Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldie verkopen in consignatie - graag ervaringen - meningen - Mercedes W 126 500 sel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oldie verkopen in consignatie - graag ervaringen - meningen - Mercedes W 126 500 sel

Beste Allemaal,

Ben sinds 2 jaar in het bezit van een Mercedes 500 sel van 82.
    Lang op zoek geweest naar een correct exemplaar maar uiteindelijk toch gevonden.
    Aangezien ik gewoon te weinig tijd heb om hiermee te rijden wil ik deze verkopen.
    In de afgelopen 2 jaar heb ik amper 700 km gereden.

Mercedes staat al een tijdje te koop via de normale verkoopkanalen maar hier komt weinig reactie op.
    Deze staat nu te koop op 2 de bands en AutoScout24.

Ik wil er niet de hoofdprijs voor maar de wagen mag weg voor een schappelijke prijs maar toch niet gewenste reacties....
    Mijn vraagprijs is 5950 euro maar dan ook zo meenemen....

Wat zijn jullie ervaringen met de consignatie verkopers zoals oldtimer farm ed......?

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
    Beste Allemaal,

Lang op zoek geweest naar een correct exemplaar maar uiteindelijk toch gevonden.
    Aangezien ik gewoon te weinig tijd heb om hiermee te rijden wil ik deze verkopen.

Mercedes staat al een tijdje te koop via de normale verkoopkanalen maar hier komt weinig reactie op.

Ik wil er niet de hoofdprijs voor maar de wagen mag weg voor een schappelijke prijs maar toch niet gewenste reacties....

Wat zijn jullie ervaringen met de consignatie verkopers zoals oldtimer farm ed......?
    Hi,

Hangt er natuurlijk vanaf wat de voorwaarden zijn.
    Wij verkopen ook auto's op aanvraag en wij werken meestal met een basisfee ( x % van de verkoopprijs), of een percentage van de 'winst' (verkoper wil een minimumbedrag, alles daarboven hebben wij een % op).

Ik denk dat het grootste probleem de meeneemprijs is. Gekeurd voor verkoop doet wonderen bij de verkoop.

Anders moet je mij eens een privébericht sturen of iets dergelijks, kunnen we de wagen eens bekijken en eens overleggen?

Groeten,
    Thibaut
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter
      Beste Allemaal,

Je zoekertje op zich ziet er goed uit op AutoScout24. Ik zou werken met foto's waar de wagen iets vrijer staat en met wat groen rond, maar dat gaat niet zorgen dat hij morgen weg is.

In België kan het misschien een klein nadeel zijn dat er meeneemprijs staat.

Wat ik vooral zou doen is die wagen op sites zoals mobile.de plaatsen.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

'zo meenemen' werkt niet met dit type oldtimer. Met oldtimers waarvan men weet dat het een restauratieproject is, ligt dat anders. Maar iemand die nu zo eentje zou kopen, doet dat meestal om stoer te doen of uit nostalgisch gevoel en dan moet die rijdende en gekeurd zijn.

Comment

Link?
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel