Was niet op Eran day, maar was iets van Van Beurden. Heb toen paar rondjes met die RSR als passagier beleefd (wou wel zelf rijden, maar dat zat er blijkbaar niet in). Wel fenomenale bak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oldtimer PORSCHES
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWas niet op Eran day, maar was iets van Van Beurden. Heb toen paar rondjes met die RSR als passagier beleefd (wou wel zelf rijden, maar dat zat er blijkbaar niet in). Wel fenomenale bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOw, wanneer is dat event dan geweest?
Was toen voornamelijk Porsche dat aanwezig was, maar ook de Viper SRT 10 (raceversie) was er, die trouwens in de bochten minder presteerde dan deze RSR Op het rechte stuk, zelfs op de kleinere werd wel duidelijk dat deze snellere tijden reed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWas niet op Eran day, maar was iets van Van Beurden. Heb toen paar rondjes met die RSR als passagier beleefd (wou wel zelf rijden, maar dat zat er blijkbaar niet in). Wel fenomenale bak.
en ik wist van niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeeft Philip Zolder afgehuurd voor een dag?
en ik wist van niets
Comment
-
VW Kever
WIE KAN MIJ HELPEN
Ben op zoek naar een kever, maakt niet uit welk jaar of welke motor. Een exemplaar dat nog niet is gerestaureerd. Graag had ik wel gewilt :
- draaiende motor
- alle onderdelen (bumpers, wielen, lampen ...)
- niet te veel roest op chassis en carrosserie
Voor de rest maakt het allemaal niet uit, hij mag oud zijn,mag veel km hebben, lak mag in slechte staat zijn ...
Hij moet wel betaalbaar zijn, ik ben al veel dingen tegen gekomen waarvan ik de prijs schandalig hoog vind, het gaat hier om de best verkochte auto aller tijden, niet om een blok goud. Wil er niet meer dan 1000 euro voor geven. Heeft er iemand een idee waar ik aan zo'n kevertje kom?
Merci
Comment
Comment