Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geen probleem, ik wacht nog op nieuws van de notaris voor de grond, dan de bouw.......om het heel cru te zeggen, als het morgen voorbij is kan ik ze toch niet meenemen en dit moet ook nog allemaal geregeld worden.

daarmee bedoel ik dat ze dan één voor één aan liefhebbers zullen aangeboden worden tegen realistische en aanvaardbare prijzen volgens toestand en kwaliteit, ik wil niet alles voor goud hebben !

Maar ik lig er nog niet onder hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk Berichten
      Waarom in andere regionen ? In deze wereld zitten we al in andere regionen waar discretie en vertrouwen op prijs gesteld wordt.

Waarom zou dit forum verkeerd zijn ? Er zitten hier toch ook verzamelaars en liefhebbers met waarschijnlijk nog exclusievere wagens, of controleren jullie iedereen om hier aanvaard te worden.

De firma DTL is gekend maar ik heb hier helemaal gezien hier het hele privéleven van mij en van mijn ouders uit de doeken te doen wat normaal is denk ik. Verkoop GmbH, verdeling erfenis en andere privé details.

De wagen is ( onafhankelijk van privéreden ) in zijn bezit.

Ik heb er persoonlijk niets op tegen als men research doet naar een auto, doe ik ook bij interesse maar ik respecteer ook iemand zijn privaatsfeer en dit uit respect.

Ik hoef helemaal geen voordeel van de twijfel te genieten evenmin heb ik noch tijd of zin hier een roman te schrijven hoe en wat alles tussen mijn ouders en familie gelopen is. Tenslotte bestaat ze helemaal uit autohandelaars of verzamelaars zelfs tot in Autohaus Singen.

Mocht ik me vergist hebben in dit forum dan is dit jammer en komt het lot er wel ooit aan te pas dat één van de wagens met mij op een beurs of een treffen te zien is.

Nogmaals een grond erover te liegen heb ik niet.

Beste groeten.

Je verhaal rammelt langs alle kanten :

Wat is het nu ? Is die SL nu al 10 jaar lang van Dirk Lange of van jou en je moeder (zoals je tot nu toe steeds beweerde) ? En wanneer Cult Cars beweert dat de auto in totaal 3 eigenaars heeft gehad, dan is dat ook niet juist zeker ?

Wat dit met jouw privaatsfeer te maken heeft, is me niet helemaal duidelijk. Je komt hier spontaan een verhaal over "jouw" auto's vertellen, gooit er nog wat dealerfoto's tegenaan en komt nu even klagen dat ik jouw privaatsfeer niet respecteer .
      Niemand vraagt naar het verhaal tussen jou en je ouders, erfenissen, GMBH's en wat nog allemaal. Maar als jij hier even op een nogal ongeloofwaardige manier komt claimen dat je welke wagens allemaal bezit en dan blijkt dat je bij de meest eenvoudige check al door de mand valt, dan stel ik me op z'n minst toch wel wat vragen.

Maar je hebt nog niet op mijn vraag geantwoord : hoe lang heb je die Iso al ?

Comment

Uh, sorry, klaag ik dat jij mijn privaatsfeer niet respecteer ?
        Sorry hoor kerel, je hebt wel de verkeerde uitgekozen, snuffel rustig verder, misschien er eens bij stilstaan dat de ex man van mijn moeder is, die is Duitse, kan je misschien eens navragen om je dan helemaal belachelijk te maken. De info is de info die op de Kfz Brief staat, dit betekent niet wie de wagen steeds bezit heeft of ermee gereden heeft.
        Een check ? Door de mand vallen ? Ik weet niet wat uw probleem is maar ik ben blij zo een probleem niet te hebben !

Sorry voor mij hoeft dit niet, mij serieus vergist in de arrogantie van bepaalde mensen.

Comment

Sorry hoor kerel, je hebt wel de verkeerde uitgekozen, snuffel rustig verder, misschien er eens bij stilstaan dat de ex man van mijn moeder is, die is Duitse, kan je misschien eens navragen om je dan helemaal belachelijk te maken. De info is de info die op de Kfz Brief staat, dit betekent niet wie de wagen steeds bezit heeft of ermee gereden heeft.
          Een check ? Door de mand vallen ? Ik weet niet wat uw probleem is maar ik ben blij zo een probleem niet te hebben !

Sorry voor mij hoeft dit niet, mij serieus vergist in de arrogantie van bepaalde mensen.
          3de keer : Hoe lang heb je die Iso al ?

Comment

En hierbij het antwoord van Dirk Lange :

Hallo
            Herr XXXX,

das ist definitiv eine Lüge!
            Ich kenne keinen Belgischen Händler der zu meiner Familie gehört!!!
            Der Wagen gehört mir (DTL) und steht bei Cultcars (Das ist ein befreundeter Händler) zum Verkauf.
            Von einem Belgischen Händler weiß ich nichts!
            Gruss
            D.Lange

Inh. Dirk Lange
            Provinzialstr. 77, 44388 Dortmund
            Tel: +49 231 96987184
            Fax: +49 231 96987200

Web: www.sl-edition.de

Öffnungszeiten: Mo, Mi, Do, Fr, 9.00 bis 16.00 Uhr / Sa, 9.00 bis 13.00 Uhr
            Dienstags geschlossen.

