Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1990 Nissan 300ZX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1990 Nissan 300ZX

Ik heb recentelijk een 300ZX Nissan gekocht van bouwjaar 1990.
    Dit is type Z32 met de twin turbos.
    Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een goede monteur (iemand die deze auto's kent) om deze te onderhouden in Zuid Limburg.
    Weet iemand een adres?
    Thanks !

Het is zonder twijfel een van de machtigste Nissans maar ik heb me er altijd van weerhouden omwille van het gebrek aan ruimte in de motorruimte. Dus als eraan gewerkt moet worden duurt het sowieso veel langer dan gemiddeld.
    Net daarom zou ik je aanraden om een werkplaatshandboek te vinden en zoveel mogelijk zelf te leren, net zoals de S13 - S14 - R32 - R33 is dat nog echt héél eenvoudig zelfs alleen met wat basiskennis.

Comment

Een Nissan-dealer die al jaren zijn concessie heeft zou ik aanraden. Ze zijn nooit talrijk verkocht geweest dus de meeste expertise zal ginder wel zitten. Overigens een heel aangename wagen, heb er ooit eens mee gereden en is toch wel iets apart.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Thanks voor de tips!
        Ik zal zeker ook een werkplaatshandboek kopen.
        Verheug me er nu al op.... krijg 'm binnenkort :-)

Comment

Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Misschien?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
            Mazda MX-5 NA
            Saab 9-3 TTID Aero

Comment

Kennis heeft enkele jaren met een gereden en wat ik me herinner is dat de prijzen van onderdelen om achterover te vallen waren.
              De uitlaat was 100.000 frankskes indertijd.
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                Het is zonder twijfel een van de machtigste Nissans maar ik heb me er altijd van weerhouden omwille van het gebrek aan ruimte in de motorruimte. Dus als eraan gewerkt moet worden duurt het sowieso veel langer dan gemiddeld.
                Net daarom zou ik je aanraden om een werkplaatshandboek te vinden en zoveel mogelijk zelf te leren, net zoals de S13 - S14 - R32 - R33 is dat nog echt héél eenvoudig zelfs alleen met wat basiskennis.

Zoals Mclarenboy zegt . Die dingen zijn k?t voor te sleutelen . Als je alles laat doen ga je veel uurlonen betalen + stukken zijn echt wel duur . Nu ze op leeftijd zijn gaan veel dingen gaar zijn . De buurjongen had vroeger zo ééntje . Ik herinner mij wel dat het een nekkendraaier was is de tijd .

Comment

Foto's?

Comment

DTA motorsport Staringstraat 24 Hazerswoude-Rijndijk, Nederland (E. van Leeuwen). Bij grote reparaties is dit de beste plaats om een Z32TT naartoe te brengen.
                    Ik ben ook eigenaar van een Z32TT voor de kleine reparaties en het gewone onderhoud breng ik haar naar mijn vaste garage, Mijn monteur van mijn vaste garage waar ik mijn andere wagens ook naartoe breng, volgt hoofdzakelijk de handleiding en de informatie die te vinden is op twinturbo.net
                    Ik bezit al een hele tijd een Z32TT en tot nog toe is alles vlot verlopen zonder problemen.
                    Fijn te horen dat er in Belgïe nog liefhebber zijn van de Z32TT (prachtige wagens als ze nog 100% motorisch in orde zijn en goed onderhouden zijn.)

Comment

Kom je reclame maken spammer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Kom je reclame maken spammer
                        Weer een leuke reactie

Hij heeft er zelf 1 zoals hij vermeld heeft.
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reggea Bekijk Berichten
                          Bij grote reparaties is dit de beste plaats om een Z32TT naartoe te brengen.
                          Mosselen, maatjes en parenclubs ... beperk je interesses tot dat trio wat betreft Nederland, tenzij je wil "gereden" worden ...

Comment

goe gevonden. Spreek je uit ervaring?

Comment

Thanks reggea !
                              Vorige week contact gehad met DTA. Kwam erg goed over en ik ga binnenkort zeker een keertje langs.
                              Volgende week naar de keuring voor O plaat.
                              Ik zal dan ook enkele foto's posten :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                Deze!
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Veel succes met de Z32TT Ben benieuwd naar de foto's.

Comment

Goede info en straight to the point. Dank je

Comment

Goede info en straight to the point. Dank je
                                      Odchudza się ktoś tabletki na odchudzanie forum 2017 i testował?
                                      Last edited by ; 07/08/2017, 17:24.

Comment

Working...
                                      X