Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Net daarom heeft iemand het voordeel van de twijfel, stel dat dat hij gelijk heeft dan ga je hier wel ferm op je bek
    Dan ga ik inderdaad af als een gieter.
    En zal ik me uitgebreid excuseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audi-lover Bekijk Berichten
      Zo kan ik ook veel auto's hebben die nog bij de "verkoper" staan overal ter wereld.
      Klinkt inderdaad vreemd, maar eer ik iemand begin af te maken en te beledigen wil ik toch eerst 100% zekerheid.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

En blijkbaar zit er nog iemand in het complot tegen "Carl".
        Betreft de 450SEL 6.9 :

Dear Mr. XXXX,

sorry, my answer comes late.
        The car is for sale, at present it´s in our showroom in Munich.
        We currently have two problems with this car : AC doesn´t work and air suspension is leaking.
        Can you fix it yourself?

Mit freundlichen Grüßen

Joachim Schultz

Leiter Verkauf Klassische Automobile

Daimler AG
        Niederlassung Hannover
        CLASSIC - CENTER

Podbielskistr. 293
        30655 Hannover

Tel.: 0511 / 5465 - 108
        Fax: 0711 / 3052 13 15 10

Mob.:0171 601 3080
        joachim.schultz@daimler.com
        www.classic-center-hannover.de

Comment

Ik heb ooit nog zo eens iets meegemaakt, op het school vroeger bij mij zat een echte stoeffer, vader reed dagelijks met een Jaguar en had daarnaast nog een Ferrari als fun car, moeder reed met een Porsche en hij had al een BMW M3 staan in de garage voor als hij 18 werd. Geen idee meer hoe ik er toe ben gekomen, maar op een dag moest ik eens bij hem thuis zijn voor de eerste keer en ik zag een Fiat Multipla en een VW Fox op de oprit staan. Toen ik vroeg waar de mama haar Porsche en de papa zijn Ferrari en Jaguar was, trok hij rood weg. Was toen wel lachen geblazen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
            En blijkbaar zit er nog iemand in het complot tegen "Carl".
            Betreft de 450SEL 6.9 :

Dear Mr. XXXX,

sorry, my answer comes late.
            The car is for sale, at present it´s in our showroom in Munich.
            We currently have two problems with this car : AC doesn´t work and air suspension is leaking.
            Can you fix it yourself?

Mit freundlichen Grüßen

Joachim Schultz

Leiter Verkauf Klassische Automobile

Daimler AG
            Niederlassung Hannover
            CLASSIC - CENTER

Podbielskistr. 293
            30655 Hannover

Tel.: 0511 / 5465 - 108
            Fax: 0711 / 3052 13 15 10

Mob.:0171 601 3080
            joachim.schultz@daimler.com
            www.classic-center-hannover.de
            ecurie, je begrijpt het niet hé. Joachim Schultz is familie van hem! Het is de andere ex van zijn moeder, begrijp je dit nog steeds niet!!

Comment

Het was niet bij me opgekomen dat er iemand aan't liegen zou kunnen zijn, maar zogauw het scenario te voorschijn komt(met voorbedachte rade of niet, dat laat ik open) van liefhebbers die heel binnenkort een ongelooflijke koop gaan kunnen doen van een uitzonderlijke auto moet ge toch serieus opletten. Ecurie heeft dus wat mij betreft alert gereageerd.
              Last edited by Den Paarse Capri; 01/04/2015, 15:04.
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk Berichten
                Als zoon van een Duitse ingenieur bij MB heb ik reeds jaren de microbe te pakken.....
                Alleen zijn de microbes ( de goede gezonde exemplaren aan het uitsterven ) jammer genoeg, zeker tot bepaalde bouwjaren.

Maar goed, het is niet alleen Benz, ik heb er ondertussen al een paar andere " deserteurs" tussen staan en heb nu voorlopig deze als laatste bij de collectie erbij gekocht.

Ik ben hier nieuw en moet hier nog mijn draai vinden maar dat zal wel lukken zekers.

