Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen T2 1968 exporteren van Indonesie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen T2 1968 exporteren van Indonesie

Hey, ik heb een pracht van een bus gevonden op het internet, maar hij moet wel worden verscheept van Indonesie naar Belgie!!
    De verkoper heeft alle nodige papieren al doorgestuurd van de bus zelf.. Het inschrijvingsbewijs en het chassisnummer op de bus zelf.
    Voor de bus laten te verschepen zorgt de verkoper er voor:
    Dit zit in de verscheping:

- Indonesia Customs clearance and export documentation
    - Container drayage and Indonesia port fees
    - Ocean freight from Indonesia port up to destination port
    - Bill of Lading and courier fees
    - Shipping insurance

Iemand die hier ervaring met heeft? En of dit voldoende materiaal/bewijs is om de bus door de duane te krijgen en dan in te schrijven als oldtimer in belgie? En om de inschrijving dan op mijn naam te zetten?

Mvg,
    Frederik

Zeker dat je niet opgelicht wordt?
    En zeker dat je nergens in Europa iets gelijkaardigs kan vinden, want het zal je veel minder aan extra kosten opleveren.

Comment

Lukt niet. je krijgt die hier niet op de baan.
      Ik weet het fijne niet meer waar het mis loopt, maar het lukt niet. Anders zouden hier ook wel veel meer T1-T2-T3 busjes uit Zuid-Amerika rond rijden. Meer zelf, dan zouden ze die laatste versies hier nieuw verkocht hebben.

Er is hier in het verleden reeds een topic over geweest. Mss brengt de zoekfunctie raad, maar voor zoiets gebruik je beter google.

Autoforum+T2+zuid amerika
      ofzoiets... ik ben er geen held in
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

We are sorry, but we couldn’t find the page you are looking for. Please check if you entered the correct URL address.

Nu ben ik al een paar maanden mij aan het oriënteren op een vervoerder en hoe ik het e.e.a. regelen moet. Het komt erop neer dat ik iemand moet vinden met de Braziliaanse nationaliteit.

Alleen een Braziliaan kan een motorvoertuig kopen en exporteren.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
        X