Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Behalve de neus zou ik best kunnen leven met die VH achterkant, heb die ingebouwde kofferspoiler altijd kunnen smaken en ik vind de kleurencombo eigenlijk ook leuk, beiden niet origineel ma bon :p
Als je in het deurvak het serviceboekje legt dan kan je door het venstertje zien wanneer het volgende onderhoud nodig is.
Da's toch wat ze mij hebben wijsgemaakt en het lijkt te kloppen.
Mijn coupe had da ook en na onderzoek blijkt enkel een coupe dat te hebben, ik dacht altijd dat dat ne knop van't een of ander iets was da nie meer werkte. Merci voor den uitleg, wist ik totaal niet
zou die standaard op de doppen gekomen zijn ? 300e zag je nog wel op doppen maar de 300e 24 of de 320e volgens mij al niet meer...niet zeker kon dat kopers altijd de alu's kochten in die jaren
Voor mij is en en lijkt een 500E de ultieme auto Liever een 500E dan een E500
+1
Of de 400E wolf in schaapsvacht.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Heb al verschillende keren met beiden gereden, die op de foto onder andere en het zijn echt 2 verschillende auto's hoor, in rechte lijn moet de ene niet te veel onderdoen voor de andere, maar er is meer in onze lintbebouwde wereld dan rechte lijn
Mijn wenslijst: Petrolgrun 400E, beige leder, wortelnoot, stalen velgen en de doppen met chrome rand + elke optie die mogelijk is = een gelukkige C_X
Welke geniet dan je voorkeur? 500E of 400E? (ik gok 400E gezien je wenslijst)
Ik ook zoiets, al blijven die brede wielkassen van de 500E wel dik. Maar de discretie van een 400E is op zijn beurt ook weer zalig.
Mercedes-Benz 200 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
gisteren nog zien staan, 71000km. Precies met speciaal kofferdeksel. Met een spoilerachtig iets, maar ingebouwd, raar om uit te leggen.
Is in uitmuntende staat.
Idd, veel minder waard dan €9500. Zou zeggen €5000 max? Maar dan nog vind ik het veel voor een 230... En dan moet de originele motorkap erop ipv dat lelijke SEC-achtige geval.
Die Carlsson velgen tho..
Comment