Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part III
Collapse
X
-
Exclusieve OLDTIMER of CLASSIC gezien? Foto getrokken? Part III
Last edited by Gixxer; 23/02/2019, 21:15.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".Labels: Geen
-
Mijn grootvader had er zo eentje, met redelijk zware motor. Het chassis trok vooraan uiteen, dat heeft hij verschillende leren moeten laten herstellen“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnappe spot, die laatste. Ff "die hard" oldtimeren, heet dat ;-)“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnappe spot, die laatste. Ff "die hard" oldtimeren, heet dat ;-)Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Idd serieus ballzyPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
net terug uit LA en nog wat auto's gaan kopen
1969 Jaguar XKE Coupé Series II
1977 Chevrolet Custom Deluxe
Jaguar XJS Convertible V12
1968 Chevrolet Chevelle:
1967 Pontiac LeMans:
1973 Chevrolet Camaro:
Laatste twee zij op aanvraag gekocht en dus al verkochtClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
- Likes 1
Comment
-
Pfff heerlijk. Jij kijkt vast ook graag naar ccc“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenPfff heerlijk. Jij kijkt vast ook graag naar ccc
Veel hangt af van contacten & kennis. Oldtimerwereld is en blijft een kleine wereld natuurlijkClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Ik zie geen Chevelle?
De Jaguars zien er ook roestvrij uit.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIk zie geen Chevelle?
De Jaguars zien er ook roestvrij uit.
XKE is in 2014 gerestaureerd. De XJS is volledig origineel, originele lak, origineel plaatwerk (met bijhorende labels die aanwezig zijn), geen krasje of deukje te bespeuren,.. well taken care of!Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie Lemans! Daar ben ik mee naar het bal van het 6de middelbaar gegaan. Jeugdsentiment :p
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met TapatalkClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment