Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier en me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Ik ken iemand die in een simpel huis woont en een simpele auto heeft.....en toch is die ook gelukkig.

Sent from here
    gelukzak ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      gelukzak ;-)
      Ik heb iemand gezien vorig jaar in "sky is the limit" die met een ferrari reed en megawijf bij zich had (en kben nogthans veel gewoon), betwijfel wel of die gast (Enzo) gelukkig is want k'vrees ervoor of hij haar veel zal mogen aanraken toen hij uit z'n bolide stapte stond er alvast geen brede smile op z'n gezicht terwijl ik met dit in bezit toch wel een erg brede smile zou hebben.
      Last edited by Schnippy; 03/04/2015, 22:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
        'k Zou er geen beter woord voor kunnen gebruiken.
        woord van het jaar voor 2015 ?
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Ik heb iemand gezien vorig jaar in "sky is the limit" die met een ferrari reed en megawijf bij zich had (en kben nogthans veel gewoon), betwijfel wel of die gast (Enzo) gelukkig is want k'vrees ervoor of hij haar veel zal mogen aanraken toen hij uit z'n bolide stapte stond er alvast geen brede smile op z'n gezicht terwijl ik met dit in bezit toch wel een erg brede smile zou hebben.
          Ide ?
          Papa heeft karrevrachten geld, zeker nu het bedrijf overgelaten is aan Kingspan. De feestjes die daar georganiseerd worden zijn legendarisch in de streek (en ruime omgeving)
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Hoe doe je dat? Of spreek je over iemand anders?
            De volgende keer dat we frieten gaan eten zal ik het u eens uitleggen.

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            gelukzak ;-)
            Dank u. ;-)

Sent from here
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dat lijkt zo'n verhaal.

Ik wil later als ik groot ben............ . En pas op mijn papa heeft een geweer.
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Het zou leuker zijn als de topicstarter een teken van leven geeft
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                  Buiten die SL vind ik uw e30 vetter dan al dien andere brol.

Wel zeikelijk om zo iets als en terminale ziekte te gebruien in een leugen.
                  Brol zou'k het niet noemen, maar toch bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Het zou leuker zijn als de topicstarter een teken van leven geeft
                  Ligt onder de virtuele zoden en is wss gereincarneerd op een ander forum of zo.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Molenbeek en Anderlecht staan vol met dikke bakken voor gewone appartementsblokken. Niets speciaal dus.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                      Inderdaad, Carlito was de eerste die merkte dat er wat mis was.
                      Gezien ik heel de dagen met mijn neus in de oldtimer-zoekertjes zit kwamen verschillende foto's me bekend voor, dat is alles.

Comment

Working...
                      X