Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oude coupé lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

En dat is zo een VET kot he, zalige kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Saab Sonnet III

Ik Gent zie ik regelmatig zo'n gele rijden, echt zalige bakjes.

Comment

• nog enkele japanse Coupe's...uit mijn jeugdjaren !!

STARION TURBO

Comment

• MITSUBISHI CELESTE GSR

Comment

• MITSUBISHI SAPPORO GSR

MAZDA 818 RX 3 met wankelmotor !!

Comment

• en mijn eerste ottoke...Mitsubishi Lancer 1600 GSR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                En dit is zo vet...
                Echt hè... Waarom heb ik mijne ooit weggedaan
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Damn die Mitsu is vetjes!
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• heeft mitsu zelfs nooit turbo's aan saab geleverd ?

Comment

• Dat doen ze nog steeds zelfs. De 2.8 V6 turbo heeft 2 Mitsubishi-turbo's. Een deel van de oude 900 Turbo's en 9000 Aero's hadden ook een Mitsu-turbo.

Niet zo heel bijzonder overigens. Mitsubishi verzorgt wel voor meer merken de turbo's. De BMW 335i heeft bijvoorbeeld ook 2 Mitsu-turbo's

Comment

• Idd, Mitsubishi levert aan veel merken turbo's en dus ook aan Saab. Saab gebruikt ook Garret en KKK hoewel ik dat laatste niet zeker weet...
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Mitsubishi levert ook motoren aan andere merken.
                          Een oud gevalletje zijn de mototen in de Hyunda pony tm bj 90
                          Daar zaten de 4G32 motoren uit de jaren 80 in.
                          Ach je moet maar zo denken de oudjes doen het nog best

En waarom een turbo in de stad. Met een 2.0 Ltr GSR en een laag gewicht kom je ook snel bij het volgende stoplicht
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heb jij een Celeste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Heb jij een Celeste?
                              Ja hoor ik heb Celeste.
                              De Zwarte in bijlage heb ik nieuw gekocht.
                              De andere heb ik eerst voor onderdelen gekocht.
                              Maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om te slopen.

Groet Henk
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door graafie Bekijk Berichten
                                Ja hoor ik heb Celeste.
                                De Zwarte in bijlage heb ik nieuw gekocht.
                                De andere heb ik eerst voor onderdelen gekocht.
                                Maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om te slopen.

Groet Henk
                                Wil je geen topic - aan deze wagen gericht - openen in het subforum "mijn oldtimer"?

Comment

Wil je geen topic - aan deze wagen gericht - openen in het subforum "mijn oldtimer"?

http://www.autoforum.be/forumdisplay.php?f=68
                                  Zijn er dan nog zoveel liefhebbers voor?
                                  Ik dacht dat de meeste ouderen wel weten waar Celeste vandaan komt en waar hij van is afgeleid.
                                  Maar ik sta niet onwel willend tegen over het voorstel.

Maar ben ik dan de eerste met een Celeste op dit Foum ????

Comment

Zijn er dan nog zoveel liefhebbers voor?
                                    Ik dacht dat de meeste ouderen wel weten waar Celeste vandaan komt en waar hij van is afgeleid.
                                    Maar ik sta niet onwel willend tegen over het voorstel.

Maar ben ik dan de eerste met een Celeste op dit Foum ????
                                    Ik ben zot van dergelijke wagens en er zijn er hier nog wel een aantal die gaan liggen kwijlen

en ja, je bent de eerste Celeste

Comment

• Hier in het dorp rijdt zelfs nog een Celeste-concurrent ... de Toyota Trueno

Hier nog getrokken zonder platen, tegenwoordig hangen er 0-platen op.

ook mooi

Comment

Ik ben zot van dergelijke wagens en er zijn er hier nog wel een aantal die gaan liggen kwijlen

en ja, je bent de eerste Celeste
                                        Dan zal ik me er in de aankomende dagen over beraden hoe ik het ga invullen.
                                        Nu zal het niets meer worden, mijn wederhelft maakt anders mijn bruine ogen blauw.

Er staat in mijn Profiel wel een link naar een Celeste pagina.

Het kontje van de Toyota heeft wel wat weg van Celeste.
                                        De nissan Cherry had er qwa model ook veel van weg

Comment

Dan zal ik me er in de aankomende dagen over beraden hoe ik het ga invullen.
                                          Nu zal het niets meer worden, mijn wederhelft maakt anders mijn bruine ogen blauw.
                                          ok

Comment

Working...
                                          X