Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 30 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E60 AMG Limited Edition (1994)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Beste Doug, toch ff wat beter onderzoek doen voor ge een video op het www plaatst. Er was ook nog de 400E (later de E420) die ook een V8 onder de kap had. E220 diesel was er pas vanaf 1995, waarschijnlijk een verspreking met de E250.

De waardestijging van de 500E komt niet doordat ook maar iemand denkt dat dit een halve Porsche is, maar oldtimers/youngtimers van Mercedes (en dan zeker de puntgave W124/126ers) zijn al een hele tijd sterk in waarde aan het stijgen, zelfs voor basismodellekes worden soms zotte prijzen gevraagd.

Slechte zetels? Tja, vermits de Amerikanen hun neus ophalen voor stoffen zetels en altijd een koe onder hun gat willen waren de prima karo sportzetels de beste optie. En die werd veelvuldig gekozen op de 500 in Europa en Japan.

Feit blijft dat de E500 mijn allergrootste autodroom is als het op de sedans aankomt, zéér kort gevolgd door een 560SEL. En als daar dan ook nog een mooie Porsche 993 naast stond dan was ik een zeer gelukkige petrolhead.
        Last edited by David67; 11/01/2020, 12:14.

Comment

• zetels in een 124 zijn super met de veerbakken, vind ik...gebrek aan steun, who cares, echt scheuren met een e500e zou ik nooit doen

een 400e/e420 mag het voor mij in feite ook wel zijn uiteindelijk, je betaalt dan niet zot te veel voor het aura en je geniet ook nog van de v8 (en de porsche-verbeteringen op de verbrede vleugels na)

Da er den V8-Motor M 119 E 42 besaß, der in den Außenabmessungen dem stärkeren M119 E 50 des 500 E/E 500 entsprach, mussten an der Karosserie des 400 E/E 420 dieselben Veränderungen vorgenommen werden, um den Motor zu implantieren. Auch Antriebsstrang, Fahrwerk und Bremsen waren bis auf Details in gleicher Weise modifiziert. Im Gegensatz zum 500 E/E 500 erhielt er jedoch keine Kotflügelverbreiterungen und geänderte Scheinwerferkonfiguration

Last edited by bobo; 11/01/2020, 13:11.

Comment

• ssangyoung chairman H

nog tot 2014 leefde het chassis van de w124 nog verder in de grote luxesedan van ssangyong, ook de motoren en de 5g onder licentie

1997

2004

2011

niet de mooiste maar wel prachtige 1-armige pantograafwisser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

2011

niet de mooiste maar wel prachtige 1-armige pantograafwisser
              Die schaars geklede 2-benige laadpaal mag er anders ook best zijn

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Daar wilt gij uwe stekker wel eens in steke zeker. Snoeperd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Daar wilt gij uwe stekker wel eens in steke zeker. Snoeperd.
                  Wat had gij gedacht? Toch niet in die 1-armige pantograafwisser hé

Comment

• mijn staat te koop, prijs bespreekbaar!
                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                      https://www.2dehands.be/plaats/m1497...age=mympSeller
                      mijn staat te koop, prijs bespreekbaar!
                      ik zou die wel eens graag zien, maar je moet ofwel facebook hebben of een account op 2dehands om de advertentie te zien ik krijg alleen een inlogpagina te zien ipv een je auto

niet dat ik interesse heb

Comment

• Ik krijg hier ook enkel de inlogpagina te zien.

Comment

• MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Enkel inlogpagina

Comment

• ...en als ik zelf zoek op 200-serie vind ik die niet...bij e-klasse wil ik niet zoeken want dat zijn er te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ...en als ik zelf zoek op 200-serie vind ik die niet...bij e-klasse wil ik niet zoeken want dat zijn er te veel
                                Staat al een tijd op AutoScout24 bij mijn favorieten, vandaag nog melding gehad van prijsdaling
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ...zet dan de link eens hier

Comment

• Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Hier vind je een tweedehands Mercedes-Benz 300 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Kilometerstand: 310.900 km
                                    Bouwjaar: 10/1990
                                    Verkoopprijs: € 5.999,-
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• dankje, josenjef !

Comment

• ware het een 4-matic en full-option, ongeveer aan die nieuwprijs hebben gezeten, maar tis geen van beide

wel ongelooflijk mooi leder-kleur

300d turbo in 1991 was basis 64000dm, 4-matic 78000

Comment

Working...
                                        X