Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 30 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En die 220E is gevoelig aan de kabelboom

Comment

• uitstekende staat, ik wou er is mee rijden maar hij wou echter de moeite niet doen om de Z platen erop te hangen.
      verkoper 'Ga je hem dan kopen'
      ik 'nee, maar je moet toch altijd eens rijden'
      verkoper 'als je hem dan neemt en je rijdt ermee, en het is niet wat je wil, betaal ik je alles gewoon terug'

en dan die prijs... in het interieur staat dan zo'n aftermarket dvd-navigatiesysteem, totaal niet gepast op die wagen. Ook krasvrij te verwijderen zei de verkoper wel...
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Mercedes-Benz 200 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Deze ook gaan bekijken, pak goedkoper, rijdt fantastisch, hier en daar wel een aantal mankementjes, beetje roest rechter achterdeur, de verkoper wou hem wel volledig met onderhoud suplementen, vrij van alles kleine kwaaltjes afleveren.

Op 2000 toeren maakt hij wel meer een zoemend geluid aan de uitlaat.. iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
          Je krijgt dat zelfs niet door de keuring denk ik, waarom?

Zijn ook 4 cilinders dus in principe zou dat moeten lukken toch? Die plastiek bescherming eraf laten.

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
          En die 220E is gevoelig aan de kabelboom
          Laat maar dan.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
            http://www.2dehands.be/autos/mercede...294908232.html
            Deze ook gaan bekijken, pak goedkoper, rijdt fantastisch, hier en daar wel een aantal mankementjes, beetje roest rechter achterdeur, de verkoper wou hem wel volledig met onderhoud suplementen, vrij van alles kleine kwaaltjes afleveren.

Op 2000 toeren maakt hij wel meer een zoemend geluid aan de uitlaat.. iemand een idee?
            Dat ne 250D van dat jaar onbetaalbaar is qua taks betaald 1,5 jaar terug 1k€ BIV voor mijn 2.5 diesel...

Comment

• Nog een laatste slechte foto van de goed verzorgde taxi gisteren,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik wist dat't vroeg of laat prijs ging zijn en ik voorbij mijn ex-schoonouders ging wandelen en de 124 niet meer op de oprit ging staan
                het is zover, er staat een nissan pulsar in de plek...

was een 113 pk E 250 diesel, automaat met karo-interieur en airco + trekhaak, heb nog dikwijls gedacht ik moet hen laten weten dat ik intresse heb maar ik schaar er dus naast

gewoon op de deksels

Comment

• Wat bedoel je juist. Kan weinig info vinden omtrent biv en wegentaks voor 250 diesel w124, de verkoper van de 220e stuurde me gisteren dat hij wel de z platen wou ophangen. Van 4950 zou hij naar 4000 gaan zonder keuring en 4250 met.

Comment

Wat bedoel je juist. Kan weinig info vinden omtrent biv en wegentaks voor 250 diesel w124, de verkoper van de 220e stuurde me gisteren dat hij wel de z platen wou ophangen. Van 4950 zou hij naar 4000 gaan zonder keuring en 4250 met.
                    Voor auto's waar geen CO2 waarde van bekend is (+/- voor 1997 ofzo), wordt een forfait CO2 waarde genomen om de BIV en jaarlijkse belasting te berekenen.

=> voor die 220E gaat het duur zijn

Als je zeker wil zijn wat het gaat kosten, vraag je best het chassisnummer op of je maakt daar een foto van als je gaat kijken.
                    Daarna ingeven op https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top en dan weet je het.

Voor die 220E zal men Euronorm 0 nemen en een CO2 van 297, voor die 250 diesel Euronorm 1 en Co2 228
                    Voor 220E:
                    De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:2.097,53 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:908,68 EUR
                    Voor 250 diesel
                    De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:534 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.014,6 EUR

Dus, de moeite om even te checken voor je koopt
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Voor auto's waar geen CO2 waarde van bekend is (+/- voor 1997 ofzo), wordt een forfait CO2 waarde genomen om de BIV en jaarlijkse belasting te berekenen.

=> voor die 220E gaat het duur zijn

Als je zeker wil zijn wat het gaat kosten, vraag je best het chassisnummer op of je maakt daar een foto van als je gaat kijken.
                      Daarna ingeven op https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top en dan weet je het.

Voor die 220E zal men Euronorm 0 nemen en een CO2 van 297, voor die 250 diesel Euronorm 1 en Co2 228
                      Voor 220E:
                      De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:2.097,53 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:908,68 EUR
                      Voor 250 diesel
                      De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:534 EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.014,6 EUR

Dus, de moeite om even te checken voor je koopt
                      super, verkoper beweert dat de benzine veel goedkoper is

Comment

super, verkoper beweert dat de benzine veel goedkoper is
                        Vraag even het chassisnummer op, dat kan je ingeven en dan heb je het exacte bedrag. Nu kan het zijn dat ik ergens een fout gemaakt heb, maar duur is het zeker.
                        Die letzten Worte ...
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201 BENZIN

Comment

• Dat krijg je niet meer verkocht als de koper daar van op de hoogte is, ik vraag me af hoeveel er verschieten als er enkele maanden later zo'n factuur in de bus valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            Dat krijg je niet meer verkocht als de koper daar van op de hoogte is, ik vraag me af hoeveel er verschieten als er enkele maanden later zo'n factuur in de bus valt.

Schandalig is dat gewoon zo'n bedragen durven vragen.
                            Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• de vraagprijs of de belastingen?

kan het zijn dat vanaf 1992 de euronorm 1 is voor die voertuigen?

Comment

• De belastingen !
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• ...maar bekijk er meer als 1 als je zeker wil zijn, in de bestaan er kits om je eu-norm te verbeteren

Comment

• Maar waarom zou je eentje nemen jonger dan 25?

Comment

• Er zal nog geen Euronorm bekend zijn, dan geldt het volgende:
                                      De euronorm en de CO2-uitstoot vind je normaal op je inschrijvingsbewijs, maar soms wil je ook simuleren voor een voertuig dat nog niet in je bezit is.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

Is wel een Cocoon-versie, speciale serie.

Final edition's waren ook uitgerust met Cocoon-versie.

Comment

Working...
                                        X