Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ultrasoon Reinigen van Onderdelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ultrasoon Reinigen van Onderdelen

Iemand ervaring met het Ultrasoon Reinigen van motoronderdelen?
    Voor en Nadelen?

Voor wat wou je het gebruiken?

Comment

Benzine-injectoren laat ik al eens ultrasoon reinigen..

BMW E30 318iS '89
      BMW E28 520i '84
      BMW E34 535i '88

Comment

Reinigen van motoronderdelen , ik heb hier het een en ander gevonden : http://http://www.ultrasone-reiniger-benelux.com , maar zie daar veel verschillende keuze in ultrasoon reinigingsmachine toestellen , zou het iets uitmaken voor motoronderdelen ? en is een concentraat waar ze het daar ook over hebben een must , of gaat dat in gewoon kraan water en een ultrasoon reiniger?

Comment

Je gaat geen vervuiling van motor onderdelen wegkrijgen met kraantjeswater. Er word inderdaad een product ingekapt .

Comment

Idd ik had op die ene pagina begrepen dat het beste 3-5% tickopur R33 concentraat toegevoegd dient te worden , ook al wat filpmjes bekeken , lijkt me toch wel een goede methode :

Comment

Gisteren een Ultrasoon Reiniger gaan kopen bij Ultrasone Reiniger Benelux in Hamont, op advies voor mijn toepassingen heb ik een General Sonic GS6 gekocht met Tickopur R33 concentraat ( 3-5% in kraanwater op 50-60 ) graden te gebruiken , ik heb gisterenavond nog een carburateur van mijn Zoons Quad erin schoongemaakt , sproeiers zaten goed dicht ( quad liep niet mee ) maar na 15 min in de ultrasoon alle kanaaltjes mooi schoon , Carburateur er vanmorgen op gezet en de zoon rijdt weer op het open maisveld hier in de buurt , ben er blij mee, werkt perfect !

Comment

Kraantjeswater?
                In principe hoort er in een ultrasoonbad gewoon pure isopropanol.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Zag het filmpje. Die waterige oplossing doet het ook blijkbaar. Des te beter.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Isopropanol kookt bij ruim 80 Graden Celcius, dat lijkt me toch niet aan te raden in een verwarmde ultrasoon , ook op internet krijg ik daar niets van gevonden , ik ben zeer content met mijn in water oplosbare Tickopur Preparaat , en heb gewenste resultaat daarmee al overtroffen , toch bedankt voor het meedenken Gere !

Comment

carbu's van mijn oldtimer zijn ook in dergelijk bad geweest, zit "detergent" in, water wordt warm gemaakt, ...
                      en vooral het "ultrasoon" zorgt ervoor dat aangekoekt vuil loskomt.

Comment

Klopt inderdaad Stef69, ik gebruik het Tickopur R33 detergent , en ben er zeer tevreden over, vanmorgen ook maar eens alle sieraden die in huis rondslingeren er ook in schoongemaakt , en dan is het dus weer echt schoon , sommige leken niet vuil te zijn , maar na het ultrasoonreinigen zie je dus echt veel verschil , lijkt weer nieuw !

Comment

Working...
                        X