Mededeling

Collapse
No announcement yet.

E30 m3 restauratie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E30 m3 restauratie

Beste liefhebbers

Toevallig staat mijn oude m3 uit '88 nog in de schuur van mijn ouders......ben er eindelijk toe gekomen om het ding te gaan oplappen.
    Van techniek ben ik perfect op de hoogte....maar zit al jaren niet meer in de branche.
    Mijn vraag is .....zijn er misschien mensen die mij hierin wat kunnen bijstaan met advies wat betreft originele wisselstukken in tweedehands
    en een origineel voorbeeld om te fotograferen want hier en daar is er wat afgeschroefd en weet niet meer welke soort bouten er thuishoren.

LEES DIT GOED!!!!!!!!! GEEN LULZEIKERS AAN MIJN KOT ......enkel eerlijke liefhebbers die de woorden wederzijds respect kunnen waarderen.

Alvast bedankt.....met vriendelijke groeten
    Yves

Je hebt ze precies allemaal schrik aangejaagd.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dat kon al tellen ook als openingspost LOL

Comment

Verkeerde forum, hier zitten alleen maar LULZEIKERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Verkeerde forum, hier zitten alleen maar LULZEIKERS

Uw kot is mij te ver

Hier kan je alle originele onderdelen opzoeken :

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

bjorn syx in poperinge is een topper inzake E30 onderdelen en dergelijke
            www.bdcustomcarcare.be

Comment

Working...
            X