Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 30 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten124 - 201 - 126
de heilige drievuldigheid
rijden goed, kunnen voorzien worden van super optie's, zijn degelijk , kunnen heel veel aan onder zware omstandigheden... Je moet er één (of meerdere ) gehad hebben om het te begrijpen.
Hoe dan ook.. Als ik een 190, 124 of 126 kruis.. Dat blijft er zo baas uitzien. En statig. Bij de 190 en 124 in vooraanzicht is het wel altijd twijfelen tussen de 2, tot ie dichter is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMan moet geblinddoekt aan de hand van het motorgeluid raden welke auto het is.
Neen, man moest geblinddoekt raden welke auto er bij de nummerplaat hoorde en ook wie er mee reed en in welke straat die mens woonde
Moest direct aan Benzfreak denken als ik dat zag op tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Hoe dan ook.. Als ik een 190, 124 of 126 kruis.. Dat blijft er zo baas uitzien. En statig. Bij de 190 en 124 in vooraanzicht is het wel altijd twijfelen tussen de 2, tot ie dichter is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenToen ik vanmorgen naar m'n W124 stapte dacht ik 'eigenlijk zou ik eens een 190 willen'. Heb zin in terug iets compacter á la E30, maar dan met Benz gründlichkeit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenHet is nu de moment prijzen beginnen terug licht te stijgen na de NL-crash
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenToen ik vanmorgen naar m'n W124 stapte dacht ik 'eigenlijk zou ik eens een 190 willen'. Heb zin in terug iets compacter á la E30, maar dan met Benz gründlichkeit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenPff, een w201 is veel te mini. Heel de tijd met men kniëen tegen het dashboard schuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenPff, een w201 is veel te mini. Heel de tijd met men kniëen tegen het dashboard schuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenPrijzen zijn al een tijd gestegen toch? Vind dat ze veel vragen tegenwoordig voor een 190. In het zoekertje staat dan 'perfecte staat' maar op de foto's zie je al roest etc. En die die echt in 'perfecte' staat zijn, worden dan voor absurde vraagprijzen van rond de €8000 aangeboden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenIk pas er met mijn 1m92 prima in zonder tegen het dashboard te schuren hoor. Achterbank is wel totaal onbruikbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDan heb je hele lange armen misschien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenKan zijn. Ofwel zijn de uwe gewoon te kort?
Comment
-
Mopf 0 230CE in een speciaal kleurtje.
Comment
-
En van de eigenaar van deze heb ik nog een E30 gekocht destijds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenKan het nog hollandser?
Comment
Comment