Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onduidelijkheid over inschrijving

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onduidelijkheid over inschrijving

Hallo,

Ik ben reeds een tijdje op zoek naar een oldtimer mobilhome.
    Van de overgangsperiode ben ik ondertussen al op de hoogte maar er is nog iets onduidelijk voor mij.

Kan een voertuig dat voor het eerst ingeschreven is in 1993 zijn statuut van oldtimer blijven behouden als deze al geregistreerd staat als oldtimer?
    Wat als het voertuig van eigenaar veranderd?

Concreet gezien, ik zag een mobilhome staan van bouwjaar 06-1993, kan ik deze onder mijn naam als oldtimer laten registreren en van het voordelig tarief genieten?
    In de advertentie staat dat hij oldtimer is, maar ik weet niet of hij ook ingeschreven is als oldtimer.

Alvast bedankt voor de info

Geen idee, maar maakt dat nu zo veel uit?
    Oldtimer: 37,19€
    Mobilhome to 3,5t: 132€
    OK, 3,5x zoveel, maar absoluut valt dat toch goed mee?

Comment

Ik ben eens gaan kijken, blijkt dat er op het keuringsverslag bij 'gebruik' oldtimer staat, maar wel op gewone platen is ingeschreven. Kan iemand dit verduidelijken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zander Bekijk Berichten
        Hallo,

Ik ben reeds een tijdje op zoek naar een oldtimer mobilhome.
        Van de overgangsperiode ben ik ondertussen al op de hoogte maar er is nog iets onduidelijk voor mij.

Kan een voertuig dat voor het eerst ingeschreven is in 1993 zijn statuut van oldtimer blijven behouden als deze al geregistreerd staat als oldtimer?
        Wat als het voertuig van eigenaar veranderd?

Concreet gezien, ik zag een mobilhome staan van bouwjaar 06-1993, kan ik deze onder mijn naam als oldtimer laten registreren en van het voordelig tarief genieten?
        In de advertentie staat dat hij oldtimer is, maar ik weet niet of hij ook ingeschreven is als oldtimer.

Alvast bedankt voor de info
        Antwoord, je kan autos van na 92 nog steeds op o-plaat zetten.
        Maar je betaald nog de volledige tax tot die 30j oud is.

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Comment

Working...
        X