Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 348 tb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vroeger deed ik dit ook kopen bijn klanten, maar mijn klanten zijn een ford, renault en nissan garage. Destijd een ford c-max gekocht om die mens een plezier te doen maar in mijn branche win ik die wagen nooit terug bij die ene klant en daarom ben ik er ook mee gestopt. Enige wie ik mss nog eens een plezier kan doen is de nissan waarbij ik dan voor de nismo gtr zou gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
      Ik weet niet wat jij verdient, maar alle 3 zijn niet mogelijk met mijn inkomen
      Ik zou tegen klant Volvo en klant BMW gewoon eerlijk zijn en zeggen: 'ik koop mij ne Porsche, dan blijf ik neutraal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Ik zou tegen klant Volvo en klant BMW gewoon eerlijk zijn en zeggen: 'ik koop mij ne Porsche, dan blijf ik neutraal'
        Ik weet hun reactie dan al; bij volgende aanbesteding zullen wij daar rekening mee houden. 😐.
        mijn auto nu is van voor ze klant waren , en telkens ze wat puschen om te verkopen, zeg ik dat ik geen geld heb omdat ze me teveel afpersen😀.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Ik heb ook lang getwijfeld voor m'n maserati, want woon ook nog in een boerendorp... het spreekt voor zich dat er velen jaloers zullen zijn op de wagen maar niet op het aantal uren ik klop op een week... ik huur een garage op redelijke afstand van m'n bedrijf enzo zijn er maar een erg beperkt aantal mensen die weten dat ik ermee rij en moet zeggen dat de reacties eerder positief dan negatief zijn, vooral mss. omdat we het discreet trachten te houden.

Ben met architect plannen aan het maken om nieuw huis te bouwen enja de garage zal ruim genoeg moeten zijn om meerdere wagens te plaatsen, beste zal zijn om de garage over de volledige grote van het huis eronder te steken als een soort van kelder. Kostprijs hiervan valt nog mee als ik het gewoon in beton doe.
          Is dat niet erg? Je geeft geld aan een mooie wagen en dan moet je hem verstoppen. Dan zou ik tegen mijn klanten zeggen "kust ze". Maar in de bouwsector - projecten is het meer "in" om met een dure wagen te rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
            nieuw speeltje gekregen van mijn schoonbroer, ik mag er 3 weken unlimted mee rijden

En ik vind dat dat eigenlijk voor zo een oude auto goed rijden.
            Is een zalige auto ... als hij start en rijdt Ook al betaalbaar voor de betere werkmens. Maar bij defecte onderdelen plukken ze u. Drie jaar gehad en blij dat ik dat onding heb kunnen overlaten. Zelfs de 360 en F430 zijn rampen op betrouwbaarheid. Vanaf de 458 is het hard verbeterd.

Comment

gelukkig is dat niet mijn probleem, ik mag er 3 weken mee rijden, de klodden en kosten zijn niet voor mij

Comment

zo'n precair machien meegeven voor 3 weken

Comment

Working...
                X