Na de Opel Monza, daarna men gewone Astra cabrio ben ik nu op zoek naar een nieuw dingetje om mee te spelen. Binnenkort (lees najaar) starten hier ook de werken aan de garage en kan ik mijn nieuwe aanwinst eindelijk ook binnen zetten. Ik ben op zoek naar iets nieuws wat eigenlijk misschien ook iets van waarde gaat krijgen. Bedoeling is om dit nu eens langer bij te houden en volledig in orde te zetten. Mijn oog is dan ook gevallen op een Porsche 944. Wat denken jullie hiervan? Het is ook de enige Porsche die een beetje betaalbaar is in aankoop. Wat is jullie mening hierover? Ook enige tips waar ik op moet letten (roest, mekaniek,....). Of hebben jullie misschien andere voorstellen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 944
Collapse
X
-
Porsche 944
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0ELabels: Geen
-
Heb zelf een 944 Turbo gehad. Redelijk duur kwa onderhoud en stukken. 968 geen optie?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
-
Die vind ik te prijzig. Nieuwe garage,oprit, terras, Ford Mustang :'D centjes zijn bijna op haha. 944 is nog redelijk betaalbaar qua aankoop. Zou een rijdend projectje zijn.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
krikkie Is een leuke kar! Had bijna een Turbo gekocht maar was voor mijn neus verkocht. Kijken naar eentje van na ‘85. Goed kijken naar de spleten tussen de koplampen etc., in de deurholte kan je het luchtroostertje uithalen om te kijken of er roest aan de binnenkant zit, dashboard checken op scheuren,.. moest het geen turbo worden, een S2 zal ook leuk rijden, 3.0 211 pk. Een 2.5 heeft 163 en Krikkie heeft zo eente gehad dacht ik. 2.7 zou een probleem-motor hebben.
Comment
-
Mijne maat heeft een 944 turbo en die is daar erg content van. Sleutelt er wel zelf grotendeels zelf aan dus valt mee qua kosten.
Spel trekt ook vlotjes door en vrij comfortabel voor die leeftijd.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
De 944 is een leuke wagen die destijds zelfs modern oogde. Persoonlijk zou ik voor een S2 uitvoering gaan (3.0 motor). Deze rijdt soepel en is naar onderhoud toe niet duur. 25 jaar geleden ook gehad en was eigenlijk de wagen waar ik het meeste plezier aan gehad heb. Maar toch een kanttekening : je koopt een 944 en je droomt waarschijnlijk zoals velen van een 911. Maar een 944 is vandaag heel betaalbaar en een 911 is gewoon te duur geprijsd.
Comment
-
Zou eigenlijk ook zijn om een beetje weg te zetten en dan hopen dat de waarde ooit een beetje omhoog gaat.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volvo_Bjorn Bekijk BerichtenZou eigenlijk ook zijn om een beetje weg te zetten en dan hopen dat de waarde ooit een beetje omhoog gaat.Z4 M40i
Comment
-
Zou inderdaad nooit geen USA versie nemen. Hoop er eens een leuke tegen te komen. Mag wat werk aan zijn maar niet te veel.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volvo_Bjorn Bekijk BerichtenZou inderdaad nooit geen USA versie nemen. Hoop er eens een leuke tegen te komen. Mag wat werk aan zijn maar niet te veel.
Hier vind je een tweedehands Porsche 944 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
Maar verwacht niet teveel bij Vavato, werk ga je er altijd aan hebbenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Die gaan ook altijd voor véél geld weg en ge zit nog eens met veilingskosten. Ik had hem al zien staan maar daar doe ik niet aan mee.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Net net naar eentje gaan kijken. Pfffft wat een wrak was me dat.
https://www.2dehands.be/autos/porsch...433096077.html
Auto is in uitstekende conditie...... Qua lakschade dacht ik dat het enkel de deur zou zijn. Héél de wagen was afgeblot van de vernis. Rechts achter zat er zelfs geen vernis meer op. Het dak nog half. Plamuur scheen door achter aan de wielkasten. Roest zat ook op de flanken. Interieur was lelijk en afgeleefd, dakhemel was beschadigd..... en ga zo maar doen. Heb hem niet moeten horen draaien want ik had het zo gezien. Spijtig dat mensen het altijd mooier laten uitschijnen dan het effectief is.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Aan 4500euro moet je al niet gaan kijken om te weten hoe de staat zal zijn? Projectje“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Je weet maar nooit en op de foto's lijkt hij redelijk deftig. Maar schijn bedriegt Heb mijn Monza zo ook destijds gevonden bij een oud peeke dat er niets van kendeDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Typisch wel flatterende fotos nemen om volk te lokken. Kom je daar irl is het om te wenen
Oh fuck it, het is sowieso uw merk niet“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment