Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
uitstekende staat, ik wou er is mee rijden maar hij wou echter de moeite niet doen om de Z platen erop te hangen.
verkoper 'Ga je hem dan kopen'
ik 'nee, maar je moet toch altijd eens rijden'
verkoper 'als je hem dan neemt en je rijdt ermee, en het is niet wat je wil, betaal ik je alles gewoon terug'
en dan die prijs... in het interieur staat dan zo'n aftermarket dvd-navigatiesysteem, totaal niet gepast op die wagen. Ook krasvrij te verwijderen zei de verkoper wel...
Mercedes-Benz 200 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Deze ook gaan bekijken, pak goedkoper, rijdt fantastisch, hier en daar wel een aantal mankementjes, beetje roest rechter achterdeur, de verkoper wou hem wel volledig met onderhoud suplementen, vrij van alles kleine kwaaltjes afleveren.
Op 2000 toeren maakt hij wel meer een zoemend geluid aan de uitlaat.. iemand een idee?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
http://www.2dehands.be/autos/mercede...294908232.html
Deze ook gaan bekijken, pak goedkoper, rijdt fantastisch, hier en daar wel een aantal mankementjes, beetje roest rechter achterdeur, de verkoper wou hem wel volledig met onderhoud suplementen, vrij van alles kleine kwaaltjes afleveren.
Op 2000 toeren maakt hij wel meer een zoemend geluid aan de uitlaat.. iemand een idee?
Dat ne 250D van dat jaar onbetaalbaar is qua taks betaald 1,5 jaar terug 1k€ BIV voor mijn 2.5 diesel...
ik wist dat't vroeg of laat prijs ging zijn en ik voorbij mijn ex-schoonouders ging wandelen en de 124 niet meer op de oprit ging staan
het is zover, er staat een nissan pulsar in de plek...
was een 113 pk E 250 diesel, automaat met karo-interieur en airco + trekhaak, heb nog dikwijls gedacht ik moet hen laten weten dat ik intresse heb maar ik schaar er dus naast
Wat bedoel je juist. Kan weinig info vinden omtrent biv en wegentaks voor 250 diesel w124, de verkoper van de 220e stuurde me gisteren dat hij wel de z platen wou ophangen. Van 4950 zou hij naar 4000 gaan zonder keuring en 4250 met.
Wat bedoel je juist. Kan weinig info vinden omtrent biv en wegentaks voor 250 diesel w124, de verkoper van de 220e stuurde me gisteren dat hij wel de z platen wou ophangen. Van 4950 zou hij naar 4000 gaan zonder keuring en 4250 met.
Voor auto's waar geen CO2 waarde van bekend is (+/- voor 1997 ofzo), wordt een forfait CO2 waarde genomen om de BIV en jaarlijkse belasting te berekenen.
=> voor die 220E gaat het duur zijn
Als je zeker wil zijn wat het gaat kosten, vraag je best het chassisnummer op of je maakt daar een foto van als je gaat kijken.
Daarna ingeven op https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top en dan weet je het.
Voor die 220E zal men Euronorm 0 nemen en een CO2 van 297, voor die 250 diesel Euronorm 1 en Co2 228 Voor 220E:
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:2.097,53 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:908,68 EUR Voor 250 diesel
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:534 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.014,6 EUR
Dus, de moeite om even te checken voor je koopt
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Voor auto's waar geen CO2 waarde van bekend is (+/- voor 1997 ofzo), wordt een forfait CO2 waarde genomen om de BIV en jaarlijkse belasting te berekenen.
=> voor die 220E gaat het duur zijn
Als je zeker wil zijn wat het gaat kosten, vraag je best het chassisnummer op of je maakt daar een foto van als je gaat kijken.
Daarna ingeven op https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top en dan weet je het.
Voor die 220E zal men Euronorm 0 nemen en een CO2 van 297, voor die 250 diesel Euronorm 1 en Co2 228 Voor 220E:
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:2.097,53 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:908,68 EUR Voor 250 diesel
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:534 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.014,6 EUR
Dus, de moeite om even te checken voor je koopt
super, verkoper beweert dat de benzine veel goedkoper is
super, verkoper beweert dat de benzine veel goedkoper is
Vraag even het chassisnummer op, dat kan je ingeven en dan heb je het exacte bedrag. Nu kan het zijn dat ik ergens een fout gemaakt heb, maar duur is het zeker.
Die letzten Worte ...
Dat krijg je niet meer verkocht als de koper daar van op de hoogte is, ik vraag me af hoeveel er verschieten als er enkele maanden later zo'n factuur in de bus valt.
Dat krijg je niet meer verkocht als de koper daar van op de hoogte is, ik vraag me af hoeveel er verschieten als er enkele maanden later zo'n factuur in de bus valt.
Schandalig is dat gewoon zo'n bedragen durven vragen.
De euronorm en de CO2-uitstoot vind je normaal op je inschrijvingsbewijs, maar soms wil je ook simuleren voor een voertuig dat nog niet in je bezit is.
Die letzten Worte ...
Comment