Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw hier en me even voorstellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtengelukzak ;-)Last edited by Schnippy; 03/04/2015, 22:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten'k Zou er geen beter woord voor kunnen gebruiken.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk heb iemand gezien vorig jaar in "sky is the limit" die met een ferrari reed en megawijf bij zich had (en kben nogthans veel gewoon), betwijfel wel of die gast (Enzo) gelukkig is want k'vrees ervoor of hij haar veel zal mogen aanraken toen hij uit z'n bolide stapte stond er alvast geen brede smile op z'n gezicht terwijl ik met dit in bezit toch wel een erg brede smile zou hebben.
Papa heeft karrevrachten geld, zeker nu het bedrijf overgelaten is aan Kingspan. De feestjes die daar georganiseerd worden zijn legendarisch in de streek (en ruime omgeving)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenHoe doe je dat? Of spreek je over iemand anders?
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtengelukzak ;-)
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Het zou leuker zijn als de topicstarter een teken van leven geeftThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenBuiten die SL vind ik uw e30 vetter dan al dien andere brol.
Wel zeikelijk om zo iets als en terminale ziekte te gebruien in een leugen.
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenHet zou leuker zijn als de topicstarter een teken van leven geeft
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Molenbeek en Anderlecht staan vol met dikke bakken voor gewone appartementsblokken. Niets speciaal dus.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk BerichtenInderdaad, Carlito was de eerste die merkte dat er wat mis was.
Comment
Comment