Zoals Niko80 aangeeft, zeer simpel beginnen - ik was net zoals jij aan 18 jaar; technisch aangelegd maar nog niets gedaan met wagens. Begonnen met een Golf 2 waar je gewoon wat basis dingen op moest doen. Van alle kleine simpele dingen leer je wel telkens iets, zo worden grotere jobs iets toegankelijker. Mijn "grote" stap was een standaard wagen kopen en die volledig ombouwen naar volwaardige circuitwagen. De rolkooi lassen en de motor opengooien zijn twee dingen die ik niet zelf gedaan heb maar de rest wel. Ik kan je zeggen dat ik daar een paar kemels van fouten heb begaan (en van die leer je het meest) en mocht ik nogmaals doen dan zou ik het helemaal anders aanpakken.
Nu ben ik bezig met een amerikaanse V8 in te bouwen in een japanse wagen, is enkel iets wat ik vandaag bereid ben te proberen dankzij alle andere dingen die ik in het verleden gedaan heb.
Iets wat je voor de eerste keer doet zal nooit 100% zijn. Dus de eerste keer is dan best iets waar je fouten op kan veroorloven.
Nu ben ik bezig met een amerikaanse V8 in te bouwen in een japanse wagen, is enkel iets wat ik vandaag bereid ben te proberen dankzij alle andere dingen die ik in het verleden gedaan heb.
Iets wat je voor de eerste keer doet zal nooit 100% zijn. Dus de eerste keer is dan best iets waar je fouten op kan veroorloven.
Comment