Op deze 450 SEL 6.9 ben ik heel bijzonder trots daar het oneindige km,s en telefoons gekost heeft een deal te maken.
                1e Eigenaar, 118.000 kms en complete documentatie, is ex wagen van Zwitserse prominent.
                Waardeschatting +/- 60000 €.
                Gekocht, een beetje minder, gelukkig maar is reeds de 4e Benz die ik daar koop en nog een Iso Griffo. Dus na al die jaren kennen ze me al en weten dat ik onderhandel
                Grts
                Carl
                Nog iets wat tegen hem spreekt, hij heeft de Iso Griffo bij dezelfde persoon gekocht als waar hij de 450 SEL 6.9 heeft gekocht? Stond de Iso Griffo niet in Amerika te koop en de 450 SEL 6.9 in Duitsland?

Comment

't Was Carlito die de kat de bel aan bond ...

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

k zou zeggen, t is 1 april, maar topic werd al 2d. geleden opgestart, maar misschien komt vandaag wel het kuiken uit het ei!
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                      't Was Carlito die de kat de bel aan bond ...
                      Inderdaad, Carlito was de eerste die merkte dat er wat mis was.

Comment

Kenmerkend voor mythomanie is dat men steeds de neiging heeft tot overdrijven waardoor men ongeloofwaardig wordt: men zegt bekende mensen te kennen, zo rijk te zijn als de zeer diep is, terminaal ziek te zijn, enz. Ben per toeval al meermaals in contact gekomen met mensen die er last van hebben. Erg vervelend om mee om te gaan.
                        Heb zo trouwens eens een auto verkocht met een ernstig gebrek waar ik de koper op wees maar deze kon dat gratis laten herstellen bij MB als er echter doch een ander gebrek zou blijken dan zou hij mijn huis komen afbreken met een graafmachine want hij was ook zaakvoerder van een groot aannemersbedrijf.
                        In werkelijkheid stel je natuurlijk onmiddellijk vast dat er iets niet klopt maar je durft de onwaarheden niet onmiddellijk doorprikken waardoor je ongewild de gecreëerde realiteit mee in stand houdt en daar doen zo'n mensen het om. Op een forum is het natuurlijk veel moeilijk om je fantasiëen te botvieren.
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

In 1 ding is hij toch wel serieus geslaagd, het is een hot topic geworden

Comment

Ik zag het topic hier opduiken 2d geleden en had ook al meteen zo'n gevoel.
                            Lang geleden dat we nog's zo'n hoax hadden ;-)

Comment

Carl is behoorlijk stil geworden vind ik, het zou toch al niet zover zijn...

Comment

Carl, zoon van een Duitse ingenieur bij MB is zelf International Sales Manager bij GM in Duitsland en de USA en is van Gent maar woont in Duitsland en België en veel in Port Barcares in France.
                                Logisch dat hij het een beetje druk heeft om iedere keer actuele foto's na import en inschrijving te maken van al de auto's in zijn bezit.
                                Maar zaterdag, na de levering aan huis van de 450 SEL 6.9 zal hij vast wel even een foto willen (laten) nemen en hier plaatsen!

En dan wil ik de reactie van ecurie en audi-lover wel eens zien.
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                  Carl, zoon van een Duitse ingenieur bij MB is zelf International Sales Manager bij GM in Duitsland en de USA en is van Gent maar woont in Duitsland en België en veel in Port Barcares in France.
                                  Logisch dat hij het een beetje druk heeft om iedere keer actuele foto's na import en inschrijving te maken van al de auto's in zijn bezit.
                                  Maar zaterdag, na de levering aan huis van de 450 SEL 6.9 zal hij vast wel even een foto willen (laten) nemen en hier plaatsen!

En dan wil ik de reactie van ecurie en audi-lover wel eens zien.

Ik zal met het schaamrood op de wangen door het stof kruipen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    In werkelijkheid stel je natuurlijk onmiddellijk vast dat er iets niet klopt maar je durft de onwaarheden niet onmiddellijk doorprikken..
                                    Er zijn goeie redenen om niet meteen ten strijde te gaan, want als ge ziet dat iemand zich als meer voordoet dan hij is, wanneer is dat voldoende reden hem met groot misbaar te gaan ontmaskeren? Bloed ruiken en hem gaan verkleineren zegt. Ge moet op zijn minst die afweging maken. Wat de uitkomst ook is.
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ik ken deze persoon. Hij heeft een hele mooie Opel Corsa.

Comment

Is dit dezelfde foto als TS? Maar dan bijgesneden (reclame Cultcars is blijkbaar weg geknipt?)
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• idd, zelfde foto!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X