Mededeling

Collapse
No announcement yet.

youngtimer cabrio proberen te beschermen tegen diefstal..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • youngtimer cabrio proberen te beschermen tegen diefstal..

    Vraagje, hoe beveiligen jullie je youngtimer cabrio eigenlijk ?


    Misschien heb ik vroeger te veel naar mac gyver gekeken, maar ik veronderstel dat in zo'n oude auto inbreken een fluitje van een cent is en dat zo'n oude auto starten zonder sleutel toch een stuk eenvoudiger is dan bij huidige auto's...


    hebben jullie zo'n stuurslot (zo'n slot dat je op je stuur vasthangt dat met het dashboard in verbinding staat, of zo'n slot voor de pedalen, een electronisch systeem dat brandstoftoevoer afsluit of iets waarbij de motor enkel blijft draaien als je op een klaviertje een code ingeeft, , een aftermarket alarm, een tracksysteem, andere ?


    dank u !

  • #2
    BearLock. Gepatenteerd systeem. 10 jaar garantie. Geen storingen. Geen abonnementskosten. Snel & simpel in gebruik. Beveiligt PREVENTIEF. incl. 3 sleutels.


    Volgens mij de enige goede beveiliging.

    Comment


    • #3
      dank voor de reactie David... is zal misschien eens luisteren bij Mees in Lochristi, maar als ik het goed zie moeten ze dus blijkbaar wel gaan boren in uw middenconsole.......
      Andere oplossingen ?

      Comment


      • #4
        Vroeger bij mijn BMW (+-1996) knopje laten plaatsen door kameraad (hobby garagist) waardoor brandstof toevoer werd afgesloten , koste iets van 2.000 Bfr (50€). Wanneer je deze wilde starten moest je wel iedere keer aan denken om op het knopje te drukken
        Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
        www.musclecarrent.be

        Comment


        • #5
          pffffff
          als ze je auto echt willen stelen, dan doen ze het. ik sloopte vroeger onderdelen van een Mercedes wrak, ginder werd toen een Golf gestolen en het wrak hebben ze ook meegenomen.

          nu, om toch te zeggen wat ik weet: er zijn dieven die inbreken en wegrijden, en dieven die je auto op een aanhangwagen zetten of inladen in een camion. de laatste zijn de betere dieven en die houd je zeer moeilijk tegen.
          stuursloten worden er van gesloopt, veel courante truken zijn gekend en zullen ze overbruggen (brandstofpomp loskoppelen en direct aan de vaste 12V hangen), bij diefstal worden alarmsystemen losgekoppeld, GPS trackers worden losgekoppeld of men gebruikt een jammer zodat de auto geen contact kan maken met GPS satelietten of het GSM-netwerk
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

          Comment


          • #6
            Bearlock is het beste, maar ook zo'n los stuurslot wordt veel toegepast. En natuurlijk niet te vergeten de extra hoofdschakelaar. Als ze 'm willen jatten omdat het ding veel geld waard is trekken ze 'm zo op een autoambulance en weg is'ie, of ze 'm nou kunnen starten of niet maakt dan ook niet meer uit.

            Comment

            Working...
            X