Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aston martin oldtimer deelt in brokken op E40
Collapse
X
-
-
Ik zou mijn oldtimer van 1 miljoen nooit op 'maar' een aanhanger achter een SUV hangen. Toch minstens in een gesloten vrachtwagen bestaande uit 1 chassis. Kan er toch al veel minder mis gaan. Een aanhanger is niet persé onveiliger maar je moet rekening houden met andere idioten op de baan en dan is zware schade sneller gebeurd dan in een camion.
Zoiets dus:
[img]http://www.jdc-trans.com/imgs/fotos/...e_large950.jpg[/img]
Comment
-
dat houdt ook geen vrachtwagenband tegen...
Een volledig gesloten aanhangwagen met alu wanden had nog schade kunnen vermijden, maar dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenAston Martin DB4 Convertible.
DB4
DB6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corignio Bekijk BerichtenIk zou mijn oldtimer van 1 miljoen nooit op 'maar' een aanhanger achter een SUV hangen. Toch minstens in een gesloten vrachtwagen bestaande uit 1 chassis. Kan er toch al veel minder mis gaan. Een aanhanger is niet persé onveiliger maar je moet rekening houden met andere idioten op de baan en dan is zware schade sneller gebeurd dan in een camion.
Zoiets dus:
[img]http://www.jdc-trans.com/imgs/fotos/...e_large950.jpg[/img]
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenHopelijk was die ingeschreven en zo verzekerd.
alles komt op de verzekering van de vrachtwagen
hopelijk was het trekkend voertuig in orde met zijn aanhangwagen en had de chauffeur een geldig rijbewijs hiervoor. indien niet zal een verzekering wel alles op alles zetten om niet uit te moeten betalen.Last edited by Teus; 05/09/2016, 23:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtende oldtimer? dat is voor niets nodig, wielen raken de grond niet.
alles komt op de verzekering van de vrachtwagen
hopelijk was het trekkend voertuig in orde met zijn aanhangwagen en had de chauffeur een geldig rijbewijs hiervoor. indien niet zal een verzekering wel alles op alles zetten om niet uit te moeten betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenVolgens mij is dit een foto van na het ongeluk wanneer hij getakeld wordt...
dus die stond niet op de grond...
Comment
Comment