Van alles wat te koop staat, is er 5% die echt waarde heeft. De rest wordt meegezogen of laat zich meezuigen naar boven. En die 5% zal niet zakken in prijs. Dikwijls zijn dit de duurdere exemplaren die te koop staan, dus als je iets leuk wil om mee te rijden en je bent fan van de E30 => koop zeker niet de duurdere exemplaren. Ben je fan van de E30 en je wil er wel eens mee rijden, maar niet iedere week en je wil je geld niet verliezen => koop 1 van die 5% auto's, maar dan ga je automatisch veel geld betalen want deze zijn zeldzaam.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Te hoge vraagprijzen Bmw e30... ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenik weet het niet.... ze maken er ook géén meer bij hé, en als je nu een hele propere 318 cabrio zoekt, met ganse onderhoudshistorie,zonder ongevallen, met minder dan 150.000 kilometer, zit je inderdaad snel tussen 8 en 10.000 euro, maar of dat nu te véél is....
Voor de zescilinders ga je al snel tussen 12 en 15000 euro...
Het is gewoon vraag en aanbod, da's hetzelfde verhaal bij Geitjes, vw kevers, Porsche oldtimers, noem maar op...
En zeker auto's die vertroeteld geweest zijn, nog in eerste lak staan, die full historie hebben, die gaan altijd hun prijs blijven houden..
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenMarkt is al enkele jaren gehijacked door de centenmannen aka 'investeerders', niets met autoliefhebberij meer te maken, enige doel is kopen en duurder doorverkopen.
Neveneffect van de nulrente.
Is op de kunst- en antiekmarkt tegenwoordig krek hetzelfde.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
Comment