Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Merci, het servo stuur is toch een gemis ze op deze. En als hij koud staat kun je de versnellingsbak nie bepaalt soepel noemen. De enigste oplossing is schakelen met dubbel ontkoppelen , eenmaal warm is dat niet meer nodig.
Ben content dat ik er eens een paar weken mag mee rijden, maar voor zelf ene te kopen? Dat weet ik nog zo niet.
Dus als ik het goed voor heb, heeft uw zus gene sukkelaar aan de haak geslagen
Tja dat uw vader gene rijke is kunt ge niet aan doen , maar dat uw schoonvader gene rijke is is uw eigen schuld😀.
Voor mij is dat wel plezant , twee jaar geleden a8 4,2tdi, vorig jaar met z'n panamera een week of 6 gereden, nu paar weken Ferrari, bwa ja waarom zou ik mij nog speelgoed kopen😎?
Tja dat uw vader gene rijke is kunt ge niet aan doen , maar dat uw schoonvader gene rijke is is uw eigen schuld.
Voor mij is dat wel plezant , twee jaar geleden a8 4,2tdi, vorig jaar met z'n panamera een week of 6 gereden, nu paar weken Ferrari, bwa ja waarom zou ik mij nog speelgoed kopen?
Vind panamera niet zo speciaal en wel een echte kutbak enja A8 is ook maar gewoontjes... ferrari daarintegen
Vind panamera niet zo speciaal en wel een echte kutbak enja A8 is ook maar gewoontjes... ferrari daarintegen
panamera heb ik nochtans het liefst van al mee gereden, mocht ik niet moeten opletten voor reacties van klanten, ik kocht mij direct ene. maar ja met een dorpsmentaliteit moet ge dat hier niet proberen.
ik had ook nog de keuze uit een corvette van 1973, zal deze zomer die es meepakken.
heb ook al een paar keer proberen zijn porsche-speedster oldtimer mee te krijgen, maar daar is hem niet zo happig voor.
Tja dat uw vader gene rijke is kunt ge niet aan doen , maar dat uw schoonvader gene rijke is is uw eigen schuld.
Voor mij is dat wel plezant , twee jaar geleden a8 4,2tdi, vorig jaar met z'n panamera een week of 6 gereden, nu paar weken Ferrari, bwa ja waarom zou ik mij nog speelgoed kopen?
Nuja een 348 is een betaalbare ferrari maar jan en alleman gaan denken dat je rijk bent omwille van de batch .
Ik wil ergens rond oktober dit jaar nog een weekend toy kopen en ergens kriebelt het wel om voor een dreamcar a la 355 of 360 te gaan maar je kunt ook voor een 996 turbo of gt3 gaan betrouwbaarder en goedkoper maar een Ferrari is altijd wel mijn droom geweest dilemma.
panamera heb ik nochtans het liefst van al mee gereden, mocht ik niet moeten opletten voor reacties van klanten, ik kocht mij direct ene. maar ja met een dorpsmentaliteit moet ge dat hier niet proberen.
ik had ook nog de keuze uit een corvette van 1973, zal deze zomer die es meepakken.
heb ook al een paar keer proberen zijn porsche-speedster oldtimer mee te krijgen, maar daar is hem niet zo happig voor.
Ik heb ook lang getwijfeld voor m'n maserati, want woon ook nog in een boerendorp... het spreekt voor zich dat er velen jaloers zullen zijn op de wagen maar niet op het aantal uren ik klop op een week... ik huur een garage op redelijke afstand van m'n bedrijf enzo zijn er maar een erg beperkt aantal mensen die weten dat ik ermee rij en moet zeggen dat de reacties eerder positief dan negatief zijn, vooral mss. omdat we het discreet trachten te houden.
Ben met architect plannen aan het maken om nieuw huis te bouwen enja de garage zal ruim genoeg moeten zijn om meerdere wagens te plaatsen, beste zal zijn om de garage over de volledige grote van het huis eronder te steken als een soort van kelder. Kostprijs hiervan valt nog mee als ik het gewoon in beton doe.
Ik heb ook lang getwijfeld voor m'n maserati, want woon ook nog in een boerendorp... het spreekt voor zich dat er velen jaloers zullen zijn op de wagen maar niet op het aantal uren ik klop op een week... ik huur een garage op redelijke afstand van m'n bedrijf enzo zijn er maar een erg beperkt aantal mensen die weten dat ik ermee rij en moet zeggen dat de reacties eerder positief dan negatief zijn, vooral mss. omdat we het discreet trachten te houden.
Ben met architect plannen aan het maken om nieuw huis te bouwen enja de garage zal ruim genoeg moeten zijn om meerdere wagens te plaatsen, beste zal zijn om de garage over de volledige grote van het huis eronder te steken als een soort van kelder. Kostprijs hiervan valt nog mee als ik het gewoon in beton doe.
Een geluk voor u dat ze het aanvaarden.
Probleem bij mij is twee klanten van mij verkopen auto's de ene is een van de grootste BMW dealers van ovl, de andere een van de grootste Volvo dealer van ovl. Voor beide heb ik al voor grote bedragen werken mogen doen. Bij beide zitten hun dochters bij mijn dochter op school , .... Mijn vrouw brengt de kleine dagelijks naar school met de auto .Dus gelijk wat ik doe 😔😔😔. Porsche is geen klant ....
Bij Volvo hebben ze vorige week toen ik er aan het werk was al een paar niet te misverstane tips gegeven voor de xc 90, en bij BMW twee maand geleden voor hun x6 50d hetzelfde 😔😔😔.
Toevallig bij beide twee serieuze offertes lopen voor project volgend jaar in totaal bijna 3 maand werk , dus ik zit redelijk gescheten😐
Waarom heb je dan niet voor een meer discrete kleur voor de Maserati gekozen ?
Probleem bij mij is twee klanten van mij verkopen auto's de ene is een van de grootste BMW dealers van ovl, de andere een van de grootste Volvo dealer van ovl. Voor beide heb ik al voor grote bedragen werken mogen doen. Bij beide zitten hun dochters bij mijn dochter op school , .... Mijn vrouw brengt de kleine dagelijks naar school met de auto .Dus gelijk wat ik doe . Porsche is geen klant ....
Bij Volvo hebben ze vorige week toen ik er aan het werk was al een paar niet te misverstane tips gegeven voor de xc 90, en bij BMW twee maand geleden voor hun x6 50d hetzelfde .
Toevallig bij beide twee serieuze offertes lopen voor project volgend jaar in totaal bijna 3 maand werk , dus ik zit redelijk gescheten
Koop je toch gewoon een XC 90 , BMW X6 en als hobby wagen een Porsche ... regelmatig afwisselen van wagen en iedereen is gelukkig.
Comment