Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf onderhoud doen in garage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zelf onderhoud doen in garage

Sinds een paar maanden heb ik een 300zx waar nog wat werk aan is. En deel heb ik al kunnen doen. Maar voor een aantal onderdelen moet ik onder de auto kunnen.
    ​Thuis gaat dat niet omdat de oprit en carport licht hellen. Dat is mij te onveilig om een krik te gebruiken.
    Ik zou graag zelf die herstellingen doen, maar ik ken niemand die een garage heeft. Daarmee ben ik op zoek naar een locatie waar ik zelf aan mijn auto kan werken. Bestaan er garages waar je betaald voor het gebruik van hun materiaal? Liefst in regio Beringen.

Ja zoek ff op over de grens is dat ingeburgerd. Marktplaats vind je wel iets.
    Polo 6n 1.4

Comment

Heeft u hier al uw auto voorgesteld op het forum?
      Z4 M40i

Comment

Damn, 300ZX - prachtige wagen maar wegens zo goed als geen plaats in de motorruimte laat ik hem toch liever staan. Of moet je daar niet zijn?

Comment

De motorruimte is inderdaad mooi gevuld

Comment

wat je kan doen is zelf houten steunen maken voor onder de wielen te steken, dit is wat ik vroeger deed toen ik niets had:

Comment

Als je er dan toch regelmatig aan werkt.....

QuickJack Nederland | Leverancier van BendPak producten, QuickJack Mobiele Hefbrug, 2-koloms, 4-koloms, motorheftafels en meer!
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
              X