist.😳

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                        Is toch in Aalter?
                                        ja Oldtimerfarm is in Aalter, nog altijd niet geweest, maar prijzen dat die vragen...

Comment

Tenzij de topicstarter eveneens het bedrijf DTL heeft, lijkt zijn verhaal steeds onwaarschijnlijker :

A special one-off piece! Not very well known in the SL scene! And now it’s the best SL R107 from DTL for their own use, built to sell! This is an SL36 AMG of the DTL company, only one built! The basic vehicle is a 280SL and has been serviced regularly and used only as a summer vehicle! The vehicle was approximately six years when the company DTL completed it! Therefore, a perfect MB SL 3.6 liter AMG engine was used. It was then a completely new AMG 3.6 engine with the right parts used. The axles/brakes/exhaust system and all other parts were adapted to the vehicle to achieve perfect driving dynamics! Since the build, approximately 3,000 km have been covered. The interior looks new!

http://germancarsforsaleblog.com/1984-mercedes-benz-sl36-amg/

Last edited by ; 31/03/2015, 21:28.

Comment

Working...
                                          X