Comment

"Carl" (we zullen hem maar zo noemen zoals hij zichzelf in #1 heeft voorgesteld) is duidelijk een persoon die hier komt om wat aandacht te zoeken en het is hem daar ook weer aardig aan het lukken.
              Bij het lezen van dit allemaal komen bij mij ook veel vragen naar boven waarbij ik denk dat dit allemaal maar wat louche is om waar te zijn.

Laat de terminale Carl, Willy Naessens nog maar even bellen voor een "hangaar" neer te zetten voor zijn "collectie" in onder te brengen...

*GEEUW*

Comment

Tja, gelukkig ben ik geen handelaar. En ook geen Belg.

Comment

Tja, gelukkig ben ik geen handelaar. En ook geen Belg.
                  Precies moeilijk die vraag over "jouw" Iso.
                  Hoe lang heb je die al ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                    Precies moeilijk die vraag over "jouw" Iso.
                    Hoe lang heb je die al ?
                    Hoe kan hij antwoorden op iets wat hij niet heeft?

Comment

Jullie weten toch welke dag het vandaag het is en er zijn er een paar die er serieus aan het intrappen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
                        Jullie weten toch welke dag het vandaag het is en er zijn er een paar die er serieus aan het intrappen zijn
                        Maar hij heeft het 2 dagen geleden gepost dus dan valt het niet onder officiële regels van 1 april moppen. Jammer, maar ik heb de regels ook niet gemaakt.
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten

1 april valt toch nog steeds op 1 april, of beginnen we met 1 april grappen al op 30 maart?

Comment

Dirk Lange is blijkbaar toch nogal zeker van zijn zaak wat betreft op wiens naam de Kfz-brief staat :

Hallo
                            Herr XXXX,

wenn sie Interesse an dem Wagen haben melden sie sich direkt bei Cultcars.
                            Er kann ihnen auch weiterhelfen wenn es um den Verkauf nach Belgien gehen sollte.
                            Bei Cultcars sind auch die Unterlagen und das Auto steht auch dort. Ist sogar angemeldet (auf MICH!) und sofort zur Probefahrt bereit.

Gruss
                            D.Lange

Inh. Dirk Lange

Dienstags geschlossen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audi-lover Bekijk Berichten

1 april valt toch nog steeds op 1 april, of beginnen we met 1 april grappen al op 30 maart?
                              't zal vandaag wel uitkomen, de dag is nog lang....even geduld hebben :-)

Comment

Ja, want zeggen dat je terminaal bent is wel een gigantisch goede april grap, ha ha ha h....

Comment

Dirk Lange is blijkbaar toch nogal zeker van zijn zaak wat betreft op wiens naam de Kfz-brief staat :

Hallo
                                  Herr XXXX,

wenn sie Interesse an dem Wagen haben melden sie sich direkt bei Cultcars.
                                  Er kann ihnen auch weiterhelfen wenn es um den Verkauf nach Belgien gehen sollte.
                                  Bei Cultcars sind auch die Unterlagen und das Auto steht auch dort. Ist sogar angemeldet (auf MICH!) und sofort zur Probefahrt bereit.

Gruss
                                  D.Lange

Inh. Dirk Lange

Dienstags geschlossen.
                                  Wel interessant hoe jij je daarop stort en als self proclaimed privé detective op onderzoek gaat.

Ligt je krant met 2 gaten klaar?
                                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                    Wel interessant hoe jij je daarop stort en als self proclaimed privé detective op onderzoek gaat.

Ligt je krant met 2 gaten klaar?

Nee, het leek me vanaf de eerste berichten gewoon al weinig geloofwaardig. Ik gun iedereen z'n leugentjes, maar als je hier even iedereen voor de zot komt houden, kan je wel verwachten dat iemand dat even checkt.
                                    En een mailtje naar de verkoper en eigenaar was snel gebeurd.

Maar wie weet, misschien zit ik er helemaal naast en is hij de Jay Leno van de Duitsland/Gent/West-Vlaanderen/of waar dan ook ...

Comment

Nee, het leek me vanaf de eerste berichten gewoon al weinig geloofwaardig. Ik gun iedereen z'n leugentjes, maar als je hier even iedereen voor de zot komt houden, kan je wel verwachten dat iemand dat even checkt.
                                      En een mailtje naar de verkoper en eigenaar was snel gebeurd.

Maar wie weet, misschien zit ik er helemaal naast en is hij de Jay Leno van de Duitsland/Gent/West-Vlaanderen/of waar dan ook ...
                                      Wie weet IS het Jay Leno himself? Wat een paar lessen Nederlands al niet kunnen doen zegt. Hij heeft een tijdje in de US of A "gezeten", "gelegen", wie zal het zeggen?

Comment

Net daarom heeft iemand het voordeel van de twijfel, stel dat dat hij gelijk heeft dan ga je hier wel ferm op je bek
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Net daarom heeft iemand het voordeel van de twijfel, stel dat dat hij gelijk heeft dan ga je hier wel ferm op je bek
                                          Zo kan ik ook veel auto's hebben die nog bij de "verkoper" staan overal ter wereld.

Comment

Working...
                                